Key beterschap meid! En die blije doos wil ik echt nooit meer! Heb er nu nog steeds mailtjes en post van. Openen ze zomaar een rekening voor je kind bij de Rabobank. Nee geen blije doos dit keer, koop zelf wel luiers flesje en een speen
Hoi allemaal, Key Beterschap! Hoop dat je je snel beter voelt. Hier is het eigenlijk al openbaar. Iedereen heeft zo meegeleefd met heel de medische molen afgelopen jaren dat we ook graag het goede nieuws wilde delen. Dus gisteren na de goede echo hebben we het bekend gemaakt. Alleen met fb wachten we nog even maar daar ben ik zoiezo niet zo fanatiek mee. Iedereen reageerde trouwens echt super lief en enthousiast! Heel bijzonder om te zien!
Ik vond de blijde doos ook een horror doos! Wat een ellende krijg je daarvan. Bovendien is het ook heel erg flesvoeding en kant en klaar (pyamapapjes, olvarit potjes) gericht. Past toch niet bij mij, mis er niks aan.
Hier zijn tot nu toe alleen de ouders en broers en zussen op de hoogte. Opzich wou ik het voor hen ook nog wel geheim houden, maar ze hadden het al door, buikje was niet te missen. Collega's vertel ik het rond de 10 weken en met 12 weken vertellen we het ons kinderen en dan mag iedereen het weten.
ik heb nog nooit gezeik gehad met mailtjes ofzo, gebruik ook nooit me echte email die ik dagelijks gebruik. En het enige wat er met de post steeds kwam was het blad wij Jonge ouders en dat vind ik alleen maar leuk om te lezen
Leuke ideetjes ja! Misschien wachten we nog wel. Vind het moeilijk. Ook omdat best wat mensen weten dat we bezig waren vanwege ons 'speciale traject'. We gaan er nog ff over denken hihi.
Jullie kletsen er goed op los, gezellig. @key; beterschap daar, klinkt niet fijn. @vliegje; heel veel plezier vanavond tijdens het uitgaan. @yasmientje; succes met afwachten, de week zal langzaam voorbij gaan vrees ik. Ik heb zelf ervaring met een lege vruchtzak, alleen kwamen wij er achter bij de eerste echo rond de 8,5wkn...na een kleine week geen vruchtje te bekennen maar de vruchtzak groeide wel door. Helaas kwam het niet zelf los en moest ik gecuretteerd worden. @buikje; die van mij begint al lekker te groeien, mijn normale broeken zitten niet comfortabel meer. Ik draag al wel een paar positiebroeken. Mijn buik weet inmiddels ook al aardig de weg ivm de 6e zwangerschap En nee ik ben absoluut niet dik, mijn buik zet al echt uit onder mijn navel. Vooral 's Avonds. @bekend maken; bij directe familie zullen wij het denk ik wel zsm bekend maken na de hopelijk goede echo maandag. Op FB ga ik het niet bekend maken, dat hoeft voor mij niet zo deze keer.. @baby dozen; sommige zijn wel leuk maar ik ga ze deze keer niet meer aanvragen. Puur omdat ik nog 2 ongebruikte dozen op zolder heb staan. Na de miskraam en het overlijden van ons zoontje heb ik de dozen geannuleerd maar kennelijk werd dit niet verwerkt. Ik kreeg dus toch nog de oproep binnen om de dozen op te halen. Beetje pijnlijk is dat wel. Toch heb ik ze wel opgehaald, puur omdat er wel leuke gratis dingen in zitten. Maar nee voor mij hoeft het nu niet meer. @misselijkheid; vanavond in de keuken gestaan om het eten klaar te maken, toen ik wou gaan eten werd ik toch beroerd. Ik kreeg amper een hap naar binnen, uiteindelijk alleen maar 2 aardbeien gegeten...
Ja dat was echt wel even slikken, die verwacht je niet meer. Nadat het mij de 2e keer overkwam heb ik ze dan ook hierop aangesproken via de e-mail. Ik heb netjes geannuleerd maar om dan toch nog die oproep te krijgen is pijnlijk. De 2e keer zal het wel net gekruist zijn aldaar.
