Uitgerekend 1-15 februari 2015 #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BLiS, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Mijn beebje lag ook een beetje raar vandaag. Met de voetjes onder mn ribben en lekker in mn maag porren. Ze is nu gelukkig wat afgezakt. Voel t nu wel een beetje in mn blaas maar liever dat dan de hele dag zo'n 'hoog' gevoel!

2. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    De vervelende katten.... ik kan mijn katten al een aantal weken niet goed meer hebben. Ze irriteren me mateloos en erger me er constant aan. Weet dat het tijdelijk is en dat het overgaat, maar grrrr....

3. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Dat heb ik gelukkig niet Toeteke.
    Breng heel veel tijd met de katten door, en over het algemeen zijn ze erg lief, vooral de kater vind het leuk om met de baby te spelen:D
    Als mijn buik dan beweegt gaat hij daar kopjes geven, of met zn pootje alsof ie de baby wil pakken.. Zo lieffff..
    Alleen de poes.. tja das even een ander verhaal, daar kan ik me wel vreselijk aan irriteren.. Op de momenten dat ze weer eens in huis geplast heeft.
    Het vreemde is dat ze niet zomaar in huis plast, maar alleen op het plateau waar de voer/water bakjes staan. Ze gaat dan eerst spetteren met water, waardoor het hele plateau nat is, en daar plast ze dan bij.
    Het is niet dat ze daar vaak plast, meestal gewoon op de bak maar 3/4x per week vind ze het gewoon leuk om daar te plassen.. Ik niet, kan ik dat weer schoonmaken, en kan niet zo goed over die geur:$.
    Zelf zit ik aan 2 dingen te denken, of ze doet het vanwege de verandering die komen gaat met de baby.. Of ze moet gesteriliseerd worden, omdat het is begonnen nadat ze de pil niet meer krijgt, dus de hormoontjes die werken..
    Iemand van jullie die ervaring heeft met zoiets??
    Overigens hebben we haar urine al laten controleren, en dat is gelukkig allemaal goed.

Wat betreft de baby.. Vannacht behoorlijk wat harde buiken gehad, heb dit eigenlijk alleen 's nachts, kan dit komen doordat de baby dan druk is??
    Nu dus door de harde buiken een vreemd, zeurderig gevoel in de buik.
    Donderdag moet ik weer naar de VK, zal dan ook wel eens vragen.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Even een klein berichtje. Na de drukke dagen van de verhuizing weer op kantoor. We zijn bijna aan kant is ons mooie huis. Ben er zo blij mee! Vandaag wordt de babykamer geleverd! Spannend :D :D

De baby is erg druk de laatste dagen, misschien omdat ik ook geen rust in mijn kont heb gehad. Ook mijn buik groeit keihard door. Echt bizar om te zien. Wel nog mooi naar voren, hopelijk blijft hij nog even mooi. Over 3 weken hebben we een fotoshoot.

5. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lianne91 kan best dat als je kleine 's nachts heel druk is dat je dan juist meer last hebt van harde buiken. Zolang ze niet ook overdag zijn en met regelmaat zou ik me er niet heel druk om maken.

Vliegje leuk dat de babykamer vandaag komt, maak je een mooie foto als hij af is om hier te laten zien?

Net bij de gynaecoloog geweest en alles was goed. Niets veranderd ten opzichte van vorige week. Volgende week weer controle en als het dan goed is mag ik om de 2 weken gaan komen.

6. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Nee overdag bijna geen last van, alleen als ik veel te veel heb gedaan. Maar meestal spelen de bekkenklachten eerder op dan de harde buiken..

Mijn buik groeit ook behoorlijk.. alleen draag ik niet naar voren, maar rondom dus ben net een tonnetje haha..
    Trekkende gevoel achter de navel blijft bestaan, komt echt doordat deze naar voren moet groeien, dat is nu goed te zien.. beginnende striae gespot rond mij navel.

7. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lianne hopelijk blijft het bij een klein beetje striae en wordt het niet erger. Ik dacht hier de eerste striae gespot te hebben, maar bleek een opgezet bloedvat :p. Dus so far so good. Navel is ook nog echt naar binnen, buik moet nog wel een stukje groeien voordat die naar buiten plopt. Ik hoop dat het nog lang duurt voor de eerste striae ontstaan en dat het dan erg meevalt (A).

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ik had al striae van mezelf omdat ik al niet de slankste ben
    en ben diverse malen aan mijn darmen geopereerd dus t ziet er daar al niet zo mooi uit en vind het ook niet erg!
    ben er trots op!
    de littekens een overwinning van een zeer heftige periode van ziek zijn en veel operaties en de striae van het dragen van mijn 2 kinderen!!!!!!

9. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    @Muis: Nouja wordt het wel erger, dan is dat maar zo, daar ga ik dus echt niet wakker van liggen. Hier de navel ook nog naar binnen, wel al een stuk minder dan eerst. Had echt een megadiepe navel. Waarschijnlijk ook doordat ik vroeger bij mijn navel geopereerd ben, en dus ter hoogte van mijn navel een soort rand in mijn buik.. Ziet er vreemd uit, en dat trekt dus ook heel erg.

@Naomy: Mooie instelling!

10. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik heb ook ruim 10 littekens van operaties op mijn buik en daarnaast inderdaad ook al meer dan voldoende striae, aangezien ik geen lichtgewicht ben. Mijn hele buik ziet er dus uit als een oorlogsgebied. Ik zit er totaal niet mee, let er niet eens op of het erger wordt, het zal allemaal wel :)

Navel is hier trouwens ook nog gewoon naar binnen. Wel minder dan voorheen, maar hij is nog niet geplopt (denk ook niet dat ie dat gaat doen)

Hier vandaag een harde buiken dag. Poppy is erg druk en ik dacht wel even de hele benedenverdieping te gaan stofzuigen. Mag ik nu voor boeten ;)

11. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Pff en dan lig je alweer twee uur wakker van het maagzuur :( anti maagzuur helpt niet, bah!

12. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Dat is niet fijn Key. . Hopelijk heb je nog wat slaap weten te pakken.

Ik ben gisteren tante geworden van een mooi meisje.. meteen heen geweest natuurlijk:)
    Toen ik haar op arm had, ging ons beepje haar tegen de billetjes schoppen.. zo liefff hihi. Of zal dat vast een voorteken voor later zijn ;)

Straks mag ik naar de vk, en kan dan ook gelijk bloedprikken.

13. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Nee helaas nog steeds klaarwakker.. Zal vanmiddag wel omvallen van moeheid denk ik. En anders vanavond vroeg naar bed:( niet leuk want op donderdag is mn man eerder thuis dus dan hebben we een langere avond samen

Gefeliciteerd!! Denk niet dat het een slecht voorteken is hoor haha ik denk dat je kindje de aanwezigheid van de baby voelt net zoals ze jouw handen kan onderscheiden van die van iemand anders. Mijn beeb begint vaak ook te bewegen als mn hondje tegen mn buik aan ligt of zit:)

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Gefeliciteerd lianne
    Leuk! !!

Key wat vervelend......
    Bij mij helpen de rennies gelukkig wel
    Heb er ook veel last van......

15. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Dankjewel!

Indd, gewoon reactie op de baby.. Reageert indd ook op de katten, onze kater speelt zelfs met de beep. zo leuk hihi.

Heb de kleine nog weer mogen bewonderen, omdat de baarmoeder wel al erg hoog kwam wouden ze een echo maken, geen problemen mee hoor:D.. kleine zelf ligt wel mooi op schema!
    Hebben ook kunnen zien hoe hij zich omkeert, zo leuk!!
    Heb nu met 32 weken nog een echo om de groei toch in de gaten te houden.

16. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lianne gefeliciteerd!

Key hopelijk kan je de dag een beetje volhouden en heb je vanavond nog een gezellige avond met je man.

Ik ben net terug van de verloskundige en alles is helemaal goed. Buik ligt precies op schema met groei, daar maakte ik me een beetje zorgen om. Gupje lag lekker dwars in mijn buik met koppie rechts onder mijn ribben en billen links naast mijn navel . Vroeg me al af waarom ik hem vannacht en vanochtend minder had voelen bewegen, maar dat was dus omdat hij dwars ligt :p.
    Ook nog even besproken dat ik graag voor controles ook bij de verloskundige wil blijven komen ondanks dat ik ook bij de gynaecoloog loop nu. Bij de gynaecoloog heb ik het gevoel dat mijn baarmoedermond er een afspraak heeft en niet ik. Bij de verloskundige wordt er naar zowel mij als gupje gekeken en dat vind ik toch veel prettiger. Was de verloskundige het gelukkig helemaal mee eens, dus over 3 weekjes weer terug.

17. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    @Muis, fijn dat je toch ook gewoon bij de vk onder controle mag blijven!
    T gaat immers niet alleen om je baarmoedermond, daar zit ook nog een persoon aan vast, die juist wel wat extra persoonlijke steun/begeleiding kan gebruiken.

Hier de beep vandaag ook weer goedgekeurd.
    Heb weer een echo gehad, omdat mijn baarmoeder toch al wel heel erg hoog kwam voor 27 weken, maar de beep zelf ligt netjes op schema! Heb nu met 32 weken nog weer een echo om de groei toch in de gaten te houden.
    Heb best een lange echo gehad, want de vk, stagiaire en ikzelf natuurlijk ook vonden het veel te mooi om te zien hoe ukkie zich ging omdraaien, waarbij er wel opgelet werd dat er altijd een arm voor t gezichtje langsbleef.. hihi

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Fijn dat jullie controles goed waren dames!!!

Ik hier een beroerde nacht achter de rug....
    Ben gisteren te druk geweest mer echt van alles en was kapot
    Denk dat mn lichaam me nu heeft teruggefloten. ...
    Werd romd half 12 wakker
    Met buikpijn en mega maagpijn harde buiken en kots misselijk
    Heb 2 uur gehuild. ....
    Vammorgen werd ik wel ok wakker en nu weer op t werk tot 12
    Ga t hele weekend niks doen!!! Wil me nooit meer so voelen en hopelijk is er niks met de beeb..........

19. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Noamy wat naar zo'n nacht. Hopelijk is het een beetje uit te houden op je werk en kan je de rest van de dag lekker uitrusten en bijkomen.

20. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Heb vanmorgen toch de gyn gebeld en moest meteen komen....
    Heb de hele middag in t zkh gezeten en ben echt binneste buiten gekeerd met allerlei onderzoeken
    Maar gelukkig gaat alles goed met de beeb
    Hij is alleen met t hoofdje en buikje ietsje voor qwa groei
    Dat word nu wel extra in de gaten gehouden
    Maar god zij dank gaat alles goed!!!!!
    Moet nu gewoon goed rust houden

Deel Deze Pagina