Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by furby, May 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Wow Furby!! Wat een wonder zeg! Ongelooflijk! Wat moeten jullie blij zijn. Geniet ervan! De baby speelde even verstoppertje :)

De misselijkheid was vandaag beter hanteerbaar maar dat maakt me inderdaad meteen onzeker.. 21 juli pas de vlg echo. Vind het nog steeds eng en zolang ik beroerd ben voel ik me safe zeg maar. Raar want je kan je nog lang zwanger voelen als het hartje is gestopt of na een miskraam heb ik gelezen. Maar goed, mijn hormonen zijn ook goed bezig.. wat een monsters! Ben vanavond geflipt omdat ik jaloers was, om niks gewoon! Huilen! Onzeker zijn pffff. Mijn meisje weet soms niet wat te doen haha.
    Dan denk ik weer, ik ben echt nog zwanger.

Ik heb steeds meer moeite om mijn mond te houden. Vlg week op de verjaardag van schoonmoeder vertellen we het tegen de rest van de familie van mijn vriendin en 6 juli hebben we familiedag met weer een ander deel van haar familie (grote familie).
    Als het lukt willen we facebook pas doen met 3 maanden maar vind het moeilijk. Mijn buik groeit al zeg! Jee heel apart hihi. Heb vorig jaar intensief insanity gedaan en flink strak geworden, ook aan mijn buik. Nou das niet meer te zien haha.
    En dat gaan mensen binnenkort ook zien..

Hoop op snel bericht van nieuwe echo's van vandaag!

2. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    vanochtend op kraamvisite geweest bij mijn vriendin en haar dochtertje, welke bewerking van de foto vinden jullie het leukste? ben beetje aan het oefenen..

3. rugi

rugi Actief lid

Oct 4, 2013
    169
    0
    0
    Wauw Furby dit is pas een wonder!! Echt super nieuws wel raar als je voor je gevoel al afscheid genomen hebt! Gyn heeft betere echobeelden als vk! Daar ben ik met een vriendin ook achter gekomen!! Lekker meid nu kun je weer gaan genieten!

4. rugi

rugi Actief lid

Oct 4, 2013
    169
    0
    0
    Onderste!!!

5. rugi

rugi Actief lid

Oct 4, 2013
    169
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde dacht eerst altijd dat die meiden de buik uitdouwde nu begint de mijne ook... maar hoe kan ik nu al een buik krijgen??? Het is misschien net 1cm .. Ik eet niet meer en snoepen deed ik al niet... :(

6. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Ik vind de bovenste foto het mooist!

7. aukje83

aukje83 Bekend lid

Aug 18, 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik vind de bovenste ook het mooist, warmere tinten. De onderste te flets.

8. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Ja idd dat vind ik ook Aukje die warme tinten..pff lastig zo haha

9. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Bovenste

10. furby

furby Bekend lid

Mar 14, 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle leuke reacties dames!

Het voelt echt zo onwerkelijk nog. Elke keer pak ik de echo foto's erbij en dan denk ik jemig. Onze emoties zijn flink door elkaar geschud deze week.

Wij hebben trouwens 11 juni een controle + echo in het ziekenhuis. Er word dan een nauwkeurigere echo gemaakt waardoor ze het termijn beter kunnen bepalen en ik word weer onderzocht ter controle.

Als dat in orde is mogen wij terug naar de verloskundige!

Zo nu ga ik alles even bijlezen.

11. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,804
    7,399
    113
    Wauw furby, krijg helemaal kippenvel, wat gaaf!

12. Memskie

Memskie Actief lid

Mar 24, 2014
    306
    0
    0
    Welkom terug Furby! Wauw wat een nieuws, gefeliciteerd!

Yasmientje hoe is het bij jullie gegaan?

13. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

Feb 15, 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    K vind de bovenste foto ook t mooist.

Yasmientje k ben ook wel heel erg benieuwd hoe t gegaan is.

14. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Weet niet of het wel goed teken is dat yasmientje sinds gisterochtend niet meer online is geweest

15. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Weten jullie iets van de 5e ziekte en zwanger zijn?

Jaylin kreeg gister koorts en stippen-vlekken en vanochtend zat ze echt helemaal onder.

Nou had ik ergens gelezen dat het schadelijk is als.je onder de 20 weken zwanger bent

16. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

LIEVE FURBY SPECIAAL VOOR JOU!
    WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!

17. Cassera

Cassera Niet meer actief

Wauw wat een nieuws furby. Gefeliciteerd weer hihi

Weet er iemand hoe het zit met het toegevoegd worden aan het fb groepje, ik ben nog steeds aan het wachten tot ik toegevoegd wordt

18. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Weet je zeker dat het 5e ziekte is? Zo ja, dan zou ik vk bellen en meteen bloed laten prikken. Niet dat je er iets aan kan doen, want het is juist besmettelijk voor het uitbreekt.

Ik werd bij Vtje met 15 wk blootgesteld en zat ook in de rats, maar bleek het als kind zelf gehad te hebben en dus immuun.

Vervelend :(

19. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Stuur me even een PB met je echte naam, dan voeg ik je toe als vriend en daarna aan de groep.

20. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

Sep 12, 2012
    1,163
    0
    36
    Jmay ik zou ook even bellen. Ik werk als gastouder en vk heeft vorige week nog aangegeven dat ik alert moet zijn op kinderziektes. Toevallig heerst hier op het moment de waterpokken heel erg maar ze had het ook over de 5e ziekte.

Share This Page