Lieve Bo, ik duim ook dat je vandaag nog terecht kan en alles gewoon in orde blijkt te zijn! Sterkte meid!
Jullie duimen draaien heeft geholpen.. Het bloeden is vanmiddag gestopt en ik kom net van de verloskundige en we hebben daar een mooi kloppend hartje gezien.. Volgens haar ben ik nu uitgerekend op 14-2 maar dat kan nog veranderen.. M'n intake morgen gaat dus gewoon door en krijg dan waarschijnlijk nog een echo.. Ben zo blij maar had dit echt totaal niet verwacht
Ooooh gelukkig zeg! Zou het kunnen dat je gewoon soort van ongesteld was? Sommige vrouwen hebben dat, schijnt. Bloedingen om de 4 weken in de zwangerschap. Ik zou er de kriebels van krijgen
Ze had het erover dat de baarmoedermond erg gevoelig is en meer doorbloed, hierdoor kunnen dus de bloedingen ontstaan wanneer je zwaar tilt/ gemeenschap hebt/ niest/ hoest dus wanneer je kracht zet op je buik kan dus een adertje springen.. Bij de een is dit dus een klein beetje bloed en bij de ander kan t veel zijn maar zolang je geen stolsels verliest is dus een kans dat het een miskraam is klein!
Bo; wat fijn! Gefeliciteerd! Ik heb ook regelmatig bloedverlies, en hier gaat het tot nu toe ook goed. Het maakt je erg onzeker, maar houd moed!