Mouster: van harte met je huwelijk meid! Geniet van je huwelijksreis!! Eline83: welkom! Wat heftig allemaal zeg, jullie hebben al veel meegemaakt zo te lezen.. Hopelijk krijgen jullie een goede uitslag! Over de Facebook pagina: hoe werkt dat zo'n besloten groep. Kan niemand van mijn vrienden zien dat ik hier aan deelneem? En andersom, kunnen jullie wel al mijn foto's en vrienden, ect. zien? Ik twijfel heel erg omdat ik toch een beetje anoniem wil blijven. Lastig!
Mouster, proficiat!! Furby, 1 van ons moet jou even toevoegen als vriend en dan kan je bij het groepje. Daarna kan je 1 van ons weer verwijderen denk ik. Vanochtend was de hond ziek geweest, mijn meisje heeft alles opgeruimd. Ik kan er helemaal niet tegen nu. Maak me wel beetje zorgen,had gister eigenlijk een best goede dag. Minder misselijk. Nu lijken mijn borsten iets minder pijnlijk, heb nog wel last van geurtjes waar ik niet tegen kan en eet slecht dus hopelijk nemen enkel de kwaaltjes wat af nu en zit de frummel nog goed op zijn plek. Eline, heel heftig hoor. Kan je wel zien aan je kindje dat hij down heeft, of dat ook niet? Had er nog nooit van gehoord. We hebben nog niks van Yasmientje gehoord he??
Gefeliciteerd Mouster! Hier ook de misselijkheid al een paar dagen minder, ook op de dag toen we voor de echo moesten (afgelopen donderdag) was ik al minder misselijk maar alles zag er toen goed uit dus ik hoop dat dat nu nog steeds zo is! Als ik aan bepaalde etenswaren denk word ik wel even misselijk maar ik kan al een aantal dagen veel beter eten dan daarvoor..
Aardbeitje, stelt me iets gerust. Ik ben 2 daagjes verder zie ik. Afgelopen maandag met 7.6 een echo nog gehad en alles was super, toen was ik nog wel heel beroerd. Net nog wel moeten kokhalzen hoor.. zat toch nog even op de wc, maar tis wel minder denk ik.
hmm was tot nu toe niet misselijk ofzo, nog steeds niet echt maar moet sochtends echt meteen wat eten anders dan word ik wel giga misselijk. vanochtend ook, zweet gutste van me lichaam stond helemaal te trillen haha. gelukkig gaat het over na dat ik wat gegeten heb. Super spannend mijn schoonzus ligt op dit moment te bevallen. We zouden vandaag eigenlijk op visite gaan maar me broer belde op dat dat niet door kon gaan omdat ze met 2cm naar het ziekenhuis gingen. Ze wilde graag thuis bevallen maarja dat kan niet met 36 weken. hopelijk gaat alles goed ! oh en jippieee ik doe de 8 weken waveee !
Vliegje, je went ook aan de misselijkheid. Je kunt er onbewust steeds beter mee omgaan qua houdingen die beter voelen, je manier van ademhalen etc. Je hebt ook iets meer kijk op welk voedsel beter voelt dan het andere. Ondertussen groeit jullie kindje prima door hoor! Geen zorgen om maken. Lekker genieten van zo'n betere dag. Ik had ook nog nooit van mozaiekdown gehoord. Wist wel dat je gedeeltelijk down kon hebben, maar niet dat dat zo heette. Weer wat geleerd! Pittig voor jullie hoor, dat jullie hier twee keer mee te maken hebben gehad. Maak me wel zorgen om Yasmientje hoor.. Hier vandaag en gisteren eindelijk wat betere dagen qua misselijkheid. Heb gemberpillen bij de winkel gehaald. Dit haalt echt de scherpe randjes weg. Fijne dag allemaal!
Furby, het is een geheime groep. Dat betekent dat je het niet kan zien, dat is anders dan een besloten/closed groep. Wat jij post op die pagina is alleen voor ons zichtbaar, niet voor mensen op je timeline. Ik was al met mamalicious bevriend dus zij kon mij toevoegen (wij waren ook feb mama's in 2010). Maar verder hoef je geen vrienden te zijn, en kan je dus niet meer van elkaar zien. Als jij bv. iets buiten de groep gewoon op je tijdslijn zet op fb, zien wij dat niet tenzij wij je vrienden zijn. Je hoeft dus echt niet bang te zijn
Pfff mensen, ik ben echt deze weken aan het uitzitten, wat een ellende, die misselijkheid Mijn man is een ster in zelf erwtensoep maken en traditioneel maken wij dat altijd als het zomerweer achterblijft (als grapje). Maar ja, dat maak je 'from scratch' dus door spliterwten heel langzaam te laten weken/koken en daar komt een heel specifieke geur bij vrij. Je raadt het al... blugh. Ik ga het niet eten, dat weet hij wel, ik overleef op brood en spinazie ( ). Heel soms gaat rijst ook wel.
