Morgen een aantal echos Ik duim allemaal op mooie kloppende hartjes!!! Geniet ervan morgen jullie wonder te zien! @Logan2013 al mooie echo erop zitten vandaag?
Hoi meiden! Ik ben net op tijd hersteld van corona en heb mn eerste echo morgen. Vind het vooralsnog niet spannend. Voel me zó zwanger dat het wel goed moet zitten, zo voelt het... Nog een vraagje aan jullie: Ik zie bij enkelen in jullie banners staan hoever jullie zijn. Ik snap er niks van hoe ik al verder kan zijn in mijn zwangerschap (7wk,4dag.. uitgerekend op 7dec) en dan toch later ben uitgerekend. Kan iemand hier een wiskundig licht op schijnen??
7 weken 4 dagen is volgens mij 4 december.. maar morgen zal je wel duidelijkheid krijgen Fijn dat het door kan gaan! Veel plezier en succes
Ik ben gister avond begonnen met mvm en ik heb nu bijna een fles vol. Maar ik drink ook best veel. Wil obstipatie echt voorkome
Hier vandaag weer een goede echo gehad en de groei loopt nog steeds goed. Ook een mooie stevige hartslag gezien
@Logan2013 Heerlijk toch!! Super ben blij voor je!! Voor de 3 dames morgen. Alvast succes hoop dat jullie mooie echo's hebben!!
Wat een mooie echo weet en wat fijn een stevig kloppend hartje. Mag ik vragen waarom de meting niet volledig lijkt? Lijkt op de helft te stoppen of is dat weer mijn onkunde...
@MLB wat vervelend dat zelfs water drinken je tegen staat. Gister is de 1e krat mvm opgehaald. Ik mocht pas vrijdag beginnen dus had 2,5 fles vol. Nu stonden er 2 kratjes met 8 flessen, dat wordt een uitdaging haha! Ik denk dat ik er 2 vol krijg in 3 dagen, dus mijn streven is iig 4.
Nee dat dacht ik eerst ook. Maar dat rondje is het dooierzakje. Maar dat zit dus tegen het vruchtje aan.
♡ UITGEREKEND DECEMBER 2021 ♡ 3. ♡ Adreams - 37 jaar - 4e kindje ♡ Happywife - 27 jaar - 1e kindje 4. ♡ Eerstewondertje - 31 jaar - 3e kindje ♡ SZ91 - 29 jaar - 2e kindje 5. ♡ Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje ♡ Mokki - 30 jaar - 2e kindje 7. ♡ Thengymo - 37 jaar - 1e kindje 8. ♡ MLB - 26 jaar - 3e kindje ♡ Romykaylay - 25 jaar - 2e kindje 10. ♡ Loth - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mayhem86 - 35 jaar - 3e kindje (1e samen) 12. ♡ Ceresita - 43 jaar - 4e kindje ♡ Dominique - 30 jaar - 3e kindje ♡ Madame01 - 30 jaar - 2e kindje ♡ Winderig80 - 40 jaar - 1e kindje 14. ♡ Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (2) ♡ AFSPRAKEN ♡ ♡ SZ91 - 22 april - 1e echo ♡ Thengymo - 22 april - 1e echo ♡ Eerstewondertje - 22 april - 1e echo ♡ MLB - 26 april - 1e echo ♡ Happywife - 26 april - 2e echo ♡ Logan2013 - 26 april - echo ♡ Dominique1991 - 28 April - 1e echo ♡ Ceresita - 28 April - 1e echo ♡ Winderig80 - 28 April - 1e echo ♡ Mayhem86 - 28 april - 2e echo ♡ Madame01 - 29 April - 1e echo ♡ Marinda1988 - 30 april - 1e echo ♡ Romykaylay - 30 april - 1e echo ♡ Loth - 3 mei - 1e echo ♡ Loth - 4 mei - intake ♡ Mokki - 4 mei - 2e echo ♡Andreams - 10 mei - termijnecho Sterretjes ✨ Ritoy
Ja ik pak gewoon elke dag een nieuwe fles ongeacht hoe vol die is. Ik had gelukkig maar 1 krat gekregen maar ze komen ipv dinsdag as vrijdag al ophalen dus was niet zo erg.