Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by furby, May 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. japino181

japino181 Lid

Apr 10, 2013
    25
    0
    0
    Goedenmorgen allemaal,
    Ik heb vanmorgen de Vk gebeld over het tijdverschil met nederlandse site en haar berekening. hier pakken ze een week na je laatste ongie als begin datum van zwangerschap. vandaar dus ook de week verschil in nl 6.1 in spanje 5.1.
    verder niet veel kwaaltjes, ja pijnlijke borsten en een beetje misselijk (geen overgeven)

@aardbeitje, sinds mijn vorige zwangerschap kan ik geen eieren meer weerstaan. ze stinken en als ik ze wel eet (wat belangrijk is) eet ik ze voor twee dagen. bleh.

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Ik kan ook weinig eten hoor, van sommige dingen hoef ik niet eens de naam te horen.
    Ben ook enorm verkouden trouwens al een week terwijl ik daar normaal wel met een paar daagjes vanaf ben.

Zit tijdens het studeren even te pauzeren en nummer van Nickelback te oefenen die we met de band willen doen (How you remind me). Kom ik een nummer tegen van nickelback 'Lullaby', ooooo tranen met tuiten hier bij die clip. Zo zielig! Pfff hormonen denk ik hahahahaha.

Ga me maar weer op de stof concentreren..

3. rugi

rugi Actief lid

Oct 4, 2013
    169
    0
    0
    Weet nie hoe ik een foto toevoeg maar mvm vanmorgen geweest! Super knal test voor 5 weken!! ( als het er maar geen 2 zijn);) super leuke kado's gekregen!!

4. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

Jun 10, 2014
    1,442
    263
    83
    Dag dames,

Wat een hoop verhalen,

@Zwangerschap kwaaltjes, ik zie een hoop meiden waarbij de kwaaltjes toenemen en anderen weer afnemen. Ik behoor tot de laatste. Heb daarom vandaag een nieuwe test gedaan en die was even donker als de controle streep maar ben nog niet gerust genoeg....

@Angst voor het kindje dat er iets mis gaat. We moeten maar zo denken, als het mis gaat, gaat het mis en daar hebben wij geen invloed op en is gewoon zo voortbestemd. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik denk en als het nu mis gaat en hoe merk ik dat en zit de baby uberhaupt wel in de baarmoeder etc.etc. maar daarmee maken we onszelf alleen maar gek!

Voor de meiden die na een kloppend hartje nog zorgen hebben, de kans op een miskraam na een kloppend hartje is erg klein ik dacht iets tussen de 1 a 2 procent. En dat betekend niet dat het niet gebeurd (milliemuis) maar het gebeurd wel op veel kleinere mate om je zoveel zorgen om te maken. Hopelijk zullen Adriana, Milliemuis en de andere meiden die hun kleintje al verloren hebben, snel een voldragen zwangerschap mee kunnen maken wens dit zo erg voor hen!

@Hier. Huisarts is gisteren geweest, ook hij vind dat ik onder de GYN zou moeten lopen. Ben benieuwd wat de gyn er zelf van vind de 11e, spannend! Vandaag bloed laten prikken en als het goed is vandaag ook gelijk de uitslag, ik hoop heel erg dat de hcg past bij mjn termijn dat stelt me dan toch wel weer gerust. En ben benieuwd naar mijn HB die zonder zwangerschap al om bloedtransfusies heeft gevraagd ! Super spannend dus

5. Liss90

Liss90 Actief lid

Jun 8, 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Ik heb even een vraagje aan jullie, ik ben vandaag 7 weken en 1 dag zwanger alleen heb ik tot nu toe totaal geen gevoelige borsten gehad en ze groeien ook niet.. Maak me er toch een beetje zorgen om dat ik uberhaupt bijna geen kwaaltjes heb op lichte misselijkheid in de ochtend na...
    Zijn er meer vrouwen die hier geen last van hebben?
    We hebben pas 3 juli de eerste echo dus we zullen nog even geduld moeten hebben voor we daadwerkelijk zien dat het goed zit :)

Ik hoor het graag!

