Ja was echt super leuk ! hier vind ik het soms snel gaan maar soms ook megaaaa langzaam van mij mag het wel februari worden haha
Zo vandaag weer een volle dag gewerkt om te proberen hoe dat ging. Toch wel weer meer harde buiken gekregen, dus deze week even kijken hoe dat gaat. Lukt het niet ga ik helaas al erg vroeg met verlof, maar voor de kleine heb ik dat met alle liefde over. @Key, buik zit hier nog niet zo in de weg, maar bukken is inderdaad lastig. Heb het idee dat ik dan een stuk slechter overeind kom en moet echt met rechte rug door mijn hurken naar beneden. Ziet er erg charmant uit maar niet heus . En natuurlijk het nodige gezucht en gepuf erbij omdat ik door zo iets meteen een harde buik krijg . Ben benieuwd hoe dat straks is met een nog dikkere buik. Vind het tot nu toe nog meevallen al is het heel duidelijk te zien voor iedereen dat ik zwanger ben, dus wel echt een goed zichtbare buik. Ik draag wel heel laag en wat naar voren, dus misschien heb ik daarom ook het idee dat mijn buik nog niet zo heel groot is.
Hahaha ik zucht en puf ook wat af, mn man wordt er soms gek van en dan gaat ie me nadoen hahaha volgens mij vindtie dat ik me aanstel maar die buikspieren willen gewoon niet goed meer aanspannen met die buik eronder haha
Buik gaat nu wel een beetje in de weg zitten jah! Vooral met acties als sokken en schoenen aantrekken JMay: gefeliciteerd met muis! Wat een schatje en je dochtertje ook trouwens Muis: toch pittig weer een hele dag werken, lastig. Maarja als het nodig is dat je er eerder uitgaat, dan is het zo... Je klinkt wel relaxed dat scheelt Spannend Vliegje, hoe was het?
@vliegje hoe was de 4d echo? Buik gaat hier ook aardig in de weg zitten. Vooral overeind komen is lastig. Uit bed komen doe ik al een tijdje rollend, maar ook vanuit zittende houding word steeds vervelender. Sokken en schoenen lukt me nog wel, ben gelukkig best soepel en kan met knieën naar de zijkant nog een heel eind komen.
Echo was zo leuk! We krijgen echt een knappe baby vind ik hahaha, maar iedereen vindt zijn eigen kindje knap natuurlijk Hij was druk aan het bewegen en vruchtwater aan het drinken en slikken. Ook een gaapje gezien, hij probeerde te duimen. Zo schattig. We weten nog steeds het geslacht niet, zo knap van ons! Ben ervan overtuigd dat het een jongen wordt, maar vannacht gedroomd dat we een meisje krijgen. Weten we het nog niet dus haha.
hoi meiden mag ik met jullie mee kletsen??? 10 feb uitgerekend en in het prille begin ook bij dit clubje gezeten en er toen alleen uit gegaan omdat ik heel onzeker werd van alle verhalen van sommige meiden waar het mis ging.......aangezien onze eerste echo ook niet goed was.......twee weken erna gelukkig toch een kloppend hartje en nu alweer een eind op weg!
rVandaag eindelijk weer een goede dag, na een aantal zeer slechte dagen. T begon zaterdagavond.. Heb bijna de hele avond gehuild, bij elke beweging begonnen de tranen weer te stromen zoveel pijn had ik. Had ook een behoorlijk vochtophoping bij mijn SI-gewricht, manlief mocht dus aan t masseren. Heeft ook mijn bekkenrand meegenomen, t deed enerzijds ontzettende pijn, maar anderzijds voelde ik dat het verlichting zou gaan brengen. Zondag nog steeds veel pijn, maar gelukkig was het heftigste wel weer over. Ook was de vochtophoping een stuk minder, al zat het er nog steeds. Deze dag dus rustig doorgebracht, steeds een stukje lopen, wat zitten, liggen en bewegen afwisselen dus. Maandagochtend moest ik weer naar de fysio, ook nu bleek er nog steeds vocht te zitten bij mijn SI-gewricht. Ook was het maandag weer een stuk gevoeliger dan zondag. Dinsdag zat ik mezelf in de weg.. wou iets doen, maar had ook weer nergens zin in.. Gelukkig veel afleiding gehad van vriendinnen die smiddags kwamen. En dan vandaag eindelijk weer een stuk minder last, vanmorgen dus ook wat licht huishoudelijk werk gedaan op een zeer traag tempo, want dat is een valkuil van mij, op goede momenten doe ik al snel teveel waardoor het daarna weer erg wordt. Maar volgens mij is het niet teveel doen mij vandaag toch wel goed gelukt! Morgen 24 weken, en ook controle VK, (zou dinsdagavond weer CP hebben, maar dat ging ik niet trekken dus even verzet). Ben benieuwd of ik ook op de sodemieter krijg voor mijn gewicht
Welkom terug! @Vliegje echt super mooi de echo. Wij gaan met 30 weken een pret echo doen, ben zoo benieuwd weer naar ons kleintje !
