Klaagmodus aan Onzekerheid is killing aan deze kant! Mijn kwaaltjes zijn nihil af en toe een vleugje weeïg en me borsten die af en toe gevoelig zijn en daarna weer niet. Verder niets niets niets, als ik een beetje misselijkheid van jullie kon nemen dan had ik dat gedaan. (al hoe wel dat ook weer niets zegt) Heb ik bloed, nee Heb ik krampen, nee Heb ik last, ja last van hinder van mezelf! volgende week de echo, een lang weekend door dus. En ik weet het, misschien maak ik mezelf ongerust voor niets en zit alles goed verder. Ik wilde mijn moeder verrassen, door haar mee te nemen naar de echo. Maar ik denk dat ik dat ook weer ga afzeggen. Heb nu gezegd dat ik een controle heb. (Zij denkt vanwege de K). Alleen dat heb ik nooit gezegd, ik heb gezegd, ma ik heb controle gaat u mee. (duivelse glimlach). hoe ze het verder invult is aan haar. Zo klaagmodus uit (big smile) Meiden vandaag SUCCESS!! Ik hoop op goede echo's!!
Vervelend dat je zo onzeker bent. Ik herken het wel van eerdere zwangerschappen. Toen had ik ook 0 klachten. Probeer wat afleiding te zoeken. Leuk om je moeder mee te nemen. Gaat je partner niet mee naar de eerste echo?
Mijn partner is best gevoelig door de vele miskramen die ik inmiddels heb gehad. Hij gaat er iets moeilijker mee om dan ik. Dus ter "bescherming" is de eerste echo om te horen dat het goed zit. Als die goed zit gaat hij in het vervolg mee naar de rest. Vandaar dat ik dus dacht.... ik neem me moeder mee. Ze is net zo nuchter als ik (voor zover ik dat nu kan zijn). Ik wil een goede echo, en niet als ik daar zit dat ze slecht nieuws mee krijgt ofzo..... dat wil ik niet. dus die onzekerheid is echt klote!!
ik heb hetzelfde als jij, ene keer wel last van de borsten, andere keer niet. ene keer wel misselijk, andere keer niet. ik heb ook geen bloed of krampen, dus ik denk dan maar, dan zal het wel goed zijn. nou ben ik er ook nog verschrikkelijk verkouden bij geworden, dus ik ben eigenlijk niet eens zo bezig met 'zwanger zijn'. ik geloof dat het vrij normaal is dat je de ene dag meer last hebt van de andere, maar kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. ben ik vaak zelf ook... hou moed, het komt vast goed!
Aaaah ik snap dat je na al die miskramen heel veel onzekerheid hebt, je mag lekker klagen hoor! Ik hoop dat je volgende week een prachtige echo hebt en dat je daarna lekker gaat klagen hier over misselijkheid (bij mijn dochter kwam dat ook pas met 8 weken) en tot die tijd de uren aftellen. Hopelijk vliegt deze week voorbij !
Logisch en herkenbaar die onzekerheid. Vreselijk! Hier zelfs wel met wat krampjes dus schiet niet op... ik wil ook telkens verloskundige bellen omdat de stress mij soms teveel wordt. En dan slaat de vermoeidheid weer toe. Ik zou ook lekker je moeder meenemen en hopelijk is het de mooie verrassing die je er van hoopt. Hoe nuchter je soms kan zijn is een hand op je schouder - ongeacht de echo- soms wel heel fijn! Sterkte met wachten meid!!
Och och och jullie zijn te lief!! ik ben zo boderline als dat gezwel dat ik had Jullie hebben me overgehaald. De verrassing voor mijn moeder houden we erin en hopelijk gewoon een goede echo!! net een gesprek gehad met de VK. Die was een half uur en toen waren we klaar. Ik heb namelijk onverklaarbare hoge bloeddruk en zit 3 maal daags aan de medicatie. Hierdoor mogen zij mij niet meer helpen en moet ik dus echt wachten op het ziekenhuis volgende week. Vind het wel een beetje jammer want wilde ook graag bij de VK maar helaas, lot bepaald anders!!
Zo hoe gaat het met onze echo meiden. Girls jullie houden me echt in spanning!!! @SZ91 @Thengymo @Eerstewondertje
We hadden vanmiddag een goede echo. Was wel even zoeken, door het littekenweefsel zit de baby nu al vrij hoog, dus ze kon 'm in eerste instantie niet vinden. Maar uiteindelijk toch uitgekomen op 8w1 a 2 dagen voor nu. 12 mei mogen we weer, dan termijnecho.
