Uitgerekend 1-15 februari 2015 #2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BLiS, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @bo en ellada: succes hoor. Hebben wij ook 7 maanden gehad. Erg druk, vooral voor vl. Want ik had natuurlijk nog een kleine thuis, die we niet iedere avond mee wilden nemen. Maar nu heerlijk een nieuw huis en het andere verkocht.

@lianne: is het goed gegaan?

2. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vliegje mooie foto!

Anemdo wat jammer dat jullie ukkie niet mee wilde werken, hopelijk is hij vrijdag wel in een goede bui.

Ellada hier ook een klushuis, we hebben het dak er nu afliggen, maar ik merk dat ik het klussen bijna niet meer kan. Even een paar stenen tillen (steen voor steen uiteraard) en mijn buik gaat zo protesteren dat het niet meer wil. Knap dat het jou nog wel lukt om te klussen!

Vannacht hier even een half paniek momentje gehad. Ik had een paar nachtmerries gehad dat het mis was met gupje en dat ik een miskraam kreeg (in de nachtmerries was ik iedere keer ook maar een week of 12 ver). Of dat gupje uit mijn buik werd gestolen door een robot of alien ofzo. Dus ik in paniek wakker en meteen aan mijn buik voelen. Gelukkig nog een mooi buikje, alleen gupje bewoog niet. Normaal is hij 's nachts heel druk. Dus even rustig wachten, nog geen bewegen. Wat draaien, geen beweging. Gaan duwen op mijn buik en hem wakker schudden, geen beweging. Na 1,5 uur stressen heb ik mijn man wakker gemaakt dat ik me zo'n zorgen maakte dat hij niet bewoog. Hij, dan pak je toch even de doppler. Met de doppler zo zijn hartje gevonden en toen kon ik pas weer rustig slapen. Leuk die gebroken nachten :p.

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heel herkenbaar Muis!

Hier ook een fulltime baan en studeren. Pittig soms!

4. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    @ Whoppie.
    Ja het ging heel goed.
    T was een jongetje van 4,5 maand, hij vond het echt heerlijk. Gaf zich er helemaal aan over.. Ik voelde gewoon dat de spanning uit zijn lijfje stroomde. Kreeg ook de bevestiging dat hij zich ontspande.. Want wat gebeurt er dan.. Juist dan gaan ze plassen.. Tot 2x aan toe heeft meneer geplast:D.
    Aan het eind van de massage ook nog wat gymoefeningen gedaan wat meneer geweldig vond.. Na een bepaalde oefening waarbij je z'n darmen stimuleert ging hij ook flink poepen.. :p
    Eenmaal in de kinderwagen sliep hij al gauw!
    Daarna moeder de technieken ook nog uitgelegd en met haar geoefend op een pop, dit vond ze heel erg leuk. Ze was ook heel blij dat ik een reader had gemaakt waarin de technieken uitgelegd worden zodat ze nog eens kon terugkijken als ze het niet meer wist. Ze zou hem zeker regelmatig gaan masseren, hij vond het erg lekker en zei vond het ook heeel leuk. Dus al met al was dit een super geslaagde ochtend.
    Mijn evaluatieformulier is dus ook heel positief ingevuld door moeder!:D.

Pff Vanmorgen weer eens teveel gedaan, nu alweer erge last van bekken en rug dus vanmiddag/vanavond maar weer rustig aan doen..
    Zoveel heb ik eigenlijk helemaal niet gedaan, alleen maar gestofd, geveegd en gedweild, want de katten hadden lekker met hun water lopen klaaien dus echt de hele vloer zat onder de kattepootjes:)

5. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lianne klinkt alsof het heel goed ging met de massage! Leuk dat de moeder het zo positief ervaren heeft.

6. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn nieuwe buikband binnen :D. Manlief vond hem erg geslaagd en moest hem vandaag maar meteen aan iedereen showen, dus bij deze :p.

Edit: jammer dat de foto gedraaid wordt ;), doet ZP kan ik helaas niets aan veranderen.

