Hier muis en baby muis nog veilig en warm in mijn buik. Heb net internet geregeld hier in het ziekenhuis. Alles lijkt rustig te zijn nu. Ontsluiting is bij 1 cm gebleven, portio bijna volledig verstreken, dus was echt wat aan de hand in mijn buik. Harde buiken zijn nu gelukkig ook minder dan gisteren. Ben me wel kapot geschrokken van dit alles. Vannacht dacht ik ook iedere keer als ik gupje voelde schoppen aan wat er ons allemaal nog te wachten staat. Zou hij al heel snel geboren gaan worden of blijft hij nog even zitten? Vind het allemaal best eng en ben best wel verdrietig er van. Maar de artsen denken dat het nu tot stilstand is gebracht. Tot einde zwangerschap moet ik in ieder geval absolute rust houden, dus werken is helaas echt helemaal voorbij. Maar dat heb ik graag over voor de kleine gup.
Fijn dat nu alles rustig is, wel jammer dat het echte genieten een beetje voorbij is. Is nu toch wel heel spannend steeds lijkt me...
Fijn Muis, dat het rustiger is. En die volledige rust; dat wordt misschien toch maar FB aanmaken, zodat je mee kunt kletsen, dan vliegt de tijd voorbij (gegarandeerd!) Muisbaby, lekker nog een week of 12 blijven zitten hoor!
@Muis87; Wat een schrik!! Gelukkig ben je nu in goede handen en wordt er goed voor je gezorgd, doe aub echt rustig aan want kleine muis moet echt nog wel even blijven zitten!
Vliegje ik heb mijn oude fb account weer eens geopend. Ik ben niet te vinden voor andere mensen, kan ik jou pb-en voor je naam dat ik jou even als vriend toevoer en jij mij aan de fb groep toe kan voegen? Ben net een klein stukje gaan lopen, 50 meter of zo, maar dat trekt mijn buik nog niet. Weer wat meer last ervan, dus de 20 minuten die ik vanavond uit bed door moet brengen blijf ik lekker in een stoel zitten.
wat fijn dat het tot stilstand is gebracht! idd heeeeul veel rust houden nu dan kan de beeb hopelijk voorlopig nog lekker bijlven ztten
@muis fijn om een goed bericht te horen, iig voor nu. Wel heel vervelend dat je nu niet meer kan werken en zoveel rust moet houden. Ik weet helaas heel veel van rust houden.... en het is soms echt wel even naar. Maar een goede afleiding zoals het forum en facebook helpen iig een beetje. Ook een fijne plek om je af en toe even af te kunnen reageren. Veel succes!
Goedemorgen allemaal. Even laten weten hoe het hier gaat. Vannacht weer niet veel geslapen, vanaf half 4 wakker. Vanochtend een paar uur lang veel buikpijn gehad, echt krampen, maar die vielen niet samen met de harde buiken. Dus wat dat was geen idee. Na het ontbijt verdwenen ze, dus misschien had ik gewoon trek of zo . Verpleegkundige kon vanochtend met de doppler hartje maar niet te pakken krijgen, gup was in turbo stand en liet zich biedt vangen voor de doppler. Dus ze ging er maar gewoon van uit dat alles goed met hem was aangezien hij zo druk was. Lig nu te wachten op de arts. Wil vragen of een cerclage een optie is bij mij om kans op vroeggeboorte te verlagen. En ik wil graag weten of er nog extrra controles komen en wat ik de komende dagen/weken kan doen of verwachten.
Goed dat je weer thuis bent. Probeer je nu zo rustig mogelijk te houden, ookal is dat soms niet gemakkelijk. Het stilzitten geeft een mooi resultaat maar nog niet meteen, laat de baby eerst nog maar groeien en sterk worden .
Ik heb op 04-11 de volgende afspraak met de vk Vandaag de herkansing gehad van de glucosetest. Een uur na het eten was de waarde 5,4 en 1,5 uur na het eten 4,7. Ik heb alleen maar prima's gehoord, dus het zal wel goed zijn Blij dat het achter de rug is. Onbewust ging ik me er toch zorgen over maken. Gelukkig allemaal niet nodig
Fijn dat jullie weer thuis zijn muis! Nu proberen zo rustig mogelijk te doen en gup nog zo lang mogelijk te laten groeien zolang hij nog lekker bij jou zit!
Pff.. Gisteren 6(!) uur lang rondgelopen in de ikea. We hebben zulke mooie dingen gekocht! Niet alleen voor de babykamer maar ook garderobekasten voor onze slaapkamer, nieuwe boekenkasten, eettafel etc. Was echt kapot. Gisteravond nog een etentje bij iemand thuis. Man heeft vandaag zn broertje opgetrommeld (15 jaar) en nog wat andere mensen om te komen helpen. Dacht gisteravond pff gaat we weer morgen. Word net wakker van gestommel, zijn ze al begonnen en heeft ie mij lekker laten liggen, heerlijk! Het is niet zo dat het hem eerst niks deed hoor, absoluut niet. Maar het is echt waar wat ze zeggen dat mannen pas later doorkrijgen dat er 'echt' een kindje komt haha hij heeft t nu steeds vaker over haar en dan vooral over wanneer ze er is, zo van als ze straks wat groter is dan kunnen we dit of dat, maar sowieso is ie echt lief! gisteren ook, ik liep met 1 karretje en hij had drie laadkarren, drie en toen kreeg ik complimentjes van wat heb je t goed gedaan. Wat heb ik gedaan heb helemaal niks gedaan en mn arme vent alles tillen.
Mijn man leeft ook al heel erg mee! Hij wil steeds vaker met zn handen op mijn buik liggen om haar te voelen. En hij wil eigenlijk het liefst alles al helemaal klaar hebben voor haar, gewoon voor het geval dat. Terwijl ik dan juist nog wat relaxter ben en zeg van dat komt nog wel.
6 uur in de ikea, wow dat had ik echt niet volgehouden. Petje af Key. Mooi dat jullie in ieder geval van alles voor de kleine hebben kunnen vinden. Anemdo hier ook een man met nesteldrang . Hij wil ook van alles klaar hebben en is nu buiten druk aan het metselen bij het dak. Het lijkt nog ver weg februari, maar dat is het zo. December vliegt meestal voorbij met alle feestdagen en voor je het weet is het alweer januari en moet alles eigenlijk wel af zijn.