Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @blis. Gefeliciteerd met je goede echo! Wat fijn, dat geeft je toch een zekerder gevoel lijkt me! Nu genieten he :)

Andere meiden met goede echo's ook gefeliciteerd!

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH

wat lief Adriana dat je hier nog even komt kijken en supporten.

hoe gaat het met jou?

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Lief van jullie die berichten, doet mij goed!

@mouster; jij ook gefeliciteerd met je goede echo!

Ik ga morgen de lijst verder bijwerken, nu ff geen zin en tijd voor op de IPad.

Dames met een echo morgen, heel veel succes!!!

@adriana; hoe gaat het nu met jou?

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Super lieve meid!!!!!!!

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Lief dat jullie het vragen
    Het gaat goed met me :) heb hele goede moed om door te gaan. Morgen komen mn nieuwe zwangerschapstesten binnen en ik ga er meteen eentje doen, hopen dat hij wit is. En dan gaan we weer opnieuw aan de klus. Voorlopig even geen ovutesten meer, we doen het op de gok.

Ik heb een heel druk en leuk weekend gehad dus eigenlijk geen tijd om te 'rouwen'. Maar nu heb ik vakantie, heerlijk, maar ik verwacht een dezer dagen nog wel een waterval. En dan geef ik er maar gewoon aan toe.
    Lichamelijk gaat het super, ik heb geen buikpijn meer gehad sinds vrijdag en het bloedverlies is nu ook zo goed als klaar. We mogen nog niet klussen ivm infectiegevaar en dat is wel jammer.
    Ik had vorige week niet durven dromen dat ik me zo goed zou voelen!

@blis. Ook helemaal geen bloed meer gezien of wat? Het hoeft dus niet altijd iets te betekenen!

@jmay succes met wachten ;)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Crap, ik vergeet jou pb :)
    Sorry!!! Ik kom er zsm op terug
    Lief dat je hier even komt spieken!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh maakt niks hoor meis.
    Ik ben blij dit goede nieuws te lezen!!!!!
    Het is je zo gegund!!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @adriana; fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Het is te hopen dat je testen weer mooi wit zijn. Nooit geweten dat je inderdaad zo blij kan zijn met een witte test ;)
    Hopelijk zien we gauw weer een mooie test van je!
    Ik heb inderdaad verder geen bloed meer verloren, het bleef bij oud bloed/bruinverlies wat nu zo goed als over is.
    Het hoeft dus echt niks te betekenen, maar ook dat wist ik al met de zwangerschap van ons overleden zoontje, ik had toen bloedverlies tot aan week 15.

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat, je bent super sterk <3
    Hoop heel erg dat je gauw weer zwanger mag zijn en vooral zwanger mag blijven !

haha bedankt, 5 weken jeetje mina hoe ga ik dat ooit overleven ? :$:)

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Maarrr JMay met die termijn heb je echt een heeeeel gaaf beeld met de echo. Ik krijg er sowieso twee, gelukkig. Morgen en dan ga ik de volgende uitstellen, als hij goed is :)

Adriana, wat fijn dat het goed met je gaat! Hopelijk snel zwanger van een plakkerd :)

Ik ben verslaafd aan Orange is the new Black dus zit mijn ergste misselijkheid 's avonds te overleven terwijl ik aan Netflix geplakt zit :)

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja dat is waar ! maar het is ook wel dubbel met soms zo bang dat je dan een echo hebt met 12 weken en blijkt dat de beeb met 6 weken al gestopt is met groeien, dan had ik dat liever eerder willen weten
    maar brr daar moet ik helemaal niet aan denken

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @evenstar; gave serie die je graag helemaal af wil blijven kijken.
    Zit je in het 1e of het 2e seizoen?
    Zoooo verslavend is het :D

@JMay; niet teveel aan denken, geniet van je zwangerschap en je zult zien dat het wachten wordt beloond.
    Rond de 12wkn zijn de echo's zo mooi duidelijk al.

13. Mouster

Mouster Lid

10 mei 2013
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Blis, jij ook gefeliciteerd! Super, zeker na je onzekerheid rondom het bloedverlies!

Evenstar, ik kijk dat ook ja, geweldig! Zit nu in seizoen 2.

Hier is de misselijkheid wel voortdurend aanwezig nu maar eigenlijk vooral 's ochtends het ergst. Dan krijg ik ook echt geen hap door mijn keel. Zelfs een kop thee vind ik vies. Tegen lunchtijd kan ik voorzichtig weer wat eten. 'S avonds is het het minst. Wel fijn met avondeten, dat gaat dan redelijk.

14. aardbeitje18

aardbeitje18 Niet meer actief

Wat mooi om te lezen dat er zoveel goede echo's zijn!! :D Hier weer bruinverlies..je word het dan zo zat he omdat je niet weet of het nou wel of niet goed is :( vanavond op het werk met tegenzin brood naar binnen gewerkt bah wat is dat toch wat je maag wil wel wat hebben maar het komt je keel bijna niet door :p water en thee gaat hier wel :)

15. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Adriana Fijn om te horen dat het goed met je gaat!

@Goede echo's Gefeliciteerd!

@Hier Ik ben nu 8+1, maar heb weinig klachten. Soms even misselijk, snel vol en moe aan het eind van de dag, maar niks dat ik daardoor niet kan doen. M'n borsten zijn ook niet zo heel gevoelig meer, alsof ze uitgegroeid zijn! ;)
    Morgen de intake bij de vak en weer een echo, toch weer spannend! Zie trouwens dat die van de lijst is gehaald door m'n vervroegde echo vorige week...

Iedereen die vandaag een echo krijgt succes en geniet!

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ellada, succes vandaag!

Adriana, je klinkt ontzettend sterk. Petje af hoor! Zet 'm op!

Hier doen we de 8 weken wave :D
    Gisteravond weer veel misselijk geweest.. en mijn borsten doen 's nachts en in de ochtend zo'n pijn. Als ze in bh vast zitten gaat het wel maar zodra ze vrijheid krijgen.. haha.

Fijne dag meiden! En we hopen weer op meer mooie echo's!

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Pffff, toch best wel erg spannend!!

Ik ben denk ik wel echt wat korter dan de vk denkt, denk morgen of overmorgen pas 8 weken.

De misselijkheid vind ik echt een belemmering nu, geen idee hoe ik mijn werkdag moet doorkomen :(

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!

18. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Succes dames die een echo hebben !

Hier weer een dagje werken :)

19. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Alle dames met een echo succes vandaag! Morgenavond mag ik.
    @hier heel erg misselijk! Kan haast niet rechtop zitten, gelukkig komt mijn moeder vandaag. De zetpillen emefasene zitten er al in.

@Adriana, wat enorm fijn dat het goed met je gaat. En wat een topper ben je dat je zo positief blijft

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ben ook weer super misselijk zeg... pfff.. doe alles in slowmotion. Heb ook wat last van mijn onderbuik weer, groeiende baby hoop ik!

Deel Deze Pagina