Wat fijn dat je echo goed was! En dat je het hartje hebt horen kloppen. Zoals ik al zei geloof ik echt niks van die praatjes want beide zoontjes hadden 160 slagen p.m Maar t blijft wel heel leuk om te gissen.
Ow wat fijn!! Dat lijkt me zo’n opluchting! En wat snel ook! Ik las dat ze er nu sinds het gratis is juist langer over doen. En mag ik vragen waarom je had besloten om wel neven bevindingen te laten testen? Want ik hoorde dat dat nogal wat onzekerheid kan veroorzaken ook dus ik twijfel daar nog wel over..
Zo wat snel! Hopelijk word ik dan morgen gebeld met een goede uitslag Ik heb me vrijdag laten prikken.
Ik hoop het ook voor je! misschien hangt het er nog wel van af waar het lab zit. Want ik las bij sommige andere dames dat het ook langer duurde. Die van mij zat in Amsterdam. Maar hoop dat je voor dit weekend ook goed nieuws krijgt! ❤️
Ja echt super snel! Om heel eerlijk te zijn ben ik gewoon een persoon die dingen altijd zeker wil weten in het leven. Ik hou graag de controle over alles Ik heb me dus niet echt heel erg verdiept hierin en al van tevoren besloten dat ik alles wilde testen wat mogelijk was.
ja ik wil ook met nevenbevindingen doen. Dan alles maar onderzoeken. En waarom niet? Je kan ook een twijfeluitslag van de nipt zelf krijgen. Ben er zelf niet zenuwachtig voor, ga er eigenlijk vanuit dat alles wel goed is. Bij de andere 2 de nipt niet gedaan
We hebben het eergisteren de kindjes verteld en hebben we het familie en vrienden verteld. Iedereen was in shock maar super enthousiast. Echt alleen maar leuke reacties gekregen. Zo fijn! Vandaag ook precies 12 weken. Toch wel een mijlpaaltje weer
Hallo allemaal, Tijdje niet meegeschreven maar wel meegelezen. Wij hadden vandaag de termijn echo en alles zag er mooi uit. Ben 1 dag achteruit gezet. De uitgerekende datum is nu 14e ipv de 13de. Wij hebben besloten de nipt test niet te doen, hoe graag we ook willen weten of ons kindje gezond is of niet. Maar ik vind het gewoon lastig want ja, stel je krijgt een slechte uitslag wat dan...? Wel hebben wel al de 13 weken echo gepland.
♡ Uitgerekend 1 -15 december ♡ 1 december ♡ Hoodie - 26 jaar - 3e kindje 2 december ♡ Sophia1996 - 26 jaar - 1e kindje 3 december ♡ Faith22 - 40 jaar - 1e kindje 6 december ♡ Holyjoly - 26 jaar - 1e kindje ♡ Misspinkline25 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Huisvolliefde - 32 jaar - 5e kindje ♡ Ava101- 38 jaar- 1e kindje ♡ Lautjehouw1997 - 26 jaar - 2e kindje 7 december ♡ Sterrenstof - 27 jaar - 1e kindje 10 december ♡ Romy9313 - 30 jaar - 2e kindje 12 december ♡ Marie92 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Irismarieke - 32 jaar -5e kindje 14 december ♡ Zuster12 - 1e kindje 15 december ♡ Clarajilla- 31 jaar- 3de kindje ----------------------------------------- Afspraken mei: 16 - Sterrenstof - termijnecho 16 - Clarajilla - termijnecho 18 - Marie92 - termijnecho 19 - Zuster12- termijnecho 19 - Romy9313 - termijnecho 22 - Holyjoly - termijnecho 23- Ava101- termijnecho 24 - IrisMarieke - termijnecho 25 - Huisvolliefde - 12 weken echo Afspraken juni: 1 - Hoodie - 13 weken echo (13+6) 2 - Marie92 - 13 weken echo 5 - Faith22 - 13 weken echo (14+1) 6 - Sophia1996 - 13 weken echo (14+3) 8 - Hoodie - controle vk 14 - Zuster12 - 13 weken echo (13+6) 26 - Zuster12 - controle vk ----------------------------------------- Jongen (?) | Meisje (?) | Verrassing (1) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij.[/QUOTE]
Ook de uitslag dus binnen een week! Fijn dat deze goed was Oh wat leuk! Hebben jullie het op een speciale manier gedaan of gewoon verteld?
♡ Uitgerekend 1 -15 december ♡ 1 december ♡ Hoodie - 26 jaar - 3e kindje 2 december ♡ Sophia1996 - 26 jaar - 1e kindje 3 december ♡ Faith22 - 40 jaar - 1e kindje 6 december ♡ Holyjoly - 26 jaar - 1e kindje ♡ Misspinkline25 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Huisvolliefde - 32 jaar - 5e kindje ♡ Ava101- 38 jaar- 1e kindje ♡ Lautjehouw1997 - 26 jaar - 2e kindje 7 december ♡ Sterrenstof - 27 jaar - 1e kindje 10 december ♡ Romy9313 - 30 jaar - 2e kindje 12 december ♡ Marie92 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Irismarieke - 32 jaar -5e kindje 14 december ♡ Zuster12 - 1e kindje 15 december ♡ Clarajilla- 31 jaar- 3de kindje ----------------------------------------- Afspraken mei: 22 - Holyjoly - termijnecho 23- Ava101- termijnecho 24 - IrisMarieke - termijnecho 25 - Huisvolliefde - 12 weken echo Afspraken juni: 1 - Hoodie - 13 weken echo (13+6) 2 - Marie92 - 13 weken echo 5 - Faith22 - 13 weken echo (14+1) 6 - Faith22 - Controle vk 6 - Sophia1996 - 13 weken echo (14+3) 8 - Hoodie - controle vk 14 - Zuster12 - 13 weken echo (13+6) 26 - Zuster12 - controle vk Afspraken juli: 6 - Faith22 - 20 weken echo (18+4) ----------------------------------------- Jongen (?) | Meisje (?) | Verrassing (1) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij.
Wat fijn voor de mensen van de nipt uitslag! Wij hebben gister ook de uitslag gehad, was positief! Wij hebben er wel heel bewust voor gekozen dat we zoveel mogenlijk zekerheid willen op een gezond kindje voor zowel ons als het kindje zelf en wij zouden dan ook stappen zetten mocht dit niet het geval zijn (ligt er natuurlijk aan wat het is). Dit is denk ik makkelijker gezegd dan gedaan maar toch haha. wij hebben het onze ouders en broer/zus en een aantal goede vrienden verteld maar we willen de 13 weken echo afwachten om het echt tegen iedereen te vertellen. Hoe doen jullie dat? Wanneer vertellen jullie het? En hoe doen jullie dat met werk? Vertel je het eerst je manager of gewoon meteen de hele club? (Ligt natuurlijk ook aan wat voor team je zit) ik ben benieuwd!