Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefebeesje

Liefebeesje Niet meer actief

Melliemuis: Spannend om je zwangerschap zo te beginnen. Gelukkig is het bloeden nu gestopt en lijkt de misselijkheid minder te worden.
    Heel veel succes morgen.

Zonnetje04: Leuk op kraamvisite, veel plezier bij de Ikea.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zucht, ik zit mezelf weer gek te maken. Ik heb steeds met kv testen en met een merkloos dipstickje getest. De kv testen zijn tergend langzaam tegenwoordig, maar liepen heel mooi op. De merkloze zijn wat lichter, maar liepen ook op, al was het niet altijd zo duidelijk. Zaterdag gestopt met testen, maar wel een digitale CB gedaan, die gaf keurig 2-3 weken, was toen 4w3d of een dagje korter.

Nu toch weer een dipstickje gedaan, die had k nog. Hij is wel weer donkerder dan de vorige (dus 3 dagen later nu) maar ik dacht dat hij misschien wel even donker zou zijn als de teststreep. Nu voel ik me echt dom, waarom heb ik het nou niet bij die CB gelaten?

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Geen zorgen! Zolang er een streep staat is het goed toch?
    Hoewel ik ook oplopende testen wilde hoor.. soort extra bevestiging?

Ik heb vanochtend van 4u tot 5u wakker gelegen van de pijn in mijn borsten.. misselijk ben ik al 2 weekjes eigenlijk in de ochtend, maar niet vervelend. Het is te doen.

Ik ben nog erg onzeker, maar dat zijn de meeste wel denk ik. 1e kindje of niet? Over 2 weken hebben we de echo en weten we meer..

Ik hou een dagboekje bij, ook met een kleine documentatie van de donor en foto's van de testjes heb ik erin gedaan. Ook erin geschreven hoe we de donor hebben gekozen en hoe we er tegen aan kijken etc. Zodat de kleine later kan lezen dat onze keuzes heel weloverwogen zijn geweest en goed doordacht.

En van mijn lief heb ik vorige week een 9 maanden boek gehad, de 1e buikfoto zit er al in hihi, die van 4 weken.
    Vind het nog zo bijzonder, het is echt ongelooflijk.
    En dat met zo weinig zaad ook, want ik heb 1 bericht op internet gelezen over een gelukte IUI met 250.000 zaadjes. Verder lees ik alleen maar dat IUI's niet gedaan worden met minder dan een 1.000.000. Zijn het dan eigenlijk toch niet gemiste kansen?

Vinden jullie het ook eng om naar de wc te gaan?

Ik ben heel snel opgeblazen en heb weinig eetlust. Heb maar zin in een paar dingetjes, zoals fruit, crackers en rijst. En aardappeltjes enzo. Maar geen zoetigheid of chips ofzo. Is alleen maar goed denk ik haha.

4. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Aargh vreselijk he!
    Ik had die cb gesloopt.. streepjes waren duidelijk aanwezig, maar echt niet donker ofzo. Maar schijnbaar heb je er niks aan om bij de cb maar de streepjes te kijjen en mag je alleen aflezen wat er op het schermpje staat.

Stop met testen, evenstar. Dan doe ik dat ook! samen staan we sterk haha..

En ja vliegje, naar de wc gaan is de hel! Ik eet nu trouwens veel walnoten met gedroogd fruit.. lekker! En veel ijzer.

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik had dat ook hoor, was zo bang dat er ineens geen streep meer zou staan, of de CB 'niet-zwanger' zei. Afgelopen zondag de laatste testen gedaan, de CB zei toen 3+ en de dipstick was een knaltest dus dat is wel goed denk ik dan.
    Jullie kletsen veel! Moeilijk om bij te houden, maar probeer op het werk tussendoor te lezen. Wel gezellig hihi.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ok hahaha! Ja, je hebt gelijk en in het begin schommelt het ook nog wel eens, ik weet ook niet waarom ik zo zit te flippen over een dikke streep, maar deze testjes zijn heel anders dan die ik voorheen had, en ook steeds veel lichter geweest dan de kv testen.

7. kellyk

kellyk Niet meer actief

Oja ik ken het gevoel hahahhahaha, ik wil ook zo graag nog een test doen om te kijken of die knal is! Maar ik weet van mezelf als die dat niet is ik me zorgen maak.....dus ik doe het niet!
    En ik heb nog 1 digi en 3 dipsticks dat maakt het helemaal moeilijk......zucht:p

8. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Ik ben geneigd om nu ook weer een cb te halen om te kijken of er nu 3+ staat. Vorige week woensdag was het 2-3 weken. Maar ik ga me echt proberen in te houden! Op naar volgende week donderdag, intake.

Oh en heb vanavond tenniswedstrijd. Ben ik ook als de dood voor.. :p

9. kellyk

kellyk Niet meer actief

Hebben jullie ook een beetje ongi gevoel af en toe?

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Vandaag de cb digi gedaan en owwww wat voel ik me dom. Hij gaf zwanger 1-2 aan maar ik hoopte op 2-3. Nu ben ik weer onzeker. De actiontest was wel donkerderdan twee dagen terug dus dat geeft hoop. En ik heb gedroomd dat ik krampen kreeg en ging bloeden :(
    Wat is het toch allemaal spannend. Ik ga NU de vk bellen hopelijk kan ik snel terecht!

@calimero. Toppie dat je de lijst hebt gemaakt! Een gezellig klasje zo inderdaad :D

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Nou gelukkig ben ik niet de enige... ik voel me wel dom, had dat eerder niet zo! Die eerste weken vind ik echt killing...

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dit zijn mijn testen van vandaag (ik ben best een testfreak, de rest staat in mijn album)

13. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nou gelukkig ben ik niet de enige die zo raar denkt over die testen....
    Ik zit gewoon mezelf gek te maken dat ik door moet testen....grrrr
    Die digi doe ik niet omdat ik die veel te duur vind + die tekst blijft maar max 48 staan helaas.

Maar een kruitvatje daarin tegen zou ik nog heeeeeel graag willen doen hoor!
    Gewoon ff een knal streep krijgen.....maar wat als ik die niet krijg wat dan ????;)

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Helemaal mee eens! Bij mijn zoontje had ik dat ook niet zo maar nu heb ik ook nog maar pas een vmk meegemaakt dan ben je toch wat voorzichtiger denk ik.

Vinden jullie het ok dat ik de lijst even een mooiere layout geef? Zit nu toch op de laptop dus is zo gefixt ;)

15. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik kan je niet helpen ik test met kv
    Maar waarom test jij door?? Heb je mijn bericht al gelezen?

16. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja hoor, en natuurlijk ben je onzeker na een mk, het vertrouwen moet echt nog groeien.....

Ik ben ook super onzeker!

17. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Adriana, wat een donkere streep op die actiontest!
    Die van mij was gisteren echt een stuk lichter..

18. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Mooie testen Adriana !
    Ik had op mijn nod ook 1-2 weken.

Snap de onzekerheid maar deze keer komt het helemaal goed dames
    Positief zijn hihi

19. JMay