Hoi, Mijn dochtertje is afgelopen juni geboren en nu ben ik weer zwanger Iets sneller dan verwacht/gepland maar super welkom! Wie o wie verwacht nog meer een 2e kindje welke wordt geboren binnen een jaar na de eerste?
Ik ben zwanger van de eerste en heb ook geen plannen om een tweede zo snel te laten volgen, maar wil je wel even feliciteren! Je zult het vast druk krijgen, maar het lijkt me wel ontzettend leuk voor je kindjes.
Hoi pollybaby86, Wij hadden 3 kindjes in 1 jaar tijd. Is wel druk, maar vond het wel heel leuk. Nu spelen ze ook nog ontzettend veel met elkaar, omdat het leeftijdgenootjes zijn.
Ja hier! Ben inmiddels 9 weken (onverwachts) zwanger en heb dochter van eind juni dit jaar =). Hoelang ben je nu zwanger?
Wat leuk! Ik denk 5 weken, maar heb echt geen idee! Schrok je eerst of was je meteen blij ? Ik moest het wel even laten bezinken.....!
Schrok me een hoedje haha. Ben net weer begonnen met mijn opleiding.. Ach je krijgt er zoveel moois voor terug!
Hoi! Allereerst gefeliciteerd!! Ik ben ook weer zwanger van de tweede, de eerste zal 15 maanden zijn als hij/zij geboren wordt! Bij ons was t een bewuste keuze, zijn er ontzettend blij mee!
Wat leuk!! Ook gefeliciteerd! Nu heb ik er ook gewoon vooral zin in hoor! Maar eerste moment was wel ff schrikken! Ik denk dat ik ben uitgerekend voordat me dochtertje 1 wordt...