Oef dat lijkt me inderdaad pijnlijk, beetje nog een trap na krijgen haast. Daar zouden ze beter op moeten letten, zeg.
yeahh morgen doe ik de 7 weken wave, weer een week erbij en weer dichterbij de echo. nog 5 weken te gaan
Oh gelukkig ben ik niet de enige die die dozen geen toevoeging vindt... ik heb die verhalen eerder gehoord BliS, wat erg Pfrt, moed verzamelen om op te staan en naar bed te gaan, hoe stom is dat? Als ik meer dan een uur stilzit zakt de misselijkheid, maar met 1 beweging is het zo weer terug. Ik vrees dat ik misschien ga vragen of ik 2 tabletten emesafene mag gebruiken, ik voel me zo beroerd elke dag, geen idee hoe ik dat nog minstens een volle maand of langer moet volhouden met werk en de kinderen...
Ohh geen idee dat er zoveel reclame bij zit.. Word al wel doodgegooid met emailtjes maarja das een kwestie van allemaal apart even afmelden. Sommige zijn wel informatief trouwens.. Ik ben wel nieuwsgierig naar die dozen dus ik probeer het gewoon
Gelijk heb je, jezelf zo beroerd voelen elke dag is ook niets. en volgens mij kunnen die medicijnen geen kwaad. Hopelijk voel je je dan wat beter.
hoi BLIS, jammer dat die zwangerschapsdozen niet goed zijn gegaan. Bij mij vroegen ze er in het ziekenhuis naar en heeft de verpleegster alles geannuleerd. Heb nooit meer iets gezien of gehoord. Bij mij dus wel goed gegaan. Ik voel me vandaag niet zo zwanger als anders. lastig, zit gelijk van alles te denken. maar ja, is niet anders. Misschien ga ik toch wel eerder bellen voor een echo, voor mij is dat makkelijk. Als ik bel, kan ik meestal bijna gelijk komen. (is m'n buurman) zie nog wel. iedereen lekker slapen vannacht. groetjes mamsvan6
Ik.draag lage broeken en bij mij gaan de knopen nu irriteren.. wat zit het tog al strak. Tog raar terwijl ht niet groter is als 2cm. De eerste keer met 9weken was ik nog zo plat toen zat er zelfs een kuil. Ik heb van babydump al een boek gehad met sokjes. Ik had een kaart aangevraagd voor een zwangerschaps agenda.. maar die heb ik niet. Die blije dozen en andere ga ik miss tog wel aanvragen maar dan doe ik net of voor iemand anders is.. aangezisn ik ook al gelezen heb dat er rekeningen worden geopend!! Heel raar vind dat niet kunnen!!
Rugi dat heb ik nu ook al, vooral s avonds dan doe k t liefst m'n knopen los. Dit is mijn eerste zwangerschap en normaal heb ik een platte buik, maar nu al echt een buikje welke ik niet in kan houden. Valt denk ik vrienden ed wel op, vooral nadat ik gister met een wat rauw stuk vlees terug ben gegaan naar de kok. Heb maar gezegd dat m'n darmen t niet kunnen verdragen. Evenstar hopelijk mag je er straks twee per dag slikken! Dan kom je de dag een stuk beter door. Ik had laatst ook een zeer slechte dag met erge misselijkheid en uitgeput. Kon niks meer beginnen. K had toen wel erg weinig slaap gehad, dus misschien reageer je met zwangerschap daar ook erger op. K vind t ook erg knap van je dat je gewoon door kunt blijven gaan! Yasmientje succes met afwachten idd! Jmay jeah de 7 weken!!! De babybox en andere dozen werd door een vriendin van mij wel aangeraden. Bij haar is de zwangerschap wel goed gegaan, er zaten vele leuke dingen in. Maar verschrikkelijk blis dat met een mk de dozen niet geannuleerd zijn! Lijkt me heel confronterend Ik denk dat ik ze ook na de twaalf weken dan maar aanvraag.