Liefs Liss

6. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Ok.. Even een kleine update wat betreft mijn afspraken.. Het gaat allemaal een beetje veranderen. Die kliniek waar ik tot nu toe ben geweest is een privekliniek en ontzettend duur. Dus gisteren na gepraat te hebben met mn vriend en zijn moeder kwamen we erop dat het misschien toch beter is om gewoon via de zorgverzekering naar het ziekenhuis te gaan. Dus ik net gebeld voor een afspraak, maar via het ziekenhuis was geen plek dus dan sturen ze je naar een soort 'aangewezen' privekliniek waar je met je doorverwijzing niet hoeft te betalen.. Ofzo.. Ik begrijp er nog niet helemaal alles van.. Maar ik heb een datum toegewezen gekregen voor de termijnecho, 1 juli. Vind het zelf wat vroeg (net 10 weken dan) maar zij zei dat het zo gaat. Dus primaaaa;) ik laat het gewoon allemaal over me heenkomen want alles helemaal gaan begrijpen hier kost wel wat tijd ben ik bang;);)
    Ik heb nu wel elke keer een ander wat wel een beetje k*t is maar anders kost het ons echt duizenden euro's straks. Als de zwangerschap verder zonder complicaties gaat verlopen (wat we natuurlijk hopen) dan maakt het ook eigenlijk niet zoveel uit denk ik.
    Dus.... 1juli termijnecho. De combinatietest van 18 juli is nog niet afgezegd, we denken er nog over na of we die gaan doen of niet.. Dus voor nu alleen 1 juli erbij.
    Is er iemand die zo lief is om het aan te passen als de lijst wordt bijgewerkt?? Thanks!

7. Loesje9

Loesje9 Actief lid

Nov 18, 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemiddag allemaal,

@kwaaltjes, ik had bij mijn 2 miskramen duidelijk veel minder kwaaltjes als nu, en nu dus wel een kloppend hartje gezien. Ben ook nauwelijks meer onzeker, zo fijn! Maar kwaaltjes hoeven echt niet alles te zeggen hoor, de een heeft nou eenmaal meer kwaaltjes dan de ander...

@eten, dingen die ik eerst heel lekker vond lust ik nu echt niet meer, zoals hummus, augurken en kipfilet op brood. Maar andersom heb ik het niet, dat ik nu dingen wil eten die ik normaal niet lekker vind/vond.

Gister hebben we het onze ouders verteld en de echo laten zien, ze weten ook wat er eerder allemaal gebeurt is, dus vooral mn moeder durfde nog niet echt blij te zijn. Kan ik me ook wel voorstellen. Denk dat ze na de volgende echo er ook wat meer in gaan geloven :)

Voor de afspraken lijst:
    26 juni intake VK
    1 juli 2e echo

8. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

Sep 12, 2012
    1,163
    0
    36
    Hoi dames!

Vanochtend voor de echo geweest en het zag er allemaal mooi uit :D het hartje klopt!! ♡ zo blij!

Ben ietsje terug gezet en kom nu uit op 8 februari.

9. aardbeitje18

aardbeitje18 Niet meer actief

Mooi dat alles er goed uit zag op de echo!
    Ik heb indd ook geen dingen die ik nu ineens heel graag lust :p misschien komt dat door de misselijkheid? Dat ik over een paar weken wel naar sommige etenswaren snak hihi.

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Mamalucy, geweldig!!! En dat na zoveel jaar mmm! Echt onwijs gaaf :)

11. Cassera

Cassera Niet meer actief

ik zou juist een beetje blij zijn als ik iets minder last van kwaaltjes zou hebben. Ik heb hier zoveel last van en het wordt alleen maar erger.
    In de ochtend wordt ik misselijk wakker en 1 slokje drinken en een hapje van een cracker houdt ik al niet binnen.
    Ik hoef maar aan eten de denken en ik ben zo misselijk. Wat ik normaal lekker vind ruiken hoef ik ook niks van te weten (bv schone was)
    Dan nog mn gevoelige borsten overdag bijna geen last van maar snachts liggen ze gewoon in de weg als ik me omdraai en moet ik ze handmatig zelf goed leggen haha.
    En aan het eind van de dag steekjes links en rechts in de omgeving van mn lies.

Ik weet niet hoe het is om van een tweeling zwanger te zijn maar af en toe vraag ik het me echt af of het niet daardoor zou komen

12. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    #2032 BLiS, Jun 20, 2014
    Last edited: Jun 20, 2014
    ♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥

1:
    Vio, 23 jaar, 1e kindje (31-1)
    Gigii, 26 jaar, 1e kindje
    ♥ Key, 26 jaar, 1e kindje
    ♥ Loesje9, 27 jaar, 1e kindje

2:
    Annemieke, 26 jaar, 2e kindje
    ♥ Ukkieuk, 33 jaar, 4e kindje
    ♥ Vliegje, 29 jaar, 1e kindje
    ♥ Ellada, 27 jaar, 1e kindje