Wat fijn!! Ook paar daagjes vooruit dus, altijd prettig. Ahh zo begrijpelijk! Fijn om te lezen dat je toch besloten hebt je moeder mee te nemen, wel raar van je bloeddruk zeg! Goed dat ze je in de gaten houden
Hi! Mijn echo vanmorgen was goed! Het was allemaal moeilijk te zien want mn baarmoeder ligt echt praktisch tegen mn ruggengraat aan dus het kleintje zit zeer diep verborgen. Het kon volgens de VK nog wel lang duren voordat ik een buik krijg (prima wat mij betreft ). Maar we hebben het hartje kunnen zien kloppen en ik ben op 7wk, 6dagen gezet. 14 mei termijnecho. Nu even lekker van genieten en over praten samen, want dat is nog niet gelukt vandaag doordat we meteen door naar werk moesten.
♡ UITGEREKEND DECEMBER 2021 ♡ 3. ♡ Adreams - 37 jaar - 4e kindje ♡ Happywife - 27 jaar - 1e kindje 4. ♡ Eerstewondertje - 31 jaar - 3e kindje ♡ SZ91 - 29 jaar - 2e kindje 5. ♡ Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje ♡ Mokki - 30 jaar - 2e kindje 7. ♡ Thengymo - 37 jaar - 1e kindje 8. ♡ MLB - 26 jaar - 3e kindje ♡ Romykaylay - 25 jaar - 2e kindje 10. ♡ Loth - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mayhem86 - 35 jaar - 3e kindje (1e samen) 12. ♡ Ceresita - 43 jaar - 4e kindje ♡ Dominique - 30 jaar - 3e kindje ♡ Madame01 - 30 jaar - 2e kindje ♡ Winderig80 - 40 jaar - 1e kindje 14. ♡ Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (7) ♡ AFSPRAKEN ♡ ♡ SZ91 - 22 april - 1e echo ♡ MLB - 26 april - 1e echo ♡ Happywife - 26 april - 2e echo ♡ Logan2013 - 26 april - echo ♡ Dominique1991 - 28 April - 1e echo ♡ Ceresita - 28 April - 1e echo ♡ Winderig80 - 28 April - 1e echo ♡ Mayhem86 - 28 april - 2e echo ♡ Madame01 - 29 April - 1e echo ♡ Marinda1988 - 30 april - 1e echo ♡ Romykaylay - 30 april - 1e echo ♡ Loth - 3 mei - 1e echo ♡ Loth - 4 mei - intake ♡ Mokki - 4 mei - 2e echo ♡ Andreams - 10 mei - termijnecho ♡ Eerstewondertje - 12 mei - termijnecho ♡ Thengymo - 14 mei - termijnecho Sterretjes ✨ Ritoy
Hi dames, ook hier een goede echo! We hebben een kloppend hartje gezien en voor nu is de datum gezet op 7w2d. We krijgen de termijnecho op 10 mei. Heb even te weinig puf om er meer over te zeggen vanwege de misselijkheid
Wat heerlijk om te lezen over alle goede echo’s en kloppende hartjes!!! @Thengymo @Eerstewondertje @SZ91 lekker van genieten hoor. Hier doodop en vanwege ontwikkelingen op het werk uit aan t kijken naar een nieuwe baan, maar zwanger wordt dat toch wel lastig.... ik denk niet dat ik erover kan zwijgen ... zeker niet als je er langere tijd wil blijven werken. Iemand ervaring? Tips?
Wat fijn 3 goede echo’s! Heerlijk zeg voor jullie! @ceresita hoe gaat het met jou? Bloeden doorgezet of is er nog hoop? @MLB ik snap nu wat je bedoelt met vrijdag al opgehaald, ik heb de mail nu ook gehad vanwege Koningsdag! Dan gaan 8 flessen me echt niet meer lukken haha!
Oh dat is zeker lastig! Ik heb een goede en slechte ervaring vanuit mijn omgeving. De slechte ervaring was dat ze aangenomen werd, toen erachter kwam dat ze zwanger was en het had verteld, maar ze keihard zeiden laat dan maar zitten. En ook de goede ervaring van een kennis die gewoon eerlijk aangaf dat ze zwanger was tijdens de sollicitatie en hoopte dat het geen belemmering was, juist omdat ze er voor langere tijd wilde blijven werken. Zij werd aangenomen en kon iig 5 maanden voor haar verlof daar aan de slag en werkt daar nu nog steeds! Ze mogen je officieel niet weigeren als je zwanger bent, maar het blijft lastig als je vooraf eerlijk bent en ze gewoon een andere reden opgeven dat je niet bent aangenomen. Anderzijds mag je ook liegen, maar dan kan het de verstandhouding weer ten slechte komen als je daarna vertelt zwanger te zijn en ze weten dat je het toen eigenlijk stiekem al wist .. heel lastig !
@SZ91 @Thengymo @Eerstewondertje super!! Ben blij dat jullie goede echos hebben gehad. Volgende week veel echo's!!