Veel plezier @Missssssss9 !! Hier gaat het steeds iets beter. Zaterdag- en zondagochtend niet hoeven overgeven. Vanochtend wel weer maar ook overdag minder misselijk en iets meer energie. Ook mn eetlust wordt weer wat groter. En we genieten van het zonnetje. Niet alleen luieren hoor. Er wordt vandaag ook gepoetst.
Fijn dat het wat beter gaat met de symptomen. Hier ook paar dagen al minder moe en niet meer heel de dag lopen met braakneigingen. Maak me wel meteen weer zorgen of dat het dan allemaal wel goed gaat terwijl er geen reden is om mezelf zorgen te maken.
Laat je weten hoe het gegaan is @Missssssss9 ?? @Vl1nder zegt niks. Ik voelde me met 8 weken ineens veel beter een paar dagen. Vond ik ook best eng omdat het op een punt was dat alles zon beetje op zn ergst moest zijn. Ik had er beter van kunnen genieten, want was niks aan de hand. Daarbij zit je hcg nu volgens mij wel boven de 200.000 ofzo, als het misgaat, sta je echt niet plotsklap op 0. Vind wel echt jammer dat het hier zon rustig groepje is.
@Vl1nder zegt niks. Ik voelde me met 8 weken ineens veel beter een paar dagen. Vond ik ook best eng omdat het op een punt was dat alles zon beetje op zn ergst moest zijn. Ik had er beter van kunnen genieten, want was niks aan de hand. Daarbij zit je hcg nu volgens mij wel boven de 200.000 ofzo, als het misgaat, sta je echt niet plotsklap op 0. Vind wel echt jammer dat het hier zon rustig groepje is.[/QUOTE] Wou idd ook dat ik meer kon genieten maar dit is nu mijn 8e zwangerschap waar er 6 van niet goed zijn gegaan helaas. Bij mij zoontje kon ik pas genieten toen ik hem in mijn arme had. Het is idd een rustig groepje hier laat ik maar een vraag erin gooien wie weet schut het een beetje los. Hebben jullie een voorgevoel van wat het geslacht is en willen jullie het weten of juist niet?
@Vl1nder Ja het is stil he.. Maar ik weet ook niet altijd wat ik moet melden, haha. Ik heb een klein beetje het vermoeden dat het een meisje is.. Waarom? Geen flauw idee haha. Ik vermoed gewoon dat we alle babykleding nieuw moeten kopen Het is niet dat het uit hoop voort komt want het maakt me echt niks uit. Overigens dacht ik de vorige keer ook een meid en ik heb toch echt een zoon. Wij gaan er een extra echo voor kopen want ik ben te nieuwsgierig. En jij?
@Boterbabbelaar wie weet is het nu wel een meisje! Met hoeveel weken doen jullie een pret echo. Ik wil het ook weten en ga daarom ook pret echo doen denk rond de 15 weken. Zelf heb ik het vermoeden dat wij ook een meisje gaan krijgen wie weet zitten we goed met ons gevoel of ernaast
Denk ook rond de 15 weken. Wij gaan wel in die week op vakantie maar hoop t nog voor de vakantie te kunnen plannen
Zag weer wat goede echo’s voorbij komen, gefeliciteerd dames! Ik wordt gelukkig wekelijks opgevolgd met echos’s, geeft wel een heel gerust gevoel. Nu 4 echo’s gehad en ook wel heel mooi om de groei te monitoren. Binnen een week is er al steeds zoveel verandert! Ik denk dat wij een jongetje krijgen. Hebben nu al een zoon en dochter, dus een voorkeur is er niet. Wij hebben net een nieuwe auto gekocht, voordat wij wisten dat we zwanger waren. Het is een Kia Picanto. Enig idee welke kinderwagen geschikt zou zijn om hier in te passen?
Alles was perfect! Precies de juiste grootte bij de termijn, mooi hartje. Helemaal geweldig! Uitgerekende datum staat nu op 11-12-2018.
Geeeen idee wat het gaat worden, en eerste zwangerschap dus ik kan niet vergelijken maar ook totaal geen voorgevoel. Sinds vanmiddag menstruatieachtige krampen maar het zouden ook mijn darmen kunnen zijn (probeer ik mezelf maar wijs te maken al voelt t echt menstruatie achtig zeurend incl lage rugpijn..) dus natuurlijk weer als de dood! Gelukkig vrijdag weer een echo en geen bloed gezien dus eigenlijk geen reden voor zorgen denk ik. Herkennen jullie dat zeurende gevoel?
Herkenbaar sinds pasr dagen vooral savonds en snachts,ben nu 9.5...maak me niet ongerust,hele boel is aant groeien daarbinnen.... Heb trouwens niet echt voorgevoel vr j/m,jammer dat je bij nipt test niet kan kiezen om over geslacht geinformeerd te worden. Bij mij doet vk trouwens gewoon extra echo als ik vraag,best luxe als ik dit zo lees...
@geslacht, heb van beide al 1 dus dat zou niet uitmaken. Maar oudste is een meisje en dat is langer geleden en ik vind een meisje op veel gebieden toch leuker. Dus hier zou een meisje extra speciaal zijn maar jongetje is net zo welkom. Deze zwangerschap voelt als een cadeautje dus geslacht is een bijzaak. Wachten dus ook op 20 weken echo met het geslacht. Ook om die reden, het is bijzaak, gezondheid staat voorop! Wij houden het geslacht trouwens voor ons 2tjes.
Hier nog steeds zo moe als maar kan. Het weer helpt totaal niet mee dus slaap nu veel extra. Ik heb (nog) geen voorgevoel over wat het wordt. We willen het geslacht misschien wel weten maar zullen het pas bij de 20 weken echo willen weten. @Liminous vindt de kofferbak er niet super groot uit zien. Denk dat met de meeste kinderwagens je zult moeten passen en eventueel een wiel moet afklikken. De groep is idd rustig maar ik heb niet zo heel veel te melden en merk dat ik veel minder vragen/onzekerheden dan in mijn 1ste zwangerschap.
@Missssssss9 gelukkog weer een goede echo @sweetdreams tis idd rustig, ook mijn schuld heb weinig te melden en vooral erg druk. Wel even een pauze van mijn werk genomen. De verre afstand en de zwangerschap vreet me op dit moment echt leeg en zodra ik aan het werk denk, voel ik me echt ellendig. Dus in overeenstemming met de arts even een time out. Dus dat heeft er denk ik ook mee te maken. Vandaag 14:30 naar het ziekenhuis voor onze prenatale screening. Hopelijk krijgen we een echo! ander moet ik nog tot 22 mei wachten Duurt me te lang Haha. Vanacht trouwens gedroomd dat we een meisje kregen. Kon ik zien aan het hoofde op de echo.... vraag me niet hoe ik was dus in mijn slaap helemaal blij want manlief had ongelijk (die zegt jongen) En Ohja vanmiddag een huisje kijken, want we zijn bezig om te proberen om vroegtijdig terug te verhuizen naar Nederland. Ik merk toch dat ik het bevallen hier in Duitsland dood eng vindt, en ik daarbij dus ook niet gelukkig ben, te veel familie ver weg, enz en ik ben echt een familie mens.