Ga je gang Adriana!! Is fijn als er meer mensen er op letten. Zijn er meer mensen die maar 1 keer hebben getest? Ik durf ook niet meer te testen en ach ik voel me ook echt zwanger. Wat ik tijdens mijn vorige zwangerschap echt een hel vond waren de zure oprispingen (ik was groot afnemer van de Rennie's) en ja hoor ze beginnen weer.. Bleh... Ga maar eens naar de VK bellen voor wat afspraken
Wat een mooie testen allemaal dames, en wat is het spannend he! Ik zal ook mijn streepjes even showen action testje en dipstickje is van 1 dag VOOR nod en kruitvat 1 dag NA nod (2 dagen later dus) ik ben gelukkig wel een beetje meer gerust gesteld. Nu op naar de echo 20 juni!
Pff alle strepen hier zijn volgens mij donkerder dan die van mij Ik word hier best wel onzeker van.. Kan het kwaad dat de streep lichter is??
Heeeeel verstandig van je Calimero!! Een keer zou ook gewoon genoeg moeten zijn, ik voel me er juist ook ultiem dom over... Ik voel me ook erg zwanger, en was ook groot afnemer van Rennies de vorige keren.
Je bent ook bijna een week minder lang zwanger dan ik he? Nou moeten we niet elkaar gek gaan zitten maken
Thanks dames ik ga er nu toch maar van uit dat het goed zit, inderdaad die action is mooi donker, zeker als je die van twee dagen terug ernaast legt. Dus dat betekent dat mn hcg stijgt he @kellyk ik ga sowieso nog 2 kv's doen want die heb ik nog liggen, het lijkt me zo gaaf om een echte knaller te hebben! En het is zonde om ze weg te gooien zonder ze te gebruiken toch ? Wijzigingen voor de lijst graag in kleur of zelf aanpassen! Wie van jullie hadden er al afspraken staan?
Wat een kletskousjes!!! Ik hou jullie niet meer bij dames haha! Ooh ik ben echt zo ziek.. Kan alleen maar spugen hoop niet dat het door de zwangerschap komt want dat zou wel erg snel zijn en dan heb ik nog een lange weg te gaan.. Jullie al misselijk of andere kwaaltjes?
O meiden zijn allemaal mooie testen hoor! Hier regelmatig krampjes en steekjes onderin mijn buik. Maar echt helemaal onderin terwijl mijn buik net onder mijn navel begint te bollen soms.. O mooi lijstje!!! Wij hebben 17 juni de 1e echo, ben dan 7 weken. Ik heb dinsdags of woensdags mijn ei gehad dus de bevruchting weten we niet exact maar moet 1 van die 2 dagen geweest zijn. Dus ik hou het maar op dinsdags, 36 uur na de Pregnyl.
mama lucy wat een mooie kv test! Op dit moment voel ik me ook zwanger, had ik bij mijn zoontje niet (geen kwaaltjes). Nu steeds dat opgeblazen gevoel.
Wat vervelend.. Hoop voor je dat het een buikgriepje is. Ik heb vooral wat krampen en steken ter hoogte van de band van mijn (heup)spijkerbroek. Verder verminderde eetlust en moe.
<3Bevallingslijst1-15februari2015<3 1: Vio, 23 jaar, 1e kindje (31-1) Gigii, 26 jaar, 1e kindje 2: Annemieke, 26 jaar, 1e kindje Ukkieuk, 33 jaar, 4e kindje Vliegje, 29 jaar, 1e kindje 3: Furby, 27 jaar, 1e kindje Wensje88, 25 jaar, 1e kindje 4: Evenstar, 34 jaar, 3e kindje Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje Kajsa, ?? jaar, 2e kindje 5: JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje Anique87, 26 jaar, 2e kindje Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje 6: Aukje83, 30 jaar, 3e kindje Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje Riean, 28 jaar, 3e kindje 7: Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje 8: Napje1986, 27 jaar, 1e kindje 9: Adriana85, 28 jaar, 2e kindje 10: JMay, 22 jaar, 2e kindje Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje Kipje1, 25 jaar, 1e kindje 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje Liefebeesje, 29 jaar, 4e kindje 12: Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 13: 14: 15: Afspraken: 17/6: Anique87 1e echo 18/6: Melliemuis 1e echo 20/6: Kipje1 1e echo
tjeej het gaat echt hard hier met het geklets! @anique hopelijk duurt dat geen 12 weken, lijkt me erg vervelend.... Sterkte
Mijn eerste echo is op 18 juni trouwens Ik voel me nog steeds zwanger hoor. Hij/zij maakt het me wel lekker moeilijk dus ben er constant van bewust haha. Ik weet de uitslag van de bloedtest van gister niet, hoefde ik ook niet te weten want ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Net toch even een testje gedaan en het was nog steeds een knaller. Zegt waarschijnlijk niks maar kalmeert me toch een beetje..
Melliemuis wat fijn dat je een knaltest hebt, dat geeft je dan toch een beetje een goed gevoel lijkt me. Ik duim voor je dat je hcg morgen netjes gestegen is. Ik hoor vaak over bloedverlies in het prille begin van de zwangerschap en dat het uiteindelijk gewoon goed zat! Ik heb net de ha gebeld, moet eerst daar naartoe vanmiddag en dan word ik doorverwezen. Wel fijn dat ik meteen terecht kan, ga ik meteen aankaarten dat ik zoveel last heb van hooikoorts, hopelijk krijg ik er iets voor!
Nou onzeker hoef je er niet van te worden maar ze moeten wel wat donkerder worden ja. Hoelang is het geleden dat je hebt getest?