Bedankt voor de uitleg Evenstar! Dan wil ik toch graag bij de groep. Wie mag ik mijn gegevens pb'en? Jammer trouwens van de erwtensoep, daar heb ik nu juist trek in Ben ook goed misselijk dus snap je afkeer hoor. Vanmiddag moest ik spugen bij het zien van een broodje ham.
Vreselijk, ik voel steeds de Emesafene uitwerken en ben dan blij dat ik er weer eentje 'mag'. Waren deze weken maar voorbij, ik HAAT misselijk zijn.
Furby, stuur maar hoor Misselijkheid was vandaag minder. Paar keer moeten kokhalzen maar het gaat beter. Hoop inderdaad gewoon gewenning.. sterkte evenstar! Het is echt een verademing.als je je iets beter voelt.
Gefeliciteerd Mouster! Misselijkheid hier ook nog steeds aanwezig, niks aan... Als ik de hele dag door kleine beetjes eet gaat het wel goed en dan maakt ook niet echt uit wat ik eet... Kan wel slecht tegen bepaalde geuren.
Vandaag echt zo'n hoofdpijn Misselijkheid nog steeds alleen met vlagen. Eet al 2 dagen spinazie a la crème met aardappel er doorheen en gekookt ei. Zit alles in wat ik nodig heb en is dus ook enige waar ik zin in heb. Zal de komende dagen denk ik nog wel zo blijven Hoofdpijn kan ik echt slecht tegen. Weet gewoon geen houding te nemen, hopelijk is dit snel over! Al iets van yasmientje gehoord? Had even in het topic van 15-28 feb gekeken, omdat ze daar ook meeschrijft, maar ook daar weet niemand iets.
Toeteke hier precies hetzelfde, misselijk hele dag door met vlagen, maar die hoofdpijn is t ergst.. pfff.... Ben bang dat het geen goed teken is dat yasmientje niet meer gespot is.. maar ik blijf hopen op goed nieuws!
Dag lieve lieve dames, Mijn grote excuses dat ik niet eerder van me heb laten horen, helaas zowel geen positief als geen negatief nieuws. Volgens de arts nog steeds een risico op miskraam. waarom snapte ik niet zo goed maar mijn wereld stortte op dat moment eventjes in. Als volgt: op de echo was de bloeding/vocht verdwenen. In het vruchtzakje was een inimini vruchtje te zien van 0.26 mm. de gyn gokte dat ik 6 weken en misschien zelfs minder zou moeten zijn willen we geloven dat dit een 'normale' zwangerschap is. Aan het einde hcg laten prikken en de 11e een nieuwe echo en nieuw bloed laten prikken. Hij was net als de vorige gyn ook niet erg positief... stiekem had ik gehooopt op duidelijkheid... ik snap ook niet zo goed hoe en wat maar ik wacht af tot de 11e. Hoe is het verder met jullie ? Ik hoop het goede te vernemen van de rest, ik ben een soort down depressief achtig omdat ik niet tegen onduidelijkheid kan ik wil graag weten waar ik aan toe ben, agh ik wil zo veel ... Ik probeer later de echo wel toe te voegen
O wat erg voor je, ja je hoopt op zekerheid en dan weet je nog niks.....pfffff Ik hoop echt voor je dat je snel wat duidelijkheid krijgt... DIGGI KNUF VOOR JOU!!!
Ah Yasmientje, wat rot dat je eigenlijk geen duidelijkheid hebt Hoever had je volgens je eigen berekening moeten zijn met de echo? Sterkte met deze moeilijke dagen van het wachten, ik zou daar ook heel slecht tegen kunnen.
Jeetje Yasmientje, wat een spanning. Dan inderdaad liever zekerheid. Maar...Wonderen gebeuren ook! Kijk maar naar Furby. Heb je een erg onregelmatige cyclus? Zou het kunnen dat je gewoon een week later pas zwanger bent geworden? Duurt lang nog tot de elfde dan zeg. Ik ga voor je duimen meis!