3:
    Furby, 27 jaar, 1e kindje
    Wensje88, 25 jaar, 1e kindje

4:
    Evenstar, 34 jaar, 3e kindje
    Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje
    Kajsa, ?? jaar, 2e kindje
    ♥ Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje
    Mouster, 30 jaar, 1e kindje

5:
    ♥ JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje
    Anique87, 26 jaar, 2e kindje
    Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje
    Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje
    Liss90, 24 jaar, 1e kindje

6:
    Aukje83, 30 jaar, 3e kindje
    Riean, 28 jaar, 3e kindje
    Manonniii, 27 jaar, 1e kindje
    Cassera, 21 jaar, 1e kindje

7:
    Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje
    Elance, 26 jaar, 2e kindje
    R85, 28 jaar, 2e kindje
    ♥ aardbeitje18, 22 jaar, 1e kindje

8:
    Napje1986, 27 jaar, 1e kindje
    Vraagtekentje, 21 jaar, 1e kindje
    Linky, 26 jaar, 1e kindje
    ♥ Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje

9:
    Meandor, ?? Jaar, 3e kindje
    cobydecoba, 28 jaar, 1e kindje

10:
    JMay, 22 jaar, 2e kindje
    Kipje1, 25 jaar, 1e kindje
    Noamy, 34 jaar, 2e kindje
    Kiwi2010, 26 jaar, 2e kindje
    BLiS, 29 jaar, 4e kindje
    Mamsvan6, 37 jaar, 8e kindje
    ♥ Kiwipitje, 25 jaar, 1e kindje

11:
    Faylin, 30 jaar, 2e kindje
    Whoppie, 32 jaar, 2e kindje
    Duvellie, 23 jaar, 1e kindje
    Memskie, 28 jaar, 2e kindje
    Muis87, 27 jaar, 1e kindje
    Lieve2014, ??, 2e kindje

12:

13:
    Annemiek89, ??, 2e kindje
    Lovingmyboy, 27 jaar, 2e kindje
    Meisje2412, ??, 1e kindje
    Anouk89, 25 jaar, 1e kindje

14:
    Toeteke, 28 jaar, 1e kindje
    mamalicious, 31 jaar (nog 3 weekjes, dan 32), 2e kindje
    Vogelhuisje, 26 jaar, 3e kindje
    Rugi, 29 jaar, 1e kindje
    Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje
    Maire4, 32 jaar, 4e kindje
    japino181, 29 jaar, 1e kindje

15:
    bo1986, 27 jaar, 1e kindje
    Anemdo, ?? jaar, 1e kindje

Vlindertjes:
    Julia1979
    ♥ Melliemuis
    Adriana85

Afspraken:
    20/6: Kipje1 1e echo
    20/6: mama lucy 1e echo
    20/6: Kiwipitje 1e echo
    23/6: Mouster 1e echo
    23/6: BLiS 1e echo
    23/6: vliegje intake +echo VK
    23/6: Cassera intake VK
    24/6: Furby 1e echo
    24/6: Wensje 1e echo
    24/6: Annemiek89 1e echo
    24/6: Memskie afspraak gyn
    24/6: Key 2e echo
    24/6: noamy 1e echo
    24/6: mama lucy Intake VK
    24/6: evenstar 1e echo 12.15
    25/6: R85 1e echo
    25/6: napje1986 intake VK + 1e echo
    25/6: Muis87 intake + 1e echo
    26/6: JMay Intake VK
    26/6: vraagtekentje intake VK + 1e echo
    26/6: aardbeitje18 3e echo
    26/6: Loesje9 Intake VK
    27/6: Elance 1e echo
    30/6: calimero1979 Intake + echo
    30/6: Toeteke intake VK
    30/6: mamalicious 1e echo
    30/6: rugi intake VK
    1/7: Lovingmyboy 1e echo
    1/7: Aukje83 termijnecho
    1/7: Key Termijnecho
    1/7: Loesje9 2e echo
    2/7: firsttimemom 1e echo
    2/7: evenstar 1e echo
    2/7: cobydecoba intake VK
    2/7: riean 1e echo
    3/7: Vio 1e echo
    3/7: Liss90 1e echo
    3/7: tamaramama intake + echo
    3/7: riean intake vk
    7/7: bo1986 intake + 1e echo
    7/7: faylin intake
    7/7: Kiwi2010 intake + 1e echo
    7/7: Toeteke 2e echo
    8/7: faylin 1e echo
    9/7: Lauren1984 intake VK + echo
    10/7: japino181 vervolgafspraak + bloedprikken
    11/7: Yasmientje 1e echo
    15/7: Aukje83 tweede echo + intake
    16/7: Duvellie intake verloskundige
    18/7: Key Combinatietest
    21/7: Duvellie 1e echo
    22/7: rugi 1e echo
    22/7: maire4 intake VK + 1e echo
    22/7: Kiwipitje Intake + termijnecho
    28/7: JMay 1e echo

