Uitgerekend 1-15 December 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Faith22, 28 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    hier gaan we voor met nevenbevindihgen. Alleen meer om zeker te weten dat er helemaal niks aan de hand is zo ver ze dat kunnen testen dan. Ik ben niet bang dat er iets uit gaat komen

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ja wij krijgen ook een standaard bloedonderzoek. Mag ik tegelijk met de nipt laten prikken.
    Ja mijn buik is echt mega ( vind ik zelf) was met 8 weken net zo groot als met 16weken zwanger van de oudste..

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ik heb bij de termijnecho bij de gynaecoloog ook al een brief mee gekregen voor bevalplan

Faith22 vindt dit leuk.
  4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Hier gister een goede echo gehad! Was heel bang dat het hartje gestopt was met kloppen. Maar alles was goed, hartje klopte goed en was al lekker aan het bewegen! Werd ook exact op 9+4 gemeten
    Ook even foto van mijn buik toegevoegd vergeleken met de andere zwangerschappen

Bijgevoegde bestanden:

Faith22, Hoodie en marie92 vinden dit leuk.
  5. marie92

marie92 Bekend lid

15 okt 2022
    667
    678
    93
    Vrouw
    Haha, heb je bij zin in zuivel meer kans op een meisje? Die had ik nog niet gehoord :roflmao:

6. marie92

marie92 Bekend lid

15 okt 2022
    667
    678
    93
    Vrouw
    Hoi, ja hoor natuurlijk mag je daarbij!

Sylkevs vindt dit leuk.
  7. marie92

marie92 Bekend lid

15 okt 2022
    667
    678
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat de moeheid afneemt! Ja… dat hoort er helaas ook bij inderdaad die darmen. Heb je al zwangerschapsbroeken gekocht? Ik wel, maar ze liggen nog in de kast. :thumup:

Faith22 vindt dit leuk.
  8. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Wat betreft bakerpraatjes geloof ik helemaal nergens in haha.
    Bij mijn oudste zoontje stond ik helemaal onder de puistjes, had ik zin in zoet én was mijn craving melk.
    Bij de 2e had ik helemaal nergens last van en ook dat was een jongen.
    Nu weer puistjes. Het enige wat ik nu anders heb is dat ik echt niet vooruit te branden ben en er enorm moe uit zie

9. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Wat een mooie echo ❤️

clarajilla vindt dit leuk.
  10. Faith22

Faith22 Actief lid

27 jul 2022
    431
    404
    63
    Vrouw
    Hmm zal het over 2 weken toch even vragen. Dan heb ik mijn volgende afspraak. :rolleyes:

11. Faith22

Faith22 Actief lid

27 jul 2022
    431
    404
    63
    Vrouw
    Oh wat fijn, gefeliciteerd! ❤️

Ja ik zie het inderdaad. Nu met 8 weken ongeveer net zo groot als bij 16 weken voorheen. Apart hè! Ik denk dat bij jou los van de darmen, ook nog de vergrote eierstokken en vocht in de buik meespelen. Mijn buik begint lichtelijk opgezet in de ochtend. Dus ietsjes dikker vergeleken met m’n buik toen ik niet zwanger was, maar vanaf de middag en na het eten wordt het steeds dikker en einde van de dag ziet mijn buik er ongeveer uit als jouw buik :o:

12. Faith22

Faith22 Actief lid

27 jul 2022
    431
    404
    63
    Vrouw
    Ja ik heb deze week dus van die zwangerschapsleggings gekocht bij de H&M. Heb ze nog niet aangehad, maar dat gaat binnenkort gebeuren. :roflmao: Nu draag ik alleen leggings en jogging broeken. En ik ga dit weekend op vakantie. En dan loop ik daar dus rond met een soort buik waarvan mensen gaan denken is ze nou dik offf… :roflmao::roflmao:

Hoodie, clarajilla en marie92 vinden dit leuk.
  13. Faith22

Faith22 Actief lid

27 jul 2022
    431
    404
    63
    Vrouw
    Hebben jullie het al op werk verteld?

14. marie92

marie92 Bekend lid

15 okt 2022
    667
    678
    93
    Vrouw
    Ik heb een eigen zaak dus dat is wel zo makkelijk! Heb jij het al verteld?

Faith22 vindt dit leuk.
  15. Ava101

Ava101 Bekend lid

7 mrt 2022
    607
    499
    63
    Vrouw
    Utrecht
    #535 Ava101, 17 mei 2023
    Laatst bewerkt: 17 mei 2023
    Nee ik heb nog niks verteld.. ben ook nog aan het opbouwen na de operatie.. ze weten wel dat ik in fertiliteitstraject zit.. dus als ik het ga vertellen wordt het meteen een heel ding haha. Ik wacht nog even..
    Jij wel? Heb je een beetje sociale werkgever?

Daarnaast heeft een collega van mij dit weekend z’n kindje verloren wat mij en m’n collega’s ook heel erg raakt. Hij en zijn vrouw zaten ook in een fertiliteitstraject dus we hadden veel contact daarover. Z’n vrouw was 36 weken zwanger.. nu net met een keizersnede bevallen van een dood kindje..
    Ik ben er al een paar dagen van van slag.. het is zo oneerlijk..
    Het maakt ook duidelijk dat het weinig zin heeft om telkens maar te denken “als ik zover ben, dan hoef ik niet meer bang te zijn”.. want het kan dus altijd nog misgaan.. dus ik ga wel m’n best doen er toch iets meer van te genieten dat ik nu zwanger ben..

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ja ik wilde alleen maar melk kaas en eieren eten in die zwangerschap xD

marie92 vindt dit leuk.
  17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ja ik denk wel dat dat meespeelt die eierstokken. Met 4 weken was mijn buikomvang 101cm en met 8 weken nog steeds. Ik hou een 9 maanden boek bij, waarin je dat moet bijhouden haha

Faith22 vindt dit leuk.
  18. Faith22

Faith22 Actief lid

27 jul 2022
    431
    404
    63
    Vrouw
    Wooww ben hier even stil van. Wat heftig! Moet er niet aan denken, en dan ben je al 36 weken, wat een hel!!! :cry::cry::cry:

Nee ik heb nog niks verteld, maar daar zit ook een verhaal achter. Zat de afgelopen maanden met een burn-out thuis. Ik zat er helemaal doorheen. Voornamelijk door werk/manager en mijn perfectionisme. Sterke kinderwens en traject droeg daar ook aan bij. Ga in juni starten met reintegreren. Dus ben een beetje bang om te vertellen, jongens ben ook nog zwanger. :o: Ik heb het geluk dat collega’s mij dus niet gezien hebben. Ik ben het wel van plan in juni te vertellen, kom er niet meer onderuit met mijn buik. Het is chaos bij ons, krijg vanaf juni ook een nieuwe manager, en die is niet de makkelijkste heb ik gehoord. Ook dat geeft me weer stress. Maar ‘stap voor stap’ is tegenwoordig mijn motto. ;)

@marie92 dit zijn dus de nadelen als je voor een werkgever werkt. En dan is het fijn dat je zelf eigenaar bent!

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ja mijn directe collega’s wisten van het traject, dus die wisten het daarna gelijk. Mijn leidinggevende weet het niet nog. Moet ik aankomende week nog even vertellen

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    mij wat heftig zeg!

Deel Deze Pagina