Ja echt mega he ! bij mijn dochter had ik ook veeeeel later pas een buikje hoor, duurde heel lang en ben ook nooit heel erg gegroeid had een klein buikje op het einde
En zoals jullie kunnen zien deukt het boven mijn navel in..dat hoort toch juist mee te ronden zegmaar
Mooie buikjes al meiden! Ben benieuwd wanneer je het bij mij gaat zien want ik heb al een flinke buik van me zelf dus zal bij mij nog wel even duren helaas...
Mijne lijkt wel iets minder opgeblazen. Merk wel dat net boven mn schaambeen echt een bolletje ontstaat nu! Ik krijg ook echt al vragende blikken en zelfs kennissen en vriendinnen ondervragen mn vriendin hier die het al weet constant. Die ontkent natuurlijk keihard haha! Zelfs de broer van een vriendin (die het nog niet weet!) vroeg aan zn zus hee ik zag key in de supermarkt is ze zwanger? Niet chill...
Ja, ik ben normaal erg plat en heb nu ook een klein bolletje, en krijg idd veel blikken op werk. Maar ja. Nog 3 dagen tot de termijnecho en dan zal ik het niet meer geheim houden. Mensen, wat een slechte dag was dit, ik hoop echt dat ik me morgen beter voel dan nu. Les die geleerd is: softijs= geen goed idee. Ik moet 't echt bij waterijsjes houden. En crackers. En lichte dingen. Ik heb al in geen dagen een warme maaltijd op, en weet nu zo langzamerhand niet meer of ik zo misselijk ben omdat ik eigenlijk honger heb of omdat ik gewoon echt beter niet warm kan eten. Alles staat me tegen, die pillen halen er echt alleen een randje af. Bleh, kan de tijd een paar weken vooruit?
Mijn buikje is al een beetje weg, de meeste buikjes zijn niet de baarmoeder maar je hormonen die je darmen opzetten, ik vroeg dat ook aan de vk hoe dat kon. Dat ik al zo'n buik had. Ik moest zemelen eten en doe dat door mijn smoothie. Kan wat vaker na de wc nu, heerlijk. Kan me knoop weer dicht doen.. Van mij mag die nog wel even weg blijven, positie kleding kan ik nog lang genoeg aan!
Klopt zijn vaak ook je darmen. Maardat bolletje dat nu net boven mn schaambeen uit piept is mn baarmoeder zei de gyn. Dus het gaat echt komen nu!
Ja dat klopt inderdaad als ik lig kan ik m ook voelen! Een balletje Heb jij ook zo last van groei pijntjes krampjes enzo? Ik zou deze tijd wel even 2maandjes willen slapen! Weken gaan zo langzaam...
Ik voel eigenlijk vrij weinig op t moment! Wel erg hormonaal en mn borsten zijn gigantisch voor mijn doen! Ook jeuken mn tepels heel erg. Wij doen wel de combinatietest waarop oa op doen wordt gescreend. De gynaecologe vertelde me dat het niet alleen voor jezelf is maar ook de 'oudere' mama's in wording helpt omdat het de statistieken aansterkt. Aangezien het geen nadelige invloeden heeft voor jezelf of het kindje vind ik het wel een goed idee om te doen.. Bovendie zei ze ook dat ik weliswaar jong ben (26) maar niet geheel risicoloos. Ben immers toch geen 18 meer!
Dat is wel weer zo maar het vervolg erop is niet zonder risico.. Vind moeijke keus als je er eenmaal aan begint en uit je bloedtest komt 1op 150 laat je tog daarna vruchtwater punctie doen en dat brengt wel risico met zich mee.. En dan.. Is de uitslag 70%kans pffff weet het dan egt niet hoor... Blijft moeilijke keus en ze kunnen en tog niet helemaal goed zien... Hmmz ben ik de enige met het dilemma.. Trouwens mijn borsten zijn ook echt gigantisch.. Die zijn wel al zichtbaar gegroeid... Staat zo strak dat ze pijn doen heerlijk als de bh ook uitgaat.. Meteen als ik thuis kom samen met me broek
Hoi dames.. Even een ego berichtje..net een hevige bloeding gehad.. Ging naar de wc en alles was rood.. Gelukkig is het na een paar uur gestopt en had ik het daarna alleen nog bij het afvegen! maar ik heb er nu een hard hoofd in dat alles nog goed is, weet alleen niet of ik er verstandig aan doe om morgen al de vk te bellen of gewoon de echo van maandag avond af te wachten.. 😔
Ow Bo1986: wat naar meid.... Ik zou ook gewoon bellen hoor, misschien stelt het je gerust of mag je eerder komen...