Even n vraagje... Ik zit heel erg te twijfelen over n wiegje op de kamer.... Mijn zoontje had ik 2 weken in de reiswieg van de wagen op de kamer Maar mijn zoontje slaapt nig wel eens tussen ons in en daarom miss voor de beeb n wiegje op de kamer..... Ja of nee?? Ik zit in n dilemma Jmay kan me voorstellen zal even wennen zijn n jongen!! Maar erg leuk
Ik wil denk ik wel een wiegje op onze kamer voor de eerste weekjes. Overdag doe ik haar dan wel in haar eigen bedje als ze gaat slapen, dan went ze ook daar meteen
Wij hebben een wiegje voor de 1e tijd voor op onze slaapkamer. Gister trouwens de 1e les van de cursus Samen Bevallen gehad, was super leuk!
Ok! Ik heb er net eentje gekocht!! Wel een van de goedkoopste varianten want ik zal m waarschijnlijk erg weinig gebruiken Vliegje fijn dat je het leuk vond!!!
Vliegje, Wat leuk zo'n cursus! Hier gaan we dat niet doen aangezien we er door de wereld geen tijd voor hebben.. wat voor wiegje hebben jullie meiden?? (Foto's 😄 ) ben hier erg benieuwd naar Wij hebben deze week eindelijk de kinderwagen/ kamer geregeld.. Daarnaast ook de erkenning, toch wel handig om dat op tijd te regelen 😉 Deze week even lekker een weekje vakantie gehad.. Heerlijk zeg ik heb echt even kunnen bijkomen van t fulltime werken.. Hierna hoef ik gelukkig nog maar 8 weken te werken 🎉
Hier vandaag de GTT gehad (glucosetest). Ik faalde miserabel, het kwam er nog veel harder uit dan het erin ging. Dus moest ik stoppen (test ongeldig) en zal ik de lunchtest (dus zonder glucose drankje) moeten gaan doen. De afspraak die ik erna had staan met vk heb ik afgezegd. Lig al de hele dag als een dood vogeltje in bed, ben zo misselijk! Dus maandag even nieuwe afspraak maken voor de lunchtest en een controle afspraak bij vk. Bah, hoe beroerd kan een mens zich voelen Wieg: Wij hebben ook een wieg, maar die komt gewoon in haar eigen kamer te staan. Het is de wieg waar mijn zus en ik ook in gelegen hebben en mijn moeder heeft em helemaal opgeknapt, ben er zo verliefd op!
Oeh bah Toeteke... Ik heb gister een glucosetolerantietedt gehad, kon het gelukkig wel binnen houden maar ben ook de hele dag beroerd geweest.... Gelukkig was de uitslag goed!
Nare test is het he Ik baalde zo dat ik moet overgeven Eerste helft ging goed. Maar daarna bleef er niets meer in. Snap niet waarom ik niet meteen de lunchtest mocht doen, das geen marteltest Wat was jouw suiker nuchter?
Bah, wat naar Toeteke! Hopelijk kun je snel die andere test doen... Wij hebben ook een wieg. Die staat ook gewoon op het kamertje. Als hij straks bekleed is maak ik een foto. Ik vind het nog een beetje te vroeg om de bekleding erop te doen In deze wieg hebben mijn man en schoonzus gelegen en onze zoon!
Oh wat balen van die test Ben benieuwd of ik het ook nog moet, hoorde pas dat het standaard is tegenwoordig, maar heb mijn vk er nog niet over gehoord verder. Ik groei wel erg snel momenteel, maar geen idee of dat iets met suiker te maken heeft. Dinsdag mag ik weer op controle, weer 5 weken ertussen doordat ik weer een verkeerde afspraak had gemaakt, dom dom Wiegje, wij hebben een soort medisch wiegje, zoals ze in het zkh ook hebben, een keer op de kop getikt, en hij kwam erg goed van pas bij de tweede. Zo kunnen de kids hun broertje wel goed zien, maar hoeven ze niet aan de wieg te trekken ofzo, waardoor hij wakker zou worden. De kamer waar hij later heen gaat is zo ver van onze kamer, dat ik het wel prettig vindt om hem eerst een tijdje bij ons te hebben. Als hij doorslaapt (duimen dat hij net zo snel is als zijn broer en zus ) dan gaat hij wel naar het ledikantje boven.
