Gezien de geschiedenis kreeg het ineens benauwd zeg maar.. en heb genoeg kwaaltjes maar ook dat is geen garantie gebleken de afgelopen jaren. Mag nu bellen wanneer ik echt gestresst raak en dan plant ze gewoon even een 5 minuten spiek rondje in om me de eerste weken door te helpen. Z,n schat van een mens
Welkom nieuwe dames. Ik moest net niezen en had onderin mn buik echt een felle pijnlijke steek, herkent iemand dit?
@Thengymo hopelijk voor jullie een negatieve uitslag! Iemand nog tips tegen misselijkheid de hele dag door? De nacht gaat opzich wel als ik eenmaal slaap. Ik eet nu geregeld op de dag iets, drink best veel, en neem s avonds wat mee naar bed om 's morgens meteen te kunnen eten. Duizeligheid herken ik ook wel, weet even niet meer wie het zei. Maar heb van mezelf al een lage bloeddruk, vorige week 100/60. En moe moe moe, gisteren maar even geslapen op de bank s middags en lag om half 8 alweer op de bank te slapen aldus mijn man . Dus mogen maar weer even lekker slapen s middags als het werk het toelaat.
Ja helaas wel, ik ga vaak al krom staan als ik aan voel dat ik moet niezen en dan heeel langzaam omhoog. Helaas geen tips behalve regelmatig eten wat je al doet. Van die LU crackers bijvoorbeeld. En gemberthee
Goedemorgen dames! Ik zag dat er nog een groepje uitgerekend december is aangemaakt, wordt dat niet dubbel op of is het een ander soort groepje? @MLB ik zag dat jij daar ook in zat ?
Goedemorgen, ik zien dat de andere groep de hele maand december is. Dan wordt een groep snel al te groot. Ik had er destijds voor gekozen - in lijn met andere groepjes - een halve maand te pakken. Uiteindelijk moet iedereen doen waar hij zich goed bij voelt en waarmee een klik is. Wat mij betreft kunnen ze naast elkaar bestaan? Hoe voelt het iedereen zich vandaag? De week van de echo’s! Spannend allemaal.
Oh dat is de hele maand, ja snap dat je ervoor gekozen hebt een halve maand aan te maken. Ja super spannend voor degene die een echo hebben deze week! Ik duim voor iedereen !
ik ben al dagen beroerd... kan niet eens normaal mn werk doen (terwijl ik gewoon thuis werk) kan niet wachten tot vrijdag, hoop dat het voor mij net zo goed uitpakt als voor jullie!
Hebben jullie ook na de gemeenschap wat bruin verlies gehad? Ik heb gisteren gemeenschap gehad en had net weer klein beetje bruin. Pfff echt rot dit gevoel vooral na mn vorige mk
Ik heb alles op slot gegooid. Er is me al 1000x verteld dat het geen kwaad kan maar ik heb er zelf geen goed gevoel bij. Dus dat gebeurd niet tot een week of 15. Mijn man begrijpt mij daarin gelukkig volledig
Ook hier is er een harde lockdown. Hij kwam er zelf mee om eerlijk te zijn. Dus dat was dan direct geregeld.