He meiden, Op de valreep van deze lijst wil ik vragen of ik mag mee schrijven . Mijn uitgerekende datum ligt op 16 December voor nu, maar omdat ik op 8dpo al een positieve test had en ik bij de vorige twee met 37.5 en 38.6 ben bevallen is er een grote kans dat ik in Deze groep ga vallen. Had ten opzichte van gisteren een mooie oploop, maar mijn officiële NOD is pas over 4 dagen. Blijft dus even spannend ❤️
♡ UITGEREKEND DECEMBER 2021 ♡ 3. ♡ Adreams - 37 jaar - 4e kindje ♡ Happywife - 27 jaar - 1e kindje 4. ♡ Eerstewondertje - 31 jaar - 3e kindje ♡ SZ91 - 29 jaar - 2e kindje 5. ♡ Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje ♡ Mokki - 30 jaar - 2e kindje 6. 7. ♡ Thengymo - 37 jaar - 1e kindje 8. ♡ MLB - 26 jaar - 3e kindje ♡ Romykaylay - 25 jaar - 2e kindje 9. ♡ Ritoy - 32 jaar - 4e kindje 10. ♡ Loth - 35 jaar - 3e kindje 12. ♡ Ceresita - 43 jaar - 4e kindje 16. ♡ Dominique - 30 jaar - 3e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (0) ♡ AFSPRAKEN ♡ ♡ Happywife - 13 april 1e echo ♡ Logan2013 - 14 april 1e echo ♡ Thengymo - 15 april 1e echo ♡ Mokki - 16 april 1e echo ♡ SZ91 - 22 april 1e echo
Voor wie het leuk vind: https://www.facebook.com/groups/371347450659799/?ref=share Een besloten Facebookpagina voor December 2021 (niemand kan zien dat je lid bent)
Het sjachereinig zijn heb ik normaal 1 dag voor nod. Nu al 5 dagen. En de hoofdpijn heb ik bij mijn andere zwangerschappen gelukkig alleen in het begin gehad. Hoort erbij, schijnt het. Dus weet dat het voorbij gaat.
Ik heb ook geen klachten. Alleen wat zere borsten en ik ben steeds vroeg wakker, wat echt niks voor mij is haha.
Ik had al pijnlijke borsten vanaf 2 dagen na de terugplaatsing en dat is nogsteeds, ook had ik eergister ineens hele donkere tepels. Daar is sinds 3 dagen ochtendmisselijkheid bijgekomen wat ik nu gewoon een gemene grap vind als het zo loopt als het misschien gaat lopen..
Hier kwam vanmiddag mijn man van zijn werk en vertelde over een 41 jarige klant die kwam trainen terwijl ze ruim 6mnd zwanger is. Hij vond dat zo leuk, moest daardoor gelijk weer aan mij denken. Ik was ook op mijn 41 zwanger en sportte gewoon door. Dus ik zei; zou wat zijn als ik weer met me dikke buik aan het sporten ben. Hij reageerde dat hij dat wel weer heel leuk zou vinden. Ik, nou dat is geregeld dan. Kijkt me aan en zegt je maakt een grapje toch? Ik geloof je niet. Doe een test. Ik; is goed. Heb vanmiddag een predictor gekocht om samen te doen. Gedaan, zie resultaat. Hij wilde eerst zelf kijken voordat ik hem mocht zien, alsof ik de uitslag nog niet wist. Hahaha. Zijn reactie, hopen dat het nu wel een meid wordt. Heerlijk toch
Mooie oploop van testen. Ben blij. Bovenste is van zaterdag, onderste van vanochtend. Denk wel dat mijn innesteling iets later was, maar we zuilen zien.