Riean, wat moet ik me voorstellen bij een medisch wiegje? Ik heb er geen ervaring mee Als de babykamer ver weg zou zijn van onze slaapkamer, zouden wij dat idd ook doen. Maar onze deur en die van haar zitten tegen elkaar. In een paar stappen ben ik van ons bed in haar kamer, dus als we een giga slaapkamer hadden, zou het even ver zijn als nu 2 aparte slaapkamers Hier hele weekend beroerd gevoeld. Gisteren aan het einde van de middag ging het wat beter, maar vanmorgen was het weer crap. Jammer is dat. Morgenvroeg bellen voor de nieuwe afspraak voor de test en een nieuwe controle bij de vk (is op zelfde dag). Hopelijk kan het dinsdag, dan ben ik er vanaf.
Dat hebben wij inderdaad ook Toeteke. Daarom slaapt hij meteen op zijn eigen kamertje. Ik hoor nog steeds elk geluidje hahah. Hopelijk kun je snel terecht en ben je snel van de misselijkheid af! Herkennen jullie in dit stadium ook een menstruatie achtige pijn in de onderbuik? Ik denk dat het een soort van groeipijn is... Herkenbaar?
Jep herkenbaar.....ik voel t de laatste tijd idd ook wel eens Morgen weer controle bij de gyn Ik heb ontzettend last van m'n crohn deze zwangerschap ....... Hopelijk is het geen ontsteking.....morgen maar wel even aangeven
Glucose tolerantie test, weet niet of dat standaard is. Dacht het niet, ik zie mijn VK pas weer rond de 28 weken en heb haar er daarvoor nog niet over gehoord. Denk dus niet dat ik hem ga krijgen. Menstruatiekrampen: ik dacht al dat ik de enige was . Heb ook de hele tijd het idee dat mijn hele onderbuik beurs is, iedere beweging doet zeer alsof je op een blauwe plek drukt. Misschien heeft het ook wat te maken met alle harde buiken die ik heb? Vorige week weer een paar dagen dat ik ze om de 3-4 minuten had en dan een aantal uur achter elkaar. Blijf het eng vinden ook al weet ik dat het niet gevaarlijk is en eigenlijk geen kwaad kan. Met mijn zusje is het afgelopen week niet zo goed gegaan helaas. Die heeft aan de weeënremmers gelegen en longrijpers gehad. Ze is nu weer thuis met absolute rust, ze mag niets doen. Als de kleine van haar nu besluit te komen gaan ze het niet meer tegen houden. Dus ik hoop dat die nog minstens 1 week blijft zitten. Dan heeft ze in ieder geval de 34 weken gehaald.
Ja heel spannend, ik hoop ook echt zo dat die kleine deze week nog blijft zitten. Je merkt dat je nu echt van dag tot dag leeft. Hebben jullie ook al gemerkt dat de kleine af en toe de hik heeft? Zo grappig gevoel . Gupje wordt er wel druk van als hij de hik heeft, na een paar minuten hikken gaat hij echt ontzettend druk bewegen .
Ik had vanochtend de verloskundige gebeld vanwege de harde buiken. Die zijn de laatste paar dagen toch weer heftiger en vaker gekomen. Gisteren en vanochtend had ik ook het idee dat ze krachtiger waren. Manlief vertrouwde het niet en vond dat ik toch de VK moest gaan bellen. Die vertrouwt het ook niet helemaal, al denkt ze niet dat het vroege weeën zijn ofzo, maar ze wil toch langskomen om dat uit te sluiten. Dus nu lig ik te wachten op de vk. Voel me ergens wel een beetje een aansteller, het zijn maar harde buiken. Die hoeven helemaal niets te betekenen.