Rustig zijn in de groep hangt bij mij nu vooral samen met doordeweek werken en savonds heel moe en in t weekend handenvol aan 2 meiden van 3 en 6.... Zijn er meer dames hier die kiezen voor nipt test. Vind best heel spannend....
Ook wij willen de nipt test afspraak staat voor de 15e. Altijd spannend is toch weer een geruststelling als alles goed is.
Alle nieuwe dames welkom. Ik reageer hier niet heel veel, op fb ook niet trouwens, merk dat 3 dagen werken een dochter van 15 maanden oud en een druk sociaal leven toch best wat energie kost. Als de kleine op bed ligt ben ik blij als ik nog de puf vindt om t een beetje op te ruimen in huis. Het kokhalzen herken ik heel erg, heb constant t gevoel dat ik moet overgeven maar er komt niks.
Hier hetzelfde. Nieuwe baan en 2 kids. Opzich niet erg als het rustig is hier, blijft het goed vol te houden. Wacht maar tot we met verlof zijn, dan gaat het los denk ik. Ik ga ook voor de nipt.
Eeeeeeen ik moest weer flink bij lezen Hier ook met name wat rustig omdat ik vrij druk ben. Druk met het voor elkaar krijgen van een overplaatsing om dichter bij huis te gaan werken als de kleine er eind van het jaar is. Druk met het kijken naar nieuwbouw plannen om toch eerder terug te verhuizen naar Nederland En vooral moe moe moe en dus lig ik savonds al optijd plat
@Zonnebloem92 @faylin @Vl1nder Kiezen jullie er ook voor om over nevenbevindingen geinformeerd te worden?
Wij gaan ook voor de nipt. Moeten het nog wel bespreken bij de vk, dinsdag de intake. Wij willen ook graag over nevenbevindingen geinformeerd worden. Hier net als iedereen druk en een dwarse peuter van bijna 3 die 's avonds niet wil slapen.. Dus 100x zegt dat hij niet wil slapen, niet kan slapen, niet moe is, nog een slokje water wil. Ik ben blij als hij slaapt en ik eventjes op de bank kan zitten, haha.
Zo herkenbaar...en dan na heel vaak traplopen de boel nog moeten opruimen en dan pas rond 22u de bank raken...
Hier wilde we ook de nipt uitvoeren, helaas is dat niet mogelijk en kunnen we alleen de combinatietest doen.
Wij gaan denk ik voor de combinatietest, voelt op de een of andere manier fijner + nekplooimeting = echo! Ook leuk natuurlijk. Vinden jullie trouwens ook dat de tijd echt vooruit kruipt? December duurt natuurlijk nog erg lang maar hier hebben we nog niemand iets verteld en het voelt alsof ik al 6 jaar met een geheim rondloop wat (vooral op Mn werk) nog amper te verbergen is vanwege vermoeidheid en misselijkheid want dat staat hier nog net niet op Mn voorhoofd. Buik: er is natuurlijk nog niet echt iets te zien maar mijn vriend zegt dat ik verander, herkenbaar? In de zin van vermageren (weinig eetlust) kan ik er wel in komen maar dat bedoelt hij niet
Hier ook al een aardig buikje, het is dan ook al de 4e zwangerschap. Bij mijn dochter had ik pas zo'n buik rond de 17 weken. Wou het eigenlijk pas na 10/12 weken bekend maken maar we gaan het dit weekend doen, ben liever de mensen voor dan dat ze ineens een opmerking maken van goh ben je zwanger?
Hier termijnecho gehad wat uiteindelijk geen termijnecho werd. Eerst uitwendig. Kon ze niks vinden. Toen inwendig, ook niks. Had volle darmen en met mn domme hoofd lege blaas. Na 5 hele lange minuten zoeken en toen ik iets met mn hoofd overeind kwam en dus mn buikspieren aanspande kwam dr iets tevoorschijn. Meting kwam op 9+6 maar twas niet een heel mooi duidelijk echobeeld. Dus mag over 10 dagen terug om nogmaals termijn te bepalen. Was dus niet echt een "leuke" echo. Met 7 weken vond ze het binnen 10 seconden dus dacht dan zal het wel amper gegroeid zijn als het nu ineens zo moeizaam gaat. Mn hart klopt in mn keel van angst. Maar viel allemaal gelukkig mee. Mn baarmoeder zit echt in een hele rare knik. Maja, eind goed, al goed.
@sweetdreams kan me voorstellen dat je dan alles behalve nog rustig voelt bij de echo. Hier vanmorgen een extra controle gehad omdat ik zo beroerd ben. Gelukkig heeft de kleine hier geen last van, die doet het netjes was goed gegroeid armpjes en beentjes op de echo kunnen zien en hij/zij was al lekker aan het bewegen. Stiekem toch wel een enorme geruststelling. Wel het advies gekregen om het nog even rustig aan te doen gezien de duieligheid en moeheid, was toch ook wel een teken dat ik daarin teveel over mijn grenzen ging. Gelukkig in ieder geval wel wat bijgekomen door het kunnen eten van de week. Er was 2,5 af binnen een week maar ondertussen al wel 1,5 erbij met een week. Zolang ik niet opnieuw begin met spugen en meer dan 3x per dag moet plassen is het goed, anders direct aan de bel trekken.
En dames hoe bevalt het weer jullie? Wel een beetje van kunnen genieten? Hier gisteren even een uurtje naar de speeltuin in de wijk geweest met vrienden en vandaag even een rondje gelopen/gereden door de Efteling. Zoon ook weer blij aangezien ik zo beroerd ben geweest in zijn vakantie dat hij alleen leuke dagjes weg met oma heeft gedaan nu wel bekaf overigens maar had het er wel even voor over om dat vrolijke snoetje te zien.
Hier genoten v heerlijke weer,alleen die hooikoorts,pffff,niet fijn...nog meer dames hier last van? Lastig en vooral frustrerend he, beroerd voelen en energiegebrek...
Hoi meiden, alles is goed met onze kleine spruit hartje klopt nog steeds heel goed Alleen ik ga afscheid nemen van deze groep want ik vergeet het telkens om te kijken plus bijna geen tijd haha Ik wens jullie heeel veel liefde en geluk toe Liefs xxx
Dat je een goede en voorspoedige zwangerschap mag hebben. En mocht je er later alsnog bij willen gewoon inspringen