Bij onze echo is kan ik geen nub vinden helaas. En het schedeltje vind ik eigenlijk ook maar lastig zien welke er nou het meeste op lijkt Heb jij een idee?
@Vl1nder en @MamaTuttebel toch grappig dit. Ben benieuwd wat het wordt. Zelf geen voorkeur maar mn zoontje is er heilig van overtuigd dat hij een broertje krijgt. Ik zei tegen hem dat we dat nog niet weten en dat het nog een verrassing is en toen zei hij Neee ik wil kiezen!
Haha kinderlogica. Onze oudste wil een zusje. Mocht het een broertje worden hoop ik dat hij er snel overheen is.
Nou dat hoop ik idd ook dat hij er snel overheen is mocht het een meisje worden in ons geval. Of ze hebben gelijk en voelen t goed aan
Ja meer omdat ons zoontje dan mee gaat voor de echo. Eerste en laatste keer dat hij mee was had ik een miskraam dus heb hem tot nu toe nog niet mee genomen naar de echo. 20 weken echo doe ik ook liever met alleen mn vriend. Vandaar dat ik er een tussen heb gepland dan kan hij toch de baby even zien. Ik denk dat ik vraag of ze het geslacht op wil schrijven dan kunnen we dat rustig thuis even bekijken met ons zoontje.
Toch grappig, ben net een beetje aan het googlen over al die theorieën. Kom ik er nog een tegen: de Ramzi theorie. Die stelt: Ligt de placenta links in je lichaam dan wordt het een meisje. Ligt de placenta rechts in je lichaam dan wordt het een jongen. Ben benieuwd bij hoeveel van jullie dat zal kloppen.
Ooow wat gaan jullie ineens hard. Ik kan niet alles meer herinneren hoor. Ik zag een nub voorbij komen. Ik twijfel nog wel aan de waarheid van dat praatje. @water27 ow dat lijkt me heftig om je zoontje mee te hebben bij een foute echo. Wij hebben a.s dinsdag een pretecho met de kinderen erbij en ik zit er gewoon over te denken om eerst even samen met mn man naar binnen te gaan en daarna de kinderen er bij te halen. Of vinden jullie dat gek? Ik heb vandaag mn doppler binnengekregen en gelijk uitgepeobeerd. Kon het heel moeilijk vinden, wat me niet verbaasd als ik zie wat voor een moeite de echoscopiste moest doen. Maar ik hem hem/haar toch 2x gevonden. Heeeel ver weg en gleed snel weer weg en werd dan weer overstemt door mn eigen hartslag maar daardoor hoorde je het verschil duidelijk. Ik heb in rust een hartslag van 75 ongeveer. Nu hoorde ik in mn buik hele tijd een hartslag(niet zon locomotiefje maar meer een harde woei) die de doppler meet op 125 ongeveer. Is dat gewoon verkeerd gemeten van je eigen hartslag of wat? Is er een dokter in de zaal? De hartslag van de baby was te ver weg om te meten voor de doppler maar 1x stond hij eventjes op 170 dus het was hem/haar echt.
@sweetdreams wat mooi he om dat geluid te horen. Moest ook echt huilen vanmiddag toen we het voor het eerst deze zwangerschap hoorde. Mijn zoontje begreep denk ik niet helemaal wat er gebeurde (bij de echo tijdens mn ma) want hij vroeg bij het weg gaan: ‘mama zit er nu een baby in je buik?’ (Die zat er zeker maar had alleen geen hartslag meer.) toen heb ik op dat moment maar even gezegd ‘nee jammer he volgende keer beter.’ Ik wilde het even luchtig houden en ben blij dat ik dat toen zo gedaan heb. Week later lag ik drie dagen in het ziekenhuis maar hij associeerde het daar toen niet mee. Hij was toen 3 jaar oud. En nu 4 en half. Dus voor hem allemaal niet zo schokkend geweest als dat ik bang voor was. Dat zal als je oudere kinderen hebt wel zo zijn, die begrijpen alles natuurlijk. Ik snap het wel als je eerst zelf met je partner wilt kijken of alles goed is. En daarna je kids erbij roept. Ik zou het zo lekker doen als dat goed voelt voor je.
♡Bevallingslijst 1 tm 15 december 2018♡ ============================== 1 december 2018 Cece, 32 jaar - 2e kindje 2 december 2018 Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje. Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje. Vgg, 32 jaar - 3e kindje. Eemse333, 30 jaar - 2e kindje. 3 december 2018 Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje. Vl1nder, 26 jaar 2e kindje Mi2017 45 jaar, 4e kindje Water27, 32 jaar - 2e kindje 4 december 2018 Lemonish, 30 jaar - 2e kindje. Jo913, 26 jaar, 1e kindje 5 december 2018 Liminous, 30 jaar - 3e kindje 6 december 2018 Anke1988, 30 jaar - 2e kindje. Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje 7 december 2018 Maev, 34 jaar - 2e kindje. 8 december 2018 Boterbabbelaar, 25 jaar - 2e kindje. 9 december 2018 10 december 2018 Flonkeltje, 32 jaar - 2e kindje. Faylin, 34 jaar - 3e kindje Santjeb, 30 jaar - 2e kindje 11 december 2018 12 december 2018 Mamamia90, 27 jaar - 2e kindje Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje 13 december 2018 14 december 2018 15 december 2018 MamaTuttebel, 27 jaar - 3e + 4e kindje “Twin baby” Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== Mei: 23 mei - Mamamia90 - termijnecho 23 mei - Water27 - termijnecho 24 mei - Boterbabbelaar - afspraak verloskundige 24 mei - Anke1988 - termijnecho 24 mei - Mi2017 - echo 28 mei - Water27 - afspraak verloskundige 28 mei - cece - intake met echo 29 mei - Mi2017 - 12 weken echo 30 mei - ashleyrachel - 13 weken echo 30 mei - vl1nder echo (Fontys school) 31 mei - MamaTuttebel - echo controle Juni: 5 juni - Anke1988 - afspraak verloskundige 8 juni - Maev - afspraak verloskundige 8 juni - Zonnestralen geslachtsbepaling 14 juni - mamatuttebel - controle gynaecoloog 15 juni vl1nder - geslachtsbepaling 16 juni cece - geslachtsbepaling 16 juni- MamaTuttebel - geslachtsbepaling 19 juni - ashleyrachel - echo Duitsland. 21 juni - Mamamia90 - geslachtsbepaling Juli: 14 juli - 20 weken echo ============================= Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde =============================