@mamsvan6; nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Gezellige drukte, dan vliegt de tijd voorbij. Hier gaat het wel, alleen weer vreselijk onzeker. Ik ben weer toe aan duidelijkheid dmv een echo. De dagen vliegen voorbij hoor maar het liefste wil ik nu weten of alles nog goed zit. Er gaan weer scenario's door mijn hoofd....wat als de echo vrijdag niet oké is?! Dan wil ik niet daarmee op vakantie gaan zondag. Maar wat als het wel goed is, hoe zorg ik ervoor dat ik 3wkn lang het vertrouwen blijf houden
Ik doe ook mee met MvM, maar dit keer niet zo van harte, we hebben 2 toiletten op de begane grond, en moet steeds in de gaten houden dat ik wel de 'goede' ga waar de flessen staan. Dat vergeet ik dus regelmatig. Dus zo vol als bij mijn vorige zwangerschap zitten de flessen niet, helaas. Maar ach, alles is mooi meegenomen. Tips heb ik niet, met mijn neus dicht giet ik het er in, dan gaat het goed. @ blaasontsteking, dat had ik vroeger regelmatig, maar ging altijd vanzelf weer over, binnen een week. Tijdens de zwangerschap van de 2e was het na anderhalve week nog niet over en werd het steeds pijnlijker, dus toen toch maar eens naar de dokter gegaan, en een kuurtje gekregen, toen was het zo over. dus als het echt vervelend wordt, gewoon naar de huisarts gaan hoor. Calimero, succes zo, ik hoop snel op een goed bericht! Wanneer vertellen jullie het je oudere kinderen dat ze een broertje of zusje krijgen? Meteen na de eerste echo, of echt pas na 12 weken?
Kan echt niet wachten tot de echo vind het zo spannend en hoop zo erg dat alles goed zit! ik ben dan 11+5 weken zwanger. Gisteravond is mijn neefje geboren, zo cute. We zijn net terug uit het ziekenhuis want mijn broer wilde natuurlijk zijn zoon meteen showen hihi Gelukkig gaat het goed met ze alle drie. Gisterochtend stond me schoonzus op en had ze ineens onwijs veel bloed verlies en huge stolsels dus ze schrokken zich rot natuurlijk. Dit bleek dus het begin te zijn, al had ze achteraf wel al een tijd rug weeën maar ze dacht dat het rugpijn was. Ze zeiden al, over 7 maanden ben jij weer aan de beurt hihi zo spannend weer,kan niet wachten !
Ik vertel het denk ik na de 2e echo, dan ben ik bijna elf weken. Morgen heb ik mijn eerste echo, maar dat vind ik nog wat te vroeg.
Yeah een kloppend hartje! Wat een fijn gevoel. 8-7de termijn echo en het ziet er naar uit dat de at 5 Feb 2015 is.
Gefeliciteerd tante JMay! Leuk zeg, kun je alvast weer even oefenen. Meiden met goede echo's; gefeliciteerd!! Yasmientje; wat vervelend dat je nog niets meer weet! Weer onzekerheid. Wel fijn dat het vocht/bloed weg was. Ik mag morgen voor echo, pffff ben nerveus! Ik hoop echt dat het morgen allemaal goed is, en dat ik daarna ook wat zekerder wordt over deze zwangerschap.
