Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    woehoeee echt super bo !

2. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Dank jullie wel lieve meiden!!

Ik zat vandaag echt zo in de put, voelde me zo rot en dan heb je die echo en ze zei ervoor schrik niet als ik het niet gelijk kan vinden dat komt wel vaker voor, maar er kwam gelijk een vrachtzaken met baby in beeld.. Ik dacht echt huh het zit er dus nog.. Zegt ze echt heel lief.. Ik zie een baby met een mooie hartslag! En daarna ging ze verder inzoomen en zagen we zelfs al een beetje armpjes en beentjes en toen t hartje nog beter kloppen.. Ik lag daar echt in shock.. Wist gewoon niet wat ik moest zeggen. Ze vertelde ook dat ik morgen dan tijdens de intake weer een echo zal krijgen, dan met 10 en 12 weken 😍!
    Morgen blijf ik nog wel een dagje thuis van m'n werk want ik heb nog wel erge buikpijn, even een beetje bijkomen van wat er allemaal gebeurt is dit weekend!
    Maar goed ik kan nu weer met een gerust hart slapen maar t was me t nachtje en dagje wel zeg pff!!
    Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden en steun!!

3. Vio

Vio Actief lid

19 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo, wat een goed nieuws!!!

Vandaag naar de babydump, prenatal en babyplanet geweest. Manmanman er is een wereld voor me opengegaan. Voelt toch nog een beetje vreemd om door zo'n winkel te lopen. Heb nog steeds een beetje het gevoel alsof ik iets doe wat niet mag. Morgen de 10 weken wave :D ben van plan het morgen te vertellen aan mijn teamleider. Donderdag de termijn echo en als die goed is vertel ik het die middag nog aan de rest van mijn collega's kan het echt niet langer meer voor me houden en bovendien begint m'n buikje op te vallen.

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Heftig bo!
    Gelukkig niets aan de hand. Lekker genieten.

5. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Bo, wat een geweldig nieuws! Morgen dus nogmaals genieten van je echo :)

Kelly en Kiwi, jullie ook veel succes met de echo van morgen! Geniet ervan! Faylin, jij veel succes met de intake!

Ik heb vorige week de echo gehad ipv morgen, krijg ik net een sms (geautomatiseerde sms die ze altijd versturen) "Denkt u eraan dat u morgen een afspraak heeft?" Hmm... ik denk dat er iets misgegaan is. Morgenvroeg maar even bellen om te zeggen dat deze echo niet door hoeft te gaan.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Kan je geen extra echo pakken? Hahaha.

Bo, ik kan me voorstellen dat je helemaal ondersteboven was. Zo fijn dat alles nog goed zit!

Gister hadden we een familiedag en toen op een vreemde plek nog boven de wc gehangen. Pffff gisteravond bij thuiskomst ook en voel me nu ook weer beroerd.
    Het wordt wel iets minder, de randjes zijn er wat vanaf en de misselijkheid begint meestal pas na 12 uur. Maar hoop toch wel dat het over een paar weken weg is haha. Het komt met vlagen, maar is nog niet altijd controleerbaar haha.

7. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onrustige nacht gehad. Borsten waren een stuk minder gevoelig, eigenlijk niet meer gevoelig, dus ik in de stress. Maar ja ik weet dat dat kan en verder is er weinig anders. Gisteren wel de hele dag beroerd geweest, dus ik ga ervan uit dat het gewoon goed zit. Zeg gewoon iedere dag tegen deze uk dat hij zich heel goed moet vast houden.

8. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Haha, vriend zei ook "We laten dat gewoon doorgaan hoor :p Heb net toch maar even gebeld. Afspraak stond er nog gewoon in, maar heb em eruit laten halen. Ik denk dat ik de enige ben hier die niet elke week een echo hoeft nu. Ik wil juist langer wachten, zodat we dadelijk echt een groot verschil zien met vorige week. Moet er wel bij vermelden dat als we dadelijk een echt mensje zien, ik dus wel elke week wil :D Gelukkig zegt m'n gevoel dat het ook allemaal helemaal in orde is, dus ik hoef op dit moment (!) ook geen bevestiging (zeg ik nu!!). Maar ik ben wel heeeeel benieuwd naar de 22e! Dat vind ik echt heel spannend!

9. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

Bo heeeeeel fijn zeg! Pfff gelukkig:D

Hier vanavond echo om 19.30 en ml en dochter gaan voor de eerste keer mee kijken.

