Thanks dames! Ik denk dat als alles goed is met de 1e echo, wij ook gewoon naar de vk mogen? Ik ben vooral in de avonden misselijk en mijn buik zet uit, net onder mijn navel. Zo spannend allemaal! We hebben trouwens maar 1 eitje gehad, tenminste de laatste echo liet 1 eitje van 16mm zien, dus als het 2 kindjes zouden zijn, zou het een eeneiige zijn denk ik haha. Nee er zit er vast maar 1 Hebben meer meiden al vroeg een 3+ getest? Het voelde voor ons bijna onbereikbaar, zwanger worden, een positieve test hebben. Nu voelt het soms nog als een droom. Hebben jullie dat ook of is het besef er al?
O wow, dus ligt gewoon aan hoeveel hcg je opbouwt? Was je bij je 1e ook sneller wat ziek of misselijk of niet?
Gefeliciteerd vliegje! Wat een bijzonder verhaal van jullie. 3+ al op je test, jij maakt vast veel HCG aan.
Hey allemaal, Er was even wat verwarring (2 topics) maar ik wil ook graag hier meekletsen. Ik heb zaterdag voor het eerst positief getest, mijn nod is vandaag. Mijn testen lopen langzaam op dus het is erg spannend aangezien ik al 2x een vmk heb gehad. Hopelijk gaat het nu wel goed. Ik ga nu even alles teruglezen. Nou ja, 'even'... Liefs Adriana
Welkom Adriana. Ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Zal 3x scheepsrecht zijn bij jullie? Ik hoop het wel voor je.
@Vliegje nee bij mijn dochter nergens last van gehad haha. @Adriana gefeliciteerd! Duim voor je dat het deze keer wel allemaal goed mag gaan
Dankjulliewel! Ik heb alles teruggelezen, wat een gezelligheid! Nog iets over mezelf: Mijn man en ik zijn getrouwd op 10-02-10 en we hebben een zoontje van 20-02-12 en nu komt er hopelijk weer een datum bij in februari Ik ben 9 februari uitgerekend als ik het baseer op mn eisprong. Morgen doe ik nog een testje en als die duidelijker is dan ga ik een afspraak maken met de vk/gyn. Bij mijn zoontje kreeg ik een geplande ks ivm placenta praevia dus liep ik bij de gyn. Ik hoop heel erg dat ik de volgende bevalling zelf mag doen! Ik ben 28 jaar, woon in zeeland en werk in de bediening van een restaurant. Kwaaltjes: opgeblazen gevoel de hele dag door, extreem last van hooikoorts wat ik normaal nooit heb, rommelende darmen, trekkend gevoel in de buik (bandenpijn?) @melliemuis. Wat een slopende tijd is dit voor jou. Ik duim mee dat het toch nog goed zit!
Er is al ergens een lijstje. Ik geloof alleen dat de helft daar niet op staat. En nee ik voel mij niet geroepen
Ik voel me ook niet geroepen haha Idd bandenpijn heb ik ook, en de onderkant van me buik is vooral savonds beetje bol en hard.
Vliegje wat bijzonder op die manier zwanger zijn, gefeliciteerd!! En Adriana ook gefeliciteerd, hoop dat deze blijft plakken! Dat opgeblazen gevoel heb k ook de hele tijd, heel irri (had ik ook altijd vlak voor m'n ongi). En ik heb nu ook dorst, maar Miss komt dit omdat k net wakker ben. En oh ja t lijstje die was er ook nog , er zijn heel veel mensen ondertussen bijgekomen. Of iedereen die er nog niet opstaat mag zelf haar naam leeftijd en uitgerekende erop zetten?
Welkom dames en gefeliciteerd! Ik voel me opgeblazen haha. Ook ineens zo'n trek in ijskoude melk. Heb ik altijd al lekker gevonden maar het is nu het enige waar ik aan kan denken. Verder nog wel veel hoofdpijn maar de misselijkheid is weg. Hopelijk kan ik vandaag gewoon normaal werken. Het bloeden is weer gestopt. Morgen weer naar de ha om bloed te prikken en dan weten we meer.
Gefeliciteerd allemaal! EINDELIJK mag ik me ook melden op een zwangerschap lijst heel erg onverwachts spontaan zwanger geraakt na 2 jaar mmm. Zouden komende maand met ivf/icsi beginnen, Medicijnen al in huis. Zijn nog steeds een beetje in shock en vind het erg moeilijk te geloven. Afgelopen vrijdag een licht streepje op action test. Gelukkig wilde de huisarts even bloedprikken (hcg 79) en 2 dagen later een knaller van een kruitvat 2v5! Mogen 20 juni komen voor de eerste echo. Ontzettend spannend allemaal. Heb niet echt kwaaltjes. In ieder geval geen vervelende. Enorme en gespannen borsten en een wat rommelende buik af en toe. Verder eigenlijk niks opvallends. Erg fijn maar maakt het ook nog moeilijker te geloven. Ik ben deze week nog op vakantie en heb geen laptop bij dus lijst bijhouden is niet handig maar als ik terug ben wil ik dit best doen al is het een druk topic zo te zien dus met een paar dames zal wel handig zijn denk ik.
Gefeliciteerd en welkom! Wat bijzonder zeg, zomaar spontaant zwanger na een heel traject. Misschien is het handig om in het allereerste bericht het lijstje te laten staan/maken? Dan hebben we het altijd op een vaste plaats?
Nou dames, ik heb een lijstje gemaakt. Ik hoop dat ik iedereen erop heb gezet en anders voel je vrij om je erop te zetten! Zullen we deze bijhouden? Zullen we onze afspraken in onze "handtekening" zetten? Anders wordt het lijstje wel erg lang . We hebben nu al 25 dames we zouden zo een leuke klas kunnen vullen haha. ❤ Zwanger 1 -15 februari ❤ 1-2 Vio (31-1), 23 jaar, 1e kindje Gigii, 26 jaar, 1e kindje 2-2 Annemieke, 26 jaar, 1e kindje Ukkieuk, ? jaar, 4e kindje Vliegje, 29 jaar, 1e kindje 3-2 Furby, 27 jaar, 1e kindje. Wensje88, 25 jaar, 1e kindje 4-2 Evenstar, 34 jaar, 3e kindje Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje Kajsa, ? jaar, 2e kindje 5-2 JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje anique87, 26 jaar, 2e kindje Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje 6-2 Aukje83, 30 jaar, 3e kindje Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje 7-2 8-2 Napje1986, 27 jaar, 1e kindje 9-2 Adriana, 28 jaar, 2e kindje 10-2 JMay, 22 Jaar,2e kindje Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje Kipje1, 25 jaar, 1e kindje 11-2 Faylin, 30 jaar, 2e kindje Liefebeesje, ? jaar, 12-2 Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 13-2 14-2 15-2 Datum niet bekend: Riean, ? jaar, 3e kindje