Ik ben zo blij dat ik morgen evenag spieken bij de vk. Afscheiding veranderd en word wat wateriger waardoor ik telkens denk dat ik bloedverlies heb. Vind het dood eng
Hier serieus vandaag ook!!! Pff stressniveau is dan weer gelijk omhoog. Hopelijk dinsdag goede echo. Dat zal wel weer ff ontlading geven...
Ja misschien goort het gewoon bij deze termijn dat dat veranderd en ineens veel word. Maar toch elke keer die mini hart attack
Ja zo van moet ik nu gaan kijken, bang voor wat je aantreft maar je wil ook weten wat het is, met het gevolg dat je toch maar eraan toegeeft. Bleh... laten we idd hopen dat t bij de termijn hoort!
naaaaah bij mij ook!!! Dat je toch ff gaat kijken dat het wel afscheiding is! Zal er dan idd wel bij horen !
Ik heb het voorgevoel jongen trouwens! Geen idee waarom, gewoon gevoel (en oké ik heb ook ff gespiekt op de Chinese geslachtskalender haha), maar het maakt me niks uit uiteindelijk. Snap wel als je al jongens hebt het nu wel extra leuk is om het andere geslacht te krijgen ! Wil iedereen het van tevoren weten? Wij zijn er dus nog niet over uit of we verrassing willen of voor af weten. En @Loth en @Logan2013 heeel veeel succes morgen!
Ja! Kloppend hartje! De verloskundige denkt wel dat ik iets korter zwanger ben. 27 mei weer een echo. Zo opgelucht. ♡
♡ UITGEREKEND DECEMBER 2021 ♡ 3. ♡ Adreams - 34 jaar - 4e kindje ♡ Happywife - 27 jaar - 1e kindje 4. ♡ Eerstewondertje - 31 jaar - 3e kindje ♡ SZ91 - 29 jaar - 2e kindje 5. ♡ Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje ♡ Mokki - 30 jaar - 2e kindje 7. ♡ Thengymo - 37 jaar - 1e kindje 8. ♡ MLB - 26 jaar - 3e kindje ♡ Romykaylay - 25 jaar - 2e kindje 10. ♡ Loth - 35 jaar - 3e kindje ♡ Mayhem86 - 35 jaar - 3e kindje (1e samen) 12. ♡ Ceresita - 43 jaar - 4e kindje ♡ Dominique - 30 jaar - 3e kindje ♡ Madame01 - 30 jaar - 2e kindje 14. ♡ Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje 19. ♡ Winderig80 - 40 jaar - 1e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (14) ♡ AFSPRAKEN ♡ Loth - 3 mei - 1e echo ♡ Loth - 4 mei - intake ♡ Mokki - 4 mei - 2e echo ♡ Winderig80 - 7 mei - 2e echo ♡ Andreams - 10 mei - termijnecho ♡ SZ91 - 10 mei - termijnecho ♡ Happywife - 10 mei - termijnecho ♡ Eerstewondertje - 12 mei - termijnecho ♡ Thengymo - 14 mei - termijnecho ♡ MLB - 18 mei - termijnecho ♡ Winderig80 - 18 mei - 3de echo ♡ Mayhem86 - 18 mei - termijnecho ♡ Logan2013 - 19 mei - termijnecho ♡ Marinda1988 - 19 mei - termijnecho ♡ Loth - 27 mei - 2e echo Sterretjes ✨ Ritoy