Bijgevoegde bestanden:

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O leuk!! Zo'n band wil ik ook wel eens gaan kopen denk ik :)
    Maar hoe draag je die? Gewoon op een egaal shirtje zeg maar? Super leuk :D

Vandaag trouwens enorm moe. De kleine is de hele dag druk aan het schoppen. Begrijp echt niet waar hij de energie vandaag haalt (ja van mij blijkbaar :p). Moet eigenlijk studeren maar ik denk dat ik vanavond maar eens vrij plan. Even rust. Krijg nu en dan ook last van rug en bekken denk ik? Van de week veel pijn met opstaan, nu gaat het weer beter. Of misschien gewoon bandenpijn.

8. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vliegje ik heb hem vandaag gewoon zo gedragen als ik hem nu op de foto heb :p. Ben sowieso niet iemand die heel erg goed let op wat wel en niet bij elkaar past met kleren (A). Kreeg er vandaag alleen maar hele leuke reacties op van mijn klasgenoten, die vonden het er erg leuk uitzien.

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Leuke buikband haha!

hier is het trouwens best wel rustig he!

ik heb van iemand hier 3 buikbanden gekregen, super leuk heb ze nog niet gedragen wacht nog even tot me buik er goed in past haha.

Vanavond lekker met mijn beste vriendin naar de bios geweest, sinds een hele lange tijd er even uit zonder man en kind :D
    en ik moet zeggen het was heerlijk die 2,5 uur haha

J. zit op dit moment in een vreselijk fase, kan daar niet zo goed mee omgaan.. soms kan ik haar wel achter het behang plakken.
    Het lijkt of ik continu boos moet zijn op der, niet luisteren,gek gedrag vertonen enz pff
    KAn ook wel wat minder hebben nu ik zwanger ben merk ik.

10. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Pfff, hebben jullie dat ook...? Midden in de nacht wakker worden en niet meer in slaap kunnen komen! Ben maar naar beneden gegaan... Zometeen weer proberen verder te slapen. Iemand nog tips?

11. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Ik had dat de afgelopen week ook elke nacht Memskie, vannacht eindelijk weer heerlijk geslapen... Wat ik heb gedaan is gewoon elke dag/avond lekker druk zijn zodat ik waarschijnlijk nu zo moe was dat het wel weer een keer goed moest gaan...

12. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Ja helaas wel memskie..
    Al een aantal weken kan ik niet meer lekker doorslapen.
    Word na 1, 5 a 2 uur slaap wakker van de pijn, kan dan niet meer
    liggen.. Moet er een tijdje uit en wat bewegen, daarna val ik wel weer in slaap, weee voor 1,5 a 2 uur.. Als ik er dan niet uitga dan kom ik ook niet weer in slaap.
    Ik probeer smiddags wel nog even te slapen, maar meesral likt dat niet, ga dan wel lekker liggen, katten dr bij en als ik niet kan slapen dan maar mediteren

13. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Memskie hier ook, vannacht weer een gebroken nacht. Was om half 3 wakker, moest toen plassen en daarna niet meer echt geslapen. Ja soms 10 minuutjes even weggezakt, maar echt slapen zit er dan niet meer in. Erg vermoeiend. Ik hoop nu iedere avond voor ik ga slapen dat ik pas om 5 uur hoef te plassen, dan heb ik in ieder geval een paar uur meer geslapen.
    Ellada bij mij werkt 's avonds nog even druk zijn juist tegenovergesteld, dan wordt ik dus al rond half 2 weer wakker en is de nacht helemaal lang. Moet nog echt even uitvogelen wat voor mij werkt.

14. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Vannacht ook erg onrustig. Een paar keer naar de wc. Baby lag veel te trappelen. Telkens harde buiken. Denk dat ik vanmiddag nog maar even een dutje doe

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hier ook onrustige nachten, minimaal 2x eruit om te plassen en dan is de baby ook wakker haha.

16. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag bij de verloskundige geweest. Te horen gekregen dat ik waarschijnlijk met medische indicatie in het ziekenhuis mag bevallen, reden is dat ik te ver van het ziekenhuis af woon. Ik mag dus sowieso niet thuis bevallen.
    Alles was verder goed, met de harde buiken moet ik de komende weken even aankijken hoe dat gaat. Proberen wat kan en wat niet. Bloeddruk was behoorlijk aan de lage kant, maar ik geloof de metingen daar nooit zo. Ik kom daar altijd veel lager uit dan wanneer ik zelf meet (en nee niet met zo'n automatisch ding) of wanneer studiegenoten bij de oefensessies meten.

