Hier ook n druk beebje! Heerlijk!!!! En super fijn gevoel want ben soms zo onzeker als de pest ook al is t de tweede!! Ik heb ook n draagzak...2 zelfs Had bij m'n zoontje alleen de mini monkey En die heb ik dus nu nog en heb er een baby bjorn bij gekocht met extra rug versteviging Lijkt me nu erg handig omdat er hier nig n meneertje rond loop!!
Nog niet echt gekozen maar we hebben wel een geboortekaartje op het oog @noamy ik lees overal dat de babybjorn niet ergonomisch is, en dat t de heupjes van je kindje in de verkeerde positie duwt. zou er even wat extra info over opzoeken als ik jou was
Wij gaan ook voor de bondolino draagzak.. de olijfgroene.. vind de kleur zoo mooi hihi. Kaartjes hebben we al uitgezocht.. proef druk gehad.. en willen alleen nog andere aankondigingstekst of andere bezoektekst.. vinden t niet mooi bij elkaar passen. Doopsuikers doen we niet. Beepje is hier net gedraaid en ligt fijn tegen mn maag aan te schoppen.. de thee komt me zowat omhoog haha.
Zo zegen ze van meer dingen dat t niet goed is of slecht is...... Als t slecht zou zijn zou t al niet jaren verkocht worden denk ik dan maar Net als niet te lang in de maxi cosi! Nou mijn zoontje vond t er heerlijk in en heeft er niets aan over gehouden dat hij er regelmatig langer in lag Of n loopstoel......ook niks asn over gehouden..... Dus vandaar dat ik gewoon toch voor dezedraagzak heb gekozen!! Weet niet eens of ik m wel veel zal gebruiken ook!!Heb reuma in m'n rug dus miss kan ik t niet eens aan....... Geboortekaartje hebben wij ook al!! Alleen kwam ik toevallig vandaag wel n enorm leuke tekst tegen bij iemand voor erop dus even met ml overleggen miss veranderen we de tekst dan nog
Geboortekaartjes heb ik nog niet over gedacht Het zal niet al te ingewikkeld worden denk ik, want bij de andere 2 hebben we één stijl aangehouden, dus wil ik dat voor de derde ook weer. Doopsuikers ken ik niet, wat is daar de bedoeling van? We waren gister op kraamvisite (zooo mooi, zo'n lief klein ukkie, dan heb ik zo'n zin in die van ons ). Zij hadden op tafel een schaal met chocoladeflikken staan. Dat vond ik wel handig, in plaats van beschuitjes. Bij de andere 2 vond ik beschuit met muisjes leuk, maar voor mij hoeft het nu niet zo meer, misschien ook maar lekker simpel iets van chocolaatjes. Of van tevoren zelf het één en ander bakken wat de vriezer in kan. Draagdoek heb ik bij de oudste pas gekocht toen hij geboren was. Maar hij vond het helemaal niks. Dus bij dochter nooit gebruikt. Nu heeft mijn zus er een aantal, dus die kan ik lenen, stel dat deze baby het wel heel fijn vindt, kan ik er zo aan beginnen. Mijn zus heeft al het voorwerk al gedaan, wat het beste is enzo, dus dat is handig, hoef ik me er niet in te verdiepen
Doopsuiker is volgens mij echt iets Belgisch ......of heb ik dat verkeerd ?!! Ken t ook niet echt Bij de hema hebben ze nu beschuit met muisjes koekjes blauw of rize!! Super handig en leuk dus ik heb er vast wat ingeslagen!! Zijn lang houdbaar
Ik ben inderdaad van België. Sorry was er me niet van bewust dat dit in Nederland niet echt gedaan werd..
In Limburg wordt het ook gedaan hoor Ik twijfel nog. Vind het een beetje ouderwets voelen. Maar wie weet verandert dat nog.