Wijzigingen graag doorgeven in kleur ;)

13. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    De lijst heeft weer een update gekregen

14. Memskie

Memskie Actief lid

Mar 24, 2014
    306
    0
    0
    Dag meiden,

Hier eindelijk weer internet..... Zaten een paar dagen zonder.
    Ik ben een beetje bij gelezen, maar lang niet alles ;)

Heel veel sterkte voor de meiden die hun beetje zijn verloren, ik hoop voor jullie dat het de volgende keer beter gaat!

Dames met kloppende hartjes en mooie echo's gefeliciteerd. Dames die vandaag voor echo gaan, veel plezier!

Hier gister mv. mop bezoek gehad. Dikke knaltest gehad! Ze vond voor de termijn al hele donkere strepen :( Wel fijn om te horen. Ik heb een mooie omslagdoek gekregen, heerlijk zacht.

Hier wel af en toe misselijk, maar niet overgeven. Nog steeds last van bruinige afscheiding. Dinsdag maar even goed naar vragen.....

Verder een ziek jongetje thuis.... :( zo sneu. Die zal ik eerst even in zijn bedje leggen.

15. Kiwipitje

Kiwipitje Niet meer actief

#2035 Kiwipitje, Jun 20, 2014
    Last edited by a moderator: Jun 20, 2014
    Net terug van de eerste echo en het hartje klopt!:D
    Was zowel uitwendig als inwendig goed te zien.

Ben wel wat teruggezet, een halve week. Uitgerekende datum is nu bij benadering 10 februari. :)

Wat is het bijzonder om te zien zeg, zooooo gaaf!!! <3

Hier een echofoto: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-LTRXREYB.jpg

Voor op de lijst:
    Graag uitgerekende datum aanpassen naar 10 februari.
    Vervolg afspraak is op 22 juli, de termijnecho + intake

Aardbeitje, dat gevoel bij eieren heb ik soms ook!
    Maar dat wisselt wel echt per dag.

Mooie een goede knaltest rugi!

Yasmientje, de VK zei vandaag dat de kans op een miskraam na een kloppend hartje alleen kleiner is als je na de 8 weken zit. Voor de 8 weken is het alsnog onzeker en zegt het eigenlijk niet dat de kans kleiner wordt..;)

Gefeliciteerd Mama Lucy!

16. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    @Kiwitpitje; Ik heb je gegevens op de vorige lijst aangepast :)
    Gefeliciteerd met je prachtige echo!

17. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Dankjewel blis!! Mamalucy en kiwipitje gefeliciteerd!!

18. aukje83

aukje83 Bekend lid

Aug 18, 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Dit is mij de vorige keren ook op het hart gedrukt. Daarom heb ik ook bewust mijn eerste echo ondanks regelmatig bloedverlies op 8+4 gezet. Al is het natuurlijk altijd leuk om van te voren even te spieken!

Meiden met goede echo; Gefeliciteerd!

Nieuwe meiden gefeliciteerd!

Ik ben vandaag 7 weken! Merk wel dat de kwaaltjes nu maximaal zijn. Veel misselijk, regelmatig overgeven (s avonds), maagzuur en MOE! Ik vreet s avonds ook echt geen flikker uit, huishouden blijft liggen.
    Dit weekend wordt ook super druk met nichtjes die komen logeren, verjaardagen enz. Allemaal tijden geleden afgesproken maar zie ik er een beetje tegenop!

19. aukje83

aukje83 Bekend lid

Aug 18, 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Maar zoonlief van 3 is momenteel zijn hobby aan het uit oefenen.... Stofzuigen! Man naar mijn hart!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Hahaha Aukje, wat grappig van je zoontje :)

Sterkte met de misselijkheid en kwalen. Je borsten 's nachts op z'n plek leggen klinkt mij ook bekend in de oren haha.

Net examen gehad, redelijk goed gevoel over. Maar krijg pas over 4 weken de uitslag.

Lekker weekend nu, maandag weer een echo en intake vk. Kan niet wachten. Wil een nieuwe bevestiging! Ben dan 7+6 dus bijna 8 weken.

Share This Page