uitgerekend 1-15 december 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mokki, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Wat fijn dat het in ieder geval op de goede plek zit. Op naar een mooi kloppend hartje de 28e!!

Wat goed!!! Heerlijk he z,n kloppend hartje!!

Mokki vindt dit leuk.
  2. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Hier 2 dagen slecht geslapen. Rond deze termijn is al meerdere keren alsnog het hartje gestopt. Vanmorgen t9ch de vk gebeld omdat ze mij op m,n hart gedrukt had dat ik moest bellen als ik ongerust was.

Aangezien de praktijk 2 straten verder zit mocht ik even langslopen voor een korte echo.

Even 2 minuutjes naar een mooi kloppend hartje kunnen kijken en het vruchtje was ook perfect gegroeid voor dit termijn. Nu 8.8mm

Toch weer even gerust gesteld en met een goed gevoel het weekend in. Zooo fijn dat ze van al onze sterretjes weten en daarom zo goed meedenken

Bijgevoegde bestanden:

ceresita, MLB, Mokki en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Mokki

Mokki Bekend lid

27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Wat fijn idd!! Hopelijk steeds meer vertrouwen.

4. Micky90

Micky90 Lid

26 mrt 2021
    69
    76
    18
    Vrouw
    Ben denk ik 3 december uitgerekend. 1e kindje 31 jaar en 11 mei termijn echo.

5. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    @Mayhem86 jammer dat je niet al een kloppend hartje hebt kunnen zien, maar als je inderdaad korter zwanger bent is dat heel logisch. En dan is het alsnog heel fijn dat ze alvast hebben kunnen zien dat het op de juiste plek zit. Die heb je iig alvast duidelijk, 28 april nog een kloppend hartje en je kan al wat geruster ademen :)!

@Mokki wat ontzettend fijn zeg een kloppend hartje, super blij voor je!

@Logan2013 wat goed dat je gewoon mag bellen als je het allemaal even niet vertrouwt en meteen de bevestiging kon krijgen dat alles goed zit. Heel logisch na al die sterretjes dat het je soms aanvliegt hoor!

@Loth qua manieren van vertellen heb ik niet mega originele ideeën. Wij willen het mijn familie vertellen door mijn dochter een trui aan te laten trekken met “ik word grote zus.” Daarnaast leek het ons een leuk moederdag cadeau om mijn moeder en schoonmoeder een fotolijst te geven van de echo. En mijn schoonzusje haar zoontje is 20 mei jarig, dus we laten ons dochtertje een tekening geven waarop zij zelf getekend is en wij en naast haar een baby met december 2021 erbij geschreven. Al lekker over gefantaseerd deze week haha!

Loth, Mokki, Madame01 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Hopelijk is iedereen lekker van de zon aan het genieten!!

7. Mokki

Mokki Bekend lid

27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Vooral doodmoe *gaaaap*

En al duizend keer willen schreeuwen ik ben zwanger, maar beter nog even voor ons zelf houden.

Yumyum2 en Loth vinden dit leuk.
  8. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Haha ja zo herkenbaar!!

9. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar!

Vanochtend zowaar uitgeslapen tot half 11. Heeft me heel erg goed gedaan. Merk 's avonds echt dat mijn ogen branden van vermoeidheid.

MLB en Mokki vinden dit leuk.
  10. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Pfff even een corona baal momentje. Heb echt nieuwe bh's nodig aangezien m,n borsten groeien als kool. Maar nu mag en kan je nergens passen.
    Weet ook niet hoe het ruilen nu gaat en of dat uberhaubt mag enzo.

Iemand hier al ervaring mee?

11. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ik zie bij Hunkemöller op de site dat je ook een afspraak kunt maken om te retourneren, dus denk wel dat je het terug mag brengen.
    Denk je niet dat je ook gewoon mag passen tijdens je winkelbezoek?

12. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Ik heb gehoord dat de kleedkamer dicht zijn vanwege covid/ hygiëne

13. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ah oké, ik weet het eerlijk gezegd niet.. maar retourneren lijkt dus wel te mogen

14. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Kun je niet een bulk online bestellen? Bij Wehkamp ofzo en dan thuis passen en retourneren.

Ik hoop niet dat de mijne al te veel groeien. Ze doen me wel erg zeer momenteel, pfff.

15. Yumyum2

Yumyum2 Lid

17 apr 2021
    59
    25
    18
    Vrouw
    Hey dames,

Gefeliciteerd met de positieve testen!

Mag ik vragen naar jullie kwaaltjes als jullie die al hebben?

16. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben 's avonds heel moe en heb pijnlijke botsten.

Heb jij klachten?

17. Yumyum2

Yumyum2 Lid

17 apr 2021
    59
    25
    18
    Vrouw
    ik ben nou even in de war met mijn cyclus :o:

ik ben gestopt met de pil in maart en werd 1 week later “ongesteld” (ik zet het nu tussen aanhalingstekens omdat ik las dat het geen echte menstruatie kan zijn) ik zat dus tot gister te denken dat mijn NOD 30 april is.. tot ik vanochtend wakker werd met maagzuur.

ik ben al 2 dagen erg vermoeid, extreem..
    2 weken geleden blaasontsteking gehad
    En nu al 1 week last van obstipatie terwijl ik normaal goeie stoelgang heb.

Ik twijfel, omdat ik aan het vasten ben, of mijn maagzuur niet daarvan komt.. maar heb in principe niks geks gegeten wat het kan aanwakkeren. Terwijl ik op internet aan het zoeken ben naar oorzaak van maagzuur kwam ik de andere symptomen tegen die ik heb, die bij zwangerschap horen..

Mocht ik zwanger zijn, is 6 december mijn uitgerekende datum. Vandaar dat ik hier kom gluren naar de symptomen.

ik kan morgen pas een test doen omdat alles hier gesloten is.. maar ben te nieuwsgierig :rolleyes:

Lang verhaal sorry:$

18. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Hé, jij vast. Ik ook! Daar kan die obstipatie ook van komen hè.

Maar als 30 april je nod was? Dan kun je toch nooit op 6 december uitkomen?

Ik had 2 april mijn nod en zit op 10 december.

Ik lees je post nu nog een keer, dus je weet nog niet zeker of je zwanger bent? Spannend!

19. Yumyum2

Yumyum2 Lid

17 apr 2021
    59
    25
    18
    Vrouw
    oh echt, wat leuk :) een gezegende ramadan toegewenst!

obstipatie had ik net voor de ramadan begon. Normaal heb ik altijd in de ramadan last van uitdrogingsverschijnselen en mocht ik vaak niet mee vasten omdat mijn lichaam te zwak was. Nu voel ik me heel goed (op de maagzuur en vermoeidheid nu na)

pff kan niet wachten tot morgen om gewoon te testen:oops:

20. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Wat spannend voor je zeg! Maar idd, als je NOD 30 april is zou je later uitgerekend zijn toch ? Mijn enige symptoom tot nu toe is dat mijn tepels extreem gevoelig zijn. Dat zijn ze altijd wel na de eisprong, maar nu is het echt een stukje erger. Heel veel succes morgen met testen, ik duim voor je!

Yumyum2 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina