♡ UITGEREKEND DECEMBER 2021 ♡ 3. ♡ Adreams - 37 jaar - 4e kindje ♡ Happywife - 27 jaar - 1e kindje 4. ♡ Eerstewondertje - 31 jaar - 3e kindje ♡ SZ91 - 29 jaar - 2e kindje 5. ♡ Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje ♡ Mokki - 30 jaar - 2e kindje 7. ♡ Thengymo - 37 jaar - 1e kindje 8. ♡ MLB - 26 jaar - 3e kindje ♡ Romykaylay - 25 jaar - 2e kindje 10. ♡ Loth - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mayhem86 - 35 jaar - 3e kindje (1e samen) 12. ♡ Ceresita - 43 jaar - 4e kindje ♡ Dominique - 30 jaar - 3e kindje ♡ Madame01 - 30 jaar - 2e kindje ♡ Winderig80 - 30 jaar - 1e kindje 14. ♡ Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (0) ♡ AFSPRAKEN ♡ ♡ Happywife - 13 april - 1e echo ♡ Thengymo - 15 april - 1e echo ♡ Mokki - 16 april - 1e echo ♡ Mayhem - 16 april - ziekenhuis afspraak ♡ Logan2013 - 21 april - intake + 2e echo ♡ SZ91 - 22 april - 1e echo ♡ Eerstewondertje - 22 april - 1e echo ♡ MLB - 26 april - 1e echo ♡ Dominique1991 - 28 April - 1e echo ♡ Ceresita - 28 April - 1e echo ♡ Winderig80 - 28 April - 1e echo ♡ Marinda1988 - 30 april - 1e echo ♡ Loth - 3 mei - 1e echo ♡ Loth - 7 mei - intake Sterretjes ✨ Ritoy
Vanavond komt moeders voor moeders langs voor de handtekening. Gister al telefonische intake gehad. Dus kunnen we weer aan de bak vanaf deze week
Leuk! Ik heb me ook aangemeld, heb het eerste zwangerschap niet gedaan. Als het goed is komt ze morgen, maar ben vergeten hoe laat haha! Jij hebt het wel al eerder gedaan? Is het een beetje goed te doen? Of is het erg intensief?
Ik heb het alle zwangerschappen gedaan, vind het niet intensief omdat ik weet dat ik er iemand mee in helpen. En ik mijzelf niet teveel druk op leg, als een keer niet alles vol is, dan is dat maar zo, alle beetje helpen ♡
Oke ik moet het even kwijt. Ik ben echt niet iemand die bij elke oohtje en aahtje klaagt. Maar me borsten staan in brand en doen pijn. Dit is echt niet normaal. ik klaag niet (oke misschien een beetje) maar het is echt verschrikkelijk. Vooral dat brandgevoel. Hebben meerdere hier last van?
Oe goed bezig! Hier komen ze morgen langs. Kleine moeite en groot gebaar vind ik het. Zeker omdat ik zelf weet dat zwanger zijn niet vanzelfsprekend is. Hier - buiten vermoeidheid en wat steekjes - geen klachten.... als dat vrijdag maar goed gaat met de echo.. Hopelijk zijn je brandende borsten een goed teken! Bij teveel pijn miss even bellen met vk. Die hebben miss tips!
Hier is de last nu minder, maar zou inderdaad ook een bh aan doen die stevig zit en steun geeft. Zoals ze bij stuwing ook adviseren.
Mooi en kan je lange tijd weer inzamelen. Hier geen idee wanneer ze komen, heb bij het aanmelden bij de VK gezegd dat ik mee wil doen en ze zouden het doorgeven als de consulente weer zou bellen, dus we wachten wel af.
Ja ik dacht ook, als ik anderen kan helpen hiermee doe ik het met alle liefde! Bij mijn 1e wist ik niet van het bestaan af, nu bij de 2e wel. En idd wat @Mokki zegt, inmiddels weet ik dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is (omgeving en nu bij een 2e meer moeite en vmk) en is het een fijn gevoel om iets te kunnen doen voor anderen. En goed wat je zegt over niet teveel druk op jezelf leggen , dat neem ik mee!