17. Denice1991

19 sep 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames :) ook ik meld me hier aan. aankomende zaterdag 23 weken zwanger van ons wondertje (L) en daarbij dus 7 februari uitgerekend :) Het is een jongetje en man oh man wat is hij druk! volgens de echoscopiste is het nu al een voetballertje haha. sochtends word ik er wakker van en savonds is het ook weer heel druk. en sommige dagen gaat hij heel de dag door. netof dat hij nooit slaapt en dan denk ik wel eens manneke toch ga eventjes slapen dan heeft mama ook rust haha. helaas zit ik al vanaf 7 augustus ziek thuis van me werk. ben tot de 17 weken ongeveer heel ziek geweest hield bijna niks binnen. en toen kregen we er bekkenpijn bij. als ik het gewoon rustig aan doe gaat het goed. voel het wel maar extreem niet. maar als ik te veel doe dan kan ik gaan liggen.. en heb er de volgende dag nog last van. ben door bedrijfsarts 100% ziek verklaard alleen me werkgever loopt te zeuren dat ik het moet komen proberen. terwijl ik zelf al aangeef na 20 minuten lopen het gewoon echt zeer begint te doen en lang zitten ook niet gaat. dus thuis afwissel met zitten/liggen/staan. werk in de horeca dus tja dat maakt het lastig. ik heb ook de afspraak elke maandag om kwart voor 11 te bellen naar mijn leiding maar sind ik heb gezegt dat ik het niet kom proberen omdat ik het risico niet wil lopen dat ik dadelijk thuis niks meer kan of het erger word lijkt het of ze me gewoon op zij schuiven.. best frustrerend als je altijd voor ze klaar stond.... verschrikkelijk... maja we genieten nu van ons manneke :D nou dit was mijn verhaal en ik lees hier heel graag mee :D

18. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italiƫ
    Ik heb dat helaas ook al een paar weken memskie.. Ben blj wanneer ik maar 1,5-2 uur wakker ben snachts. Helaas soms wel een paar uur langer

Ik ben er weer! Onvergetelijke bruiloft gehad, het was zo perfect allemaal! Prachtig weer, prachtige plek, lieve mensen om ons heen:) ben helemaal gelukkig! Was alleen wel echt kapot moe om 18 uur dus even een klein uurtje gaan liggen. Heb twee dagen moeten bijkomen van de drukte haha maar het was het zoooo waard! We hebben een paar daagjes eraan vast geplakt en zijn vanavond weer thuisgekomen. Volgend jaar de 'huwelijksreis'
    Op fb hebben jullie al een paar foto's voorbij zien komen, de rest volgt snel.
    Nu lekker slapen want we hebben vandaag de halve dag gewandeld en de andere helft in de auto gezeten.
    Slaap lekker allemaal!

19. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Welkom denice!
    Vervelend dat je zwangerschap zo verloopt. En naar dat je werkgever daar blijkbaar niet mee om kan gaan.

Hier helaas veel herkenning met jouw verhaal. Ik begon in wk 6 met veel spugen, uiteindelijk aan de medicijnen, ziekenhuis opname, wekenlang in bed gelegen. Gelukkig lijkt het de laatste 2 weken eindelijk beter te gaan.
    Wel ook veel last van mijn bekken. Heb vorige week een rolstoel gehaald zodat ik toch nog eens kan gaan winkelen of mee met een wandeling.

20. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Hier nu eindelijk een goede nacht gehad. Van 23.00 tot 6.00 aan een stuk door geslapen.. heerlijk. .
    Had gisteravond wel paracetamol genomen vanwege de pijn, misschien maar niet weer doen. Want werd vanochtend huilend wakker van de pijn., weet niet hoe ik nu moet zitten, staan of liggen zo zeer doet mn rug en bekken.

Deel Deze Pagina