Het eerste wat mijn dochter van bijna 8 zei was jeeeeeeee vanavond zie ik mijn broertje of zusje!!

Die kan echt niet wachten die heeft er zin in:D

Hier zal het een lange dag worden en de uren zal ik fijn wegkijken.

Het enige wat me erg onzeker maakt is de nare rugpijn rechtsonder en de ongi krampjes die ik nu al 4 dagen heb...pffff
    Het is niet heel de dag maar af en aan, vooral in rust:(
    Iemand meer?

10. Wespje

Wespje Lid

22 jun 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kellyk volgens mij had ik rond acht weken ook regelmatig lichte krampjes. Voor mijn gevoel was dat echt m'n baarmoeder die groter werd. Het was namelijk steeds met dagen ertussen.
    Er wordt beschreven dat de baarmoeder niet geleidelijk groeit, maar met horten en stoten zeg maar.. Dus soms ineens wat meer.

11. aardbeitje18

aardbeitje18 Niet meer actief

Zijn er hier trouwens meer dames die vanaf week 8 weer bijna normaal kunnen eten (eigenlijk niet meer misselijk zijn)?

Succes voor degenen die vandaag een echo hebben!

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik eet nog steeds niet normaal. Avondeten is een hel.
    Ik eet voornamelijk noodles, of soep met een broodje.
    Ben nu ook helemaal weg van die kloppudding haha. Gewoon voor tussendoor :p
    Verder kan ik echt over mijn nek gaan van bepaalde dingen, en heb niet echt drang naar bepaald eten. Ja soms INEENS voor 5 minuten en dan moet ik het ook echt binnen die 5 minuten hebben anders is de drang en zin weer weg. Lastig soms haha.

13. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Aardbeitje heb k ook sinds half a eind 8e week. K kan s ochtends gewoon in m'n bed blijven liggen :). Alleen nog wel wat sneller moe, minder adem en een beetje gevoelige borsten.

14. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Succes met de echo's vandaag!!

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nee, hier is het tot nu toe toch nog steeds erger geworden, met af en toe een iets betere dag. Ik eet geen warm eten, hou het bij broodjes met zoet of kaas. Ik lust gek genoeg wel gekookte spinazie :( Dus dat eet ik op dagen dat het iets beter gaat.

Ik had gisteren een goede dag, vandaag niet. Kinderen op opvang gelukkig (maar de jongste maar tot 13:00).

16. aardbeitje18

aardbeitje18 Niet meer actief

Oke Lauren, dit heb ik ook, wel iets sneller moe maar mijn borsten zijn ook minder gevoelig dan in de periode tot 8,5 week ongeveer.

17. Vio

Vio Actief lid

19 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misselijk ben ik al dagen niet meer geweest. Maar ik ben ook minder moe. Op zich allemaal heel fijn maar maak me dan wel gelijk weer zorgen. Het is dat ik nog steeds hoofdpijnaanvallen heb en ik ineens krampjes van ik denk mijn bm.

Voor de gene die een angelsound of iets dergelijks heeft. Hebben jullie het hartje al kunnen vinden?

18. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Hier voel ik me ook langzaam aan fitter! Ben nog sneller moe en borsten zijn nog wel gevoelig. Maar voel me over het algemeen wel beter. Merk ook dat ik meer honger heb. Buikje begint ineens te bollen, gisteren viel het een aantal mensen echt op. Helemaal trots!

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    angelsound nog niet geprobeerd. Met 8,4 week een beetje vroeg nog denk ik. Ik denk dat ik t pas na de termijnecho probeer. Dan weet ik zeker dat het hartje te horen is..

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik krijg er als het goed is eentje (via MP gekocht). Heb al wel wat ervaring met zo'n ding dus denk dat ik het wel aandurf zo vroeg. Pffff mijn vrije tijd zit er weer op, moet zo mijn jongste gaan ophalen. Mijn oudste zit op een andere locatie qua BSO deze week, daar hebben ze een soort feestweek en ze mag de hele dag blijven, dat doen we dan maar. Ik heb gebeld en ze doet enthousiast mee met workshops enzo. Voel me wel schuldig maar ik zie het gewoon niet zitten, in mijn eentje met 2 druktemakers. Wou dat ik wat meer vangnet had hier, maar mijn ouders wonen aan de andere kant van het land en zijn daarnaast ook niet in staat om voor jonge kinderen te zorgen door chronische ziekte, en mijn schoonmoeder woont nog verder weg.

Deel Deze Pagina