Ohh hier hebben ze ook 'doopsuiker' ik wist niet dat je dat zo noemde in belgie. Gesuikerde amandelen, oftewel 'confetti' hier. Ze hebben t niet alleen voor geboorte (roze of blauwe) maar ook voor je universitair diploma (rood), huwelijk (wit) en voor elke huwelijks mijlpaal (goud voor 50, zilver voor 25, blauwe, groene, paarse, gele, fuchsia, etc etc hele waslijst) Dus wij gaan dat ook doen denk ik. Hadden ze voor ons huwelijk ook, lekker!
hier doen wij er ook aan alleen doopsuiker doen wij niet alleen is dat bij ons gewoon een geboorte bedankje bijv een flesje gevuld met rijstpops. Hier worden eind deze maand de bedankjes besteld. en de geboortekaartje is ook al uitgekozen. wij houden het ook gewoon simpel proefdruk al binnen.
Doopsuiker doen we niet, ken het wel, maar is hier niet echt een gebruik. Geboortekaartje nog niet uitgezocht, maar manlief en ik staan gelukkig wel precies op 1 lijn met wat we mooi vinden. Dus die moet zo uitgezocht zijn en dan nog de tekst enzo verzinnen. Misschien wel handig dat ik nu toch ga uitzoeken met hoge risico op vroeggeboorte in mijn geval .
Draagdoek vandaag binnen gekregen en vind het echt een super ding . Ben er heel blij mee. Om doe hebben we ook al even geprobeerd en dat is ontzettend makkelijk.
Wat een rust hier, merk je toch wel dat de meeste leden van onze groep ook in de Facebook groep zotten Hier al een paar dagen snipverkouden Eigenlijk is het gewoon griep, maar ik blijf hardnekkig volhouden dat het maar een verkoudheidje is, helaas bespoedigd het het genezingsproces niet De 27e hebben we een groeiecho, mogen we weer wat langer naar Poppy kijken. Kleine druktemaker, ze wordt later echt een martial arts master
Toetoeke ik. Heb ook zo n kleine heerlijke druktemaker Volgens mij is deze drukker dan m'n zoontje was! Maar blijft n heerlijk gevoel!! Ik zou wel even goed uitzieken als t n griepje is anders loop je er extra lang mee!! Word jullie buik nu ook ineens zo groot ?! Ik heb ineens echt n toeter!!!
Toeteke ik vind de rust hier juist ook wel prettig, vind de facebookgroep een beetje aan de drukke kant . Noamy hier ook ineens een flinke groeispurt van mijn buik, lijkt nu meer een strandbal te worden dan een voetbal . Manlief viel het gisteren ook al op. Begin nu ook dat trekkende gevoel boven mijn navel te krijgen waar iedereen het over had.
Noamy, hier is m'n buik ook echt huge ineens. Ben heel benieuwd wat m'n familie ervan vindt. Heb ze al een aantal weken niet gezien en zie ze waarschijnlijk pas weer met kerst. Ze zullen wel schrikken
Blegh hier een beetje een baaldag, weet niet waar het aan ligt. Kan mijn draai gewoon niet vinden vandaag. Voel me niet echt lekker, gisteren ook al niet. Bij vlagen weer flink misselijk. Buik doet zeer en trekt, als ik op mijn zij lig en me omdraait doet het echt flink pijn. Gupje ligt dwars vandaag en kan zijn draai ook al niet vinden. Gisteren ook al zo'n dag. Hoop dat het morgen toch echt een stuk beter is.
Baal even met je mee muis! Hier vandaag ook een enorme baaldag, hele dag al flink last van mijn bekken, en ook een zere buik.. Helpt ook niet dat de beeb vandaag extreem druk is, na een paar rustige dagen.. Zou graag hebben dat meneer zich gaat omkeren, i.p.v steeds maar op de bekkenrand te lopen schoppen, voelt niet bepaald fijn. En alsof de katten door hebben dat ik vandaag niet zo goed ben, doen ze er een schepje bovenop.. De hele dag dingen doen wat niet mag.:x Nu manlief thuis is zijn ze natuurlijk heel erg lief en ligt de ene de hele tijd tegen mijn buik en de ander tegen mijn onderrug, wat dan wel weer heel fijn is!
herkenbaar, hier ook vervelende katten. Zijn zo aan het zeuren vandaag, weet niet waar ze last van hebben. Kleine schopt hier niet tegen bekkenrand aan, maar heeft net mijn ribben ontdekt, niet fijn.