Welkom weer noamy! Van de week ging het best redelijk met mn bekken. Vanavond zouden mn man en ik lekker naar vrienden gaan. Maar hij moest ineens overwerken en was pas erg laat thuis, had geen puf meer om te gaan. Dus besloot ik om dan maar alleen te gaan. Hoewel ik sinds het begin van mn zwangerschap niet meer zelf auto heb gereden ben ik toch ingestapt. Nu spijt van! Dat trekken mn bekken spieren dus gewoon niet meer. Zelfs geen 10 min ritje. Bereid me alvast voor op een pijnlijke nacht en dag morgen. Het was overigens wel even fijn om eruit te zijn en met vrienden te kletsen over andere dingen als mijn zwangerschap. Ben er zoveel mee bezig dat ik af en toe vergeet dat er ook een leven buiten dit wereldje is
Welkom terug Noamy! Wat fijn dat alles goed met je gaat! En ook nog een boy onderweg, hier ook! Ik ben nu drie kilo aangekomen... Eigenlijk vijf, omdat ik eerst was afgevallen. Hele mooie echo Vliegje! Prachtig! Wij hebben met 32 weken een controle echo, om te kijken hoe de placenta dan ligt. Met de 20 weken echo lag de placenta heel laag, dus dat willen ze even checken. Nu al zin in, maar duurt nog ff.... Gister gewone controle gehad. Alles was goed met de kleine man!
ah oke.. hier nu 9 a 10 kg.. Dacht dat t wat veel was. Maar ben gelukkig niet de enige. Kan er ook weinig anders van maken,ik heb heel in het begin 3 weken wat meer geslikt dan anders, daarna nog wel teveel fruit gegeten maar dat is ook niet meer zo.. eet en drink eigenlijk best wel gezond, vind dat gewoon erg belangrijk en dat was ook voor de zwangerschap al zo.. dus daar ga ik mee door. Ben alleen wel een stuk minder actief vanwege de klachten dus kan er ook niets tegen doen.. ik moet gewoon niet zo zeuren over t gewicht.. Weet wel hoe da t komt, ben een aantal jaar geleden behoorlijk zwaarder geweest en dat ga ik nu weer terug zien. trauma aan overgehouden blijkbaar
Dank je wel! En leuk ook weer een jongen! En je hebt ook aan zoontje waarmee de naam met een n begint!! Grappig! Weet je de naam al voir de tweede? T begint toch niet met een j he hahaha Vliegje wat een mooie echo! Wij hebben de 4d echo over n maandje ! Ben zooooo nieuwsgierig! Dank jullie voor het terug verwelkomen! Lianne wat balen van je klachten..... Voor mij deels herkenbaar... Ik heb bechterew dat is reuma in je rug en bekken En heb ook enorm last van m'n rug nu....t begint nu al Ook heb ik de ziekte van crohn en in tegenstelling tot mijn zw van mijn zoontje waar ik geen klachten had van de crohn nu best erg..... Dinsdag controle bij de gyn dus daar maar even aangeven @kilos Ik ben al niet slank van mezelf en kamp al m'n hele leven met overgewicht.... Lijnen dan weer aankomen etc.... Voor deze zw ook weer enorm aangekomen ... Mag dinsdag de weegschaal weer op bllggggggg ik haat dat ding maja hoop dat ik na de bevalling goed kan gaan afvallen!!
Haha nee, waarschijnlijk met een L of met een B Leuk jij ook een 4D echo. Misschien ga ik dat toch ook nog doen...
Ik begon deze zw met 48 kg, dus in mijn geval kan er idd best wat aan en gaat het ook sneller. Daarom dat de vk zich daarom niet echt zorgen maakt denk ik, baarmoeder is nog steeds wel heel laag dat houden ze dan wel weer in de gaten. De extra kilos komen echt aan op mijn benen en billen want me buik is nog niet zo groot. @Noamy leuk nog een jongetje! Ik ben benieuwd hoe jongetjes zijn hihi.. was zo van een meisje overtuigd zag ik ineens een piemeltje in beeld. Wel heel leuk hoor van beide 1