Hoera hier ook een kloppend hartje gezien! Zo geweldig! Ik ben voorlopig enkele dagen teruggezet, nu op 7w en 1d, uitgerekende datum is nu 8 februari. Maar ze zei er wel bij dat dit nog kan veranderen bij de termijnecho. Mijn volgende echo is op 1 augustus, na onze vakantie dus
Wat super Mounster ! Ik word helemaal.happy van al jullie goede berichten. Hoop dat ik jullie ook kan verblijden met goed nieuws over een paar weken 💕
Gefeliciteerd met de goede echo's en kloppende hartjes meiden! Ik kan echt niet wachten tot ik weer mag 1 juli terwijl ik donderdag nog ben geweest. Lijkt al wel een maand geleden!
Gefeliciteerd dames met de mooie echo's en kloppende hartjes, fantastisch! Wij zijn morgen om 13.20 uur aan de buurt. Zou een halve dag werken, maar ben sinds gister zo misselijk dat ik me die halve dag ziek ga melden. Zoonlief was afgelopen weekend ook ziek (buikgriepje) en ik denk dat ik het wat van hem hen overgenomen. Combinatie van hormonen, griepje en spanning denk ik... Heb nergens zin in, ben zo lusteloos... Bleh. Hopelijk morgen een mooie echo! Spannend! Wie nog meer morgen?
hoi blis, heb even snel gespiekt. was zo benieuwd. gefeliciteerd. iedereen met een goede echo ook gefeliciteerd.
Wow Mouster en Blis! Geweldig! Blis zeker voor jou ook na de onzekerheid vorige week. Veel plezier voor de morgen-echodames Ons filmpje is echt zo leuk, zit hem steeds te kijken haha.
vliegje heb je de echo weer op youtube? ik ben heel benieuwd ook al ben ik bang dat het bij mij mis gaat ben ik heel blij voor iedereen
Oh yasmientje, niet leuk om zo in de rats te zitten. Waarop is je angst gebaseerd? BliS en Mouster, geweldig Ik ben morgen aan de beurt. Ik vind het eng maar ben zo beroerd dat ik alleen maar stil kan zitten
hoi Dames, mag ik meekletsen? ik ben een twijfel geval, ik zou namelijk ook in 15feb+ groep kunnen gaan vallen, mar voorlopig heb ik als berekende datum 14 a 15 feb.. ik ga pas de 11e naar de VK dus weet t voorlopig nog niet wat de berekening gaat worden. Ik ben zwanger van ons tweede kindje, we hebben een kerstkindje uit 2012. Het ging allemaal heel snel weer deze keer, ronde 1 meteen raak... effe wennen en hopen dat het kleintje blijft plakken
Ben benieuwd of er bij mij al iets te zien is.... Is toch wel heel vroeg realiseer ik me nu pas... #zenuwachtig
Welkom! Yasmientje, ja staat op youtube, gewoon weer met verborgen link. Als je wil kijken, stuur ik wel ff pb. Ik kan hem wel plaatsen maar was vorige keer vergeten dat mijn naam daar gewoon bij staat haha. Hier op het forum nog even te openbaar. Op fb staat hij wel.
Wat een onzekerheid Yasmien! Sterkte hopelijk deze week een betere echo! Meiden die vandaag een goede echo hadden; Gefeliciteerd!! Voor de meiden die morgen mogen; veel succes en plezier!