Uitgerekend 1-15 februari 2015 #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BLiS, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Idd en meer kan je niet doen..

Gelukkig blijven t schattingen mijn nicht zou ook een kleintje verwachten maar werd een kindje van ruim 3900 gram daar zaten dus wel even flink naast

2. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Wie herkent een beurs gevoel in buik... Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven... Het voelt beurs en als hij zich beweegt lijkt hij haast door mijn huid heen duwen, zo staat het op spanning. En dan zit ie ook zo laag dat hij op mijn onderkant duwt, alsof ie er elk moment uit kan floppen...

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Je kunt wellicht soms al wat druk voelen beneden...
    Dat heb ik soms ook...
    En komt t beurse niet van t harde getrappel!??

4. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Ja misschien wel... Ik kan het moeilijk beschrijven. Als ik een harde buik heb kan ik hem heel goed voelen liggen, jullie ook? Woensdag weer controle, zal wel ff vragen :)

5. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Jeetje het is hier al heeeel lang rustig....

Hoe is het bij jullie? Schiet nu op hè!? Ik ben inmiddels lekker met verlof. Paar weken terug nog een echo gehad, om te checken of de placenta niet voor de uitgang ligt. Dit bleek niet het geval, dus ruim baan ;) Kleine liep qua groei ook precies goed. Had zich wel omgedraaid, dus lag in een stuit. Weet niet hoe het nu is.... Maar ligt nog niet ingedaald volgens mij.

Voor de meiden met oudere kinderen; wanneer vertellen jullie je kind(eren) wat er gaat gebeuren als de bevalling begint? Ik moet bijv. Vrij snel naar het ziekenhuis en onze zoon wordt opgehaald door opa en oma, maar wanneer vertel ik dit? Het kan ook nog zo 6 of 7 weken duren.... N heeft nu al moeite met de lange periode, het gast hem allemaal wat te langzaam. Ook al weet hij dat de baby nog moet groeien....

6. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Iedereen is druk op Facebook! Daar is het niet bij te houden bijna ;)
    Hoe oud is je zoontje? Wij hebben niet echt wat verteld, alleen dat er een baby komt, maar hij is 2.
    Hij snapt nu ook niet echt dat zijn broertje in het ziekenhuis ligt

7. Vraagtekentje

Vraagtekentje Actief lid

29 apr 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik wist niet eens dat er nog baby's geboren zijn ondertussen.. Ik heb geen facebook, is wel jammer dat ik niet kan volgen. Hoe is het met de baby Hanneke?

8. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
  9. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Dat topic had ik nog niet gezien!

@vraagtekentje Ik ben inderdaad bevallen. 7 weken te vroeg, dus geen februari mama, maar een december mama. Mijn zoontje ligt nog in het ziekenhuis, hij doet het erg goed, maar moet nog wel leren om al zijn voedingen zelf te drinken. Hij heeft nog een sonde. Maar hij is al uit de couveuse en ligt niet meer aan de monitor

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Gefeliciteerd hanneke
    jeetje wat vroeg maar gelukkig gaat alles de goede kant op!!!
    lijkt me echt vreselijk je kindje in t zkh achter te moeten laten
    sterkte. .......

11. Vraagtekentje

Vraagtekentje Actief lid

29 apr 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat alles oké is met je zoontje. Alleszins proficiat!

12. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Oh vandaar, ga ik dat topic opzoeken :D Ik had het ook niet in de gaten...

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon HannekeG! Gelukkig gaat het de goede kant op. Ik hoop dat Stijn snel mee naar huis mag. Geniet maar lekker van hem!

13. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Gefeliciteerd Hanneke, hopelijk nu toch ook een beetje genieten na de eerste grote schrik! Hopelijk doet hij het steeds beter en mag hij snel naar huis!

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hai hai, wij hadden even schrik, ik ging met verlof woensdag en de baby ook. Ik voelde hem veel minder (normaal echt hele dag door, en 's nachts erg druk). Gisteren afspraak bij de vk, genoemd, meteen doorgestuurd voor CTG. Uiteraard ging hij daar weer heel druk schoppen, dus ik mocht al snel van het apparaat. Van het harde fietsen (ik moest 7 km naar het zh en had mijn jongste bij me...) heb ik ongelooflijk veel harde buiken gehad, dat was ook zichtbaar maar ik heb dat verder niet veel dus vond het wel verklaarbaar door de 'stress'.

Echo gehad, ons man is groot! 36.2 en meet gemiddeld als een kindje van 38.3. Vooral door een lekker dik buikje en erg lange benen (aantal weken stond daar op 41, zit in het allerhoogste percentiel). Haha! Hopelijk kan ik 'm er toch makkelijk uitkrijgen!

We zijn erg opgelucht :) toch geen leuk begin van je verlof als je opeens denkt dat het misschien niet goed met je bib gaat...

Deel Deze Pagina