Bah, ik moet morgen weer werken Heb een aantal dagen vrij gehad en dat beviel me eigenlijk te goed. Zie het echt niet zitten om met dit energielevel en deze hoofdpijn te gaan werken. "Gelukkig" hoef ik maar tot en met donderdag. Ik heb altijd 1 vrije dag per week, meestal de vrijdag (het wisselt nogal eens), maar vandaag had ik verlof aangevraagd, omdat ik naar de vk moest (overigens niet erbij vermeld dat het voor de vk was), dus deze week 3 dagen werken. En nog heb ik er geen zin in, oh wat erg! Ivm een hoge BMI Wat toevallig! We lopen inderdaad helemaal tegelijk! Ik heb afgelopen vrijdag al het hartje zien kloppen <3 Prachtig om te zien! Maar de 22e heb ik inderdaad de termijnecho met 10+2 en meteen de volgende afspraak bij de vk. Leuk, dat we alles tegelijk hebben! Die Zwitsaltas is gewoon alleen de tas met een paar proefmonsters, dus billendoekjes, sudocreme, en iets tegen luieruitslag dacht ik en iets om op je buik te smeren? Oh en Gravitamon voor een week. Maar jouw knuffeltje klinkt veel schattiger Leuke is wel dat er een stuk of 5 tijdschriften in zitten. Dus heb ik me net al mee vermaakt
Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's. Super! Blis, zie dat je mij in de lijst hebt gezet. Even wat toevoegingen. 29 jaar, 4e kindje, derde zwangerschap afgebroken dochter, 3 juli eerste echo, 8 juli nipt-test Bedankt.
Calimero wat fijn! Toeteke aha vandaar. Fijn dat je verder gewoon gezond bent, en het dus alleen voor de zekerheid is dat je over gaat. Blegh hier weer kotsmisselijk en hoofdpijn. Wat duren die eerste weken dan lang zeg, ben voor mn gevoel echt de tijd aan het uitzitten. Gelukkig morgen echo dus iets om naartoe te leven
Oh, waar zit ik met mijn hoofd!!!! Ben 31 jaar. haha , zat aan het getal 29 te denken, weet ook niet waarom en dacht nog ik ben 31 jaar! Voel me misschien wel 29.
Nieuwe goede echo's! Fijn! Succes voor de dames die vandaag mogen! Het duurt mij nou ook lang tot aan 12 weken.. nog 3 te gaan voor een nieuwe echo. Vandaag doen we de 9 weken wave!
9 weken wave! Ik heb volgende week de termijnecho alweer Dan precies 10 weken. We gaan met de hele familie, mijn oudste is er enorm mee bezig Als die echo ook weer goed is, mag ze het iedereen vertellen. Jammer voor haar dat het net vakantie is, want tegen de tijd dat ik weer met haar op het schoolplein sta hoeft ze het denk ik niet te zeggen, want dan zal mijn buikje overduidelijk zijn. Ik heb nu al best wel een buikje, ik pas mijn broeken niet meer in de taille. Maar ik pas mijn positiekleding die ik nog had ook niet echt, gelukkig is het veel met stretch en slobbert het niet zo.
Goedemorgen dames, Fijn, al die goede echo's weer. Wat een heerlijk gevoel he. Veel succes voor de dames die vandaag moeten! Onzekerheid: ik ben dus niet de enige die zo onzeker is. Mijn volgende echo is pas de 11e en ik vind het zo lang duren! Heb ook weer best veel buikpijn dus er schieten allerlei doemscenario's door mijn hoofd heen. Ik geloof niet dat ik het trek als ik voor de tweede keer een slecht bericht krijg!
spannend key ! succes en veel pelzier ! Hier beetje aan t ontwerpen geweest voor straks om het bekend te maken na hopelijk een goede echo de 25ste Ben zeer tevreden haha weer eens wat anders dan een t-shirtje aantrekken bij je eerste kindje
Evenstar, we doen de wave samen Hier ook heel onzeker. Misselijkheid is er nog wel, vooral als ik bv de vaatwasser open doe. Jongens toch, daar moet ik echt een geurvreter in hangen ofzo. Maar heb nu weer veel last van mijn onderbuik en onderrug. Ik hoop gewoon groeipijnen. Gisteravond een hoop kleren gepast van een collegaatje van mijn vriendin, die deed ze weg. Hartstikke leuke kleren, vooral voor de winter. Maar alles aan en uit en had gisteravond gewoon een zwaar spierpijn gevoel in mijn buik. Nu vermoeide benen en dus die druk in mijn buik. Ik hoop dat het erbij hoort. Je ziet echt al een puntje bij mijn buik verschijnen dus zolang mijn buikje groei laat zien, zal het wel goed zijn toch.. Hebben pas over 3 weken de termijnecho (3e echo dan). Succes dames die vandaag mogen!