Haaij dames. Hoe is het hier met iedereen? Hier maakt de mega misselijkheid plaats voor maagzuur. Mag dat is gelukkig iets makkelijke weg te nemen als de misselijkheid.
Goedemorgen! Gaat goed hier ! Best zenuwachtig voor morgen als onze families het gaan horen. Maar vooral heeeeel veeeeel zin in ! Oh nee nu al maagzuur? Ik had dit bij de 1e ook vanaf een week of 20, ik vond het niet te doen op een gegeven moment. Lang leve omeprazol, beste pil ever daardoor haha! Wel lekker dat het plaats maakt voor de misselijkheid, maagzuur is goed te doen met een pilletje, dus dan zou ik ook daar voor tekenen ! Hier dagelijks wel een uurtje of 4 misselijk, ene keer in de ochtend, andere keer middag en soms ook de avond. Ik verafschuw bepaald eten wat ik normaal in het dagelijks leven altijd eet, dus er is ander eten in huis nu. En ik drink gewone thee sinds een week, thee met een smaakje word ik misselijk van. Had ik dus exact bij mijn dochter ook, grappig hoe het gewoon weer zo op elkaar lijkt. Nou fijn weekend allemaal dames!
Zo lust ik geen koffie meer maar ik vind sowieso nu bijna niets lekker. Echt een drama als je avondeten moet gaan verzinnen
Ik ben een koffieaddict, maar drink veel minder. Smaakt me vaak niet. Leuk, morgen vertellen! Hier gaan vandaag de kaarten op de bus, dus dinsdag weten de meesten het. Was gisteren jarig, de eerste dingetjes gekregen van mijn ouders en zus. Zo leuk!
Nog gefeliciteerd!!! Hier merk ik dat mijn man ongeduldig word met vertellen. Ik ben nog huiverig. Morgen alweer 10 werken. Een het is lang geleden dat we dat gehaald hebben
Gefeliciteerd @Loth. Wat voor een kaarten heb je gemaakt? Wanneer is jouw plan @Logan2013? Hier ook even geen koffie meer omdat ik het simpelweg niet lekker vind. Hopelijk trekt dat bij als over 4 weken nieuwe keuken met inbouwkoffieapparaat komt..... Heel veel plezier morgen @Marinda1988. Hoe ga je het vertellen?
Ons plan is volgende week zondag. Dan precies 11 weken. Komende woensdag nog een extra echo. Maar kan het echt niet makkelijk meer verbergen en aangezien het dan ook wat beter weer en ik al snel.mey alleen een vestje loop ipv een winterjas gaat het dan opvallen
Ah die had ik ook voor mn broerrje en zusje haha.. En dan met een hartje die ze moesten krassen! Heel leuk
Hier ook even zo min mogelijk koffie, eigenlijk alleen nog in de middag eentje. Morgen gaan we het tegen mijn moeder vertellen en dan over 2 weken tegen de rest. Ben er ook wel aan toe om het te vertellen, maakt sommige dingen wat makkelijker haha
Dankjewel ! Heel veel zin in! Mijn schoonmoeder krijgt een Moederdag cadeau met een lijstje waar de echo in zit en bij mijn familie doen we het shirtje aan bij mijn dochter, benieuwd wie het als eerste opvalt van het gezin ! En blij dat het hoge woord er dan uit is, ook al hoef ik nog maar 4,5 week mijn mond te houden, het voelt als een eeuwigheid haha!
Hier is het helaas niet gelukt om het vandaag tegen mijn moeder te vertellen, kwam elke keer iemand langs. Dinsdag ofzo nog maar een keer proberen. Verder wel een fijne rustige dag gehad. Hopelijk jullie ook! Ben erg benieuwd hoe iedereen heeft gereageerd bij degene die het gingen vertellen Vandaag geprobeerd om het middag slaapje over te slaan maar pfff wat ben ik moe nu
Hier een beetje stress. Heb het idee dat m’n symptomen afnemen.. krijg er een naar gevoel bij, woensdag volgends berekening 10 weken.. had heel erg last van me borsten, misselijk bij niet eten.. nu zijn m’n borsten amber gevoelig, en lijken wel kleiner weer.. misselijkheid bij niet optijd eten heb ik ook niet echt meer, hebben meer dames hier last van??