Ja, ze drogen mooi op altijd van kv. Ik zou eigenlijk voor de gemoedsrust, nu ik die dus ernstig verstoord heb, toch weer een kv test moeten doen. Die andere testjes drogen lang niet zo mooi op en verbleken juist snel. Oh waardeloos dat ik heb getest. Ik moet eigenlijk gewoon eind vd week een CB doen met indicator en het dan echt gaan loslaten.
Net een belletje gehad van de ha voor de bloeduitslag. HGC is tot nu toe niks mis mee, die is juist veel hoger dan normaal is voor 4 weken! Alleen dat was dus niet het enige.. Ik ben ook getest voor wat virusjes en hij vertelde me dat ik glandular fever heb en dat ik morgen na het bloedprikken weer even langs moet komen. Nooit van gehoord. Dus ik daarna even googlen. Blijkt dus pfeiffer te zijn. Dat verklaart dus ook mooi mijn misselijkheid en koppijn de godganse dag maar dit is wel ff goed balen. Helemaal omdat ik het op mijn 15e ook heb gehad en dus had gedacht dat het niet meer terug zou komen. En dan nu uitgerekend op dit moment. Hoop dat vriendlief het niet gaat krijgen nu.. Schiet mij maar neer hoor. Tjongejonge wat een ***week (ondanks de positest waar ik wel blij mee ben)..
Jeetje jullie gaan echt snel hoor kan het amper bij houden haha Mooie testjes! Bij die van de action drogen ze denk ik minder mooi op ofzo dan die van de kruidvat. @Melliemuis jeetje lekker dan, dat is echt rot maar goed wel fijn dat je hgc wel mooi hoog is dat is dan weer een pluspunt.
@melliemuis. Jeetje dat is schrikken! Komt het mss naar boven door je zwangerschap? Wel fijn dat je hcg goed was, hopelijk morgen nog hoger! @kellyk. Mooie test! Ik ga de lijst bijwerken
@kelly, mooie test inderdaad. Nu ben je toch wel gerust gesteld? hihi.. @melliemuis, wat goed dat je hcg mooi hoog is! Wel shit van dat virus. Ik had vanmorgen (1 dag voor nod) ook weer een mooie test. Maar ik voel, op mn branderige ogen na, helemaal niets.. Dat stelt me dan weer niet zo gerust.
<3 Bevallingslijst 1-15 februari 2015 <3 1: Vio, 23 jaar, 1e kindje (31-1) Gigii, 26 jaar, 1e kindje 2: Annemieke, 26 jaar, 2e kindje Ukkieuk, 33 jaar, 4e kindje Vliegje, 29 jaar, 1e kindje 3: Furby, 27 jaar, 1e kindje Wensje88, 25 jaar, 1e kindje 4: Evenstar, 34 jaar, 3e kindje Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje Kajsa, ?? jaar, 2e kindje 5: JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje Anique87, 26 jaar, 2e kindje Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje 6: Aukje83, 30 jaar, 3e kindje Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje Riean, 28 jaar, 3e kindje 7: Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje 8: Napje1986, 27 jaar, 1e kindje 9: Adriana85, 28 jaar, 2e kindje 10: JMay, 22 jaar, 2e kindje Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje Kipje1, 25 jaar, 1e kindje 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje Liefebeesje, 29 jaar, 4e kindje 12: Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 13: 14: 15: Afspraken: 17/6: vliegje 1e echo 17/6: Anique87 1e echo 18/6: Melliemuis 1e echo 20/6: Kipje1 1e echo 20/6: mama lucy 1e echo
<3 Bevallingslijst 1-15 februari 2015 <3 1: Vio, 23 jaar, 1e kindje (31-1) Gigii, 26 jaar, 1e kindje 2: Annemieke, 26 jaar, 2e kindje Ukkieuk, 33 jaar, 4e kindje Vliegje, 29 jaar, 1e kindje 3: Furby, 27 jaar, 1e kindje Wensje88, 25 jaar, 1e kindje 4: Evenstar, 34 jaar, 3e kindje Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje Kajsa, ?? jaar, 2e kindje 5: JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje Anique87, 26 jaar, 2e kindje Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje 6: Aukje83, 30 jaar, 3e kindje Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje Riean, 28 jaar, 3e kindje 7: Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje 8: Napje1986, 27 jaar, 1e kindje 9: Adriana85, 28 jaar, 2e kindje 10: JMay, 22 jaar, 2e kindje Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje Kipje1, 25 jaar, 1e kindje 11: Faylin, 30 jaar, 2e kindje Liefebeesje, 29 jaar, 4e kindje 12: Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 13: 14: 15: Afspraken: 12/6: jimmyChoo intake VK 17/6: vliegje 1e echo 17/6: Anique87 1e echo 18/6: Melliemuis 1e echo 20/6: Kipje1 1e echo 20/6: mama lucy 1e echo
Evenstar: Beloof jezelf niet meer te testen nu, dat maakt je alleen maar vreselijk onzeker. Vergeet niet dat in het begin je HCG enorm kan schommelen, dit kan dus ook te zien zijn op je testen. Vooral wanneer je met verschillende testen test, de ene test heeft net wat meer of minder HCG nodig. Vliegje: Ja ik heb dat ook, ik vind het ook eng om naar het toilet te gaan. Maar ik blijf positief! Kellyk; Dat gevoel van een naderende ongesteldheid heb ik ook sinds vandaag. Adriana85: Hopelijk kan je snel terecht bij de verloskundige, wil je graag een vroege echo? Super dat je de lijst wil aanpassen, ik wil je er anders wel bij ondersteunen. Iets overzichtelijker zou wel fijn zijn, en ik zie dat dat gelukt is Super dat je vanmiddag al naar de huisarts kan, succes. Calimero1979: Ik heb ook alleen gisteren getest, ik ga vrijdag weer opnieuw testen. Mama lucy: Dat zijn mooie duidelijke testen, gefeliciteerd. Anique87; Beterschap, misselijk zijn is niet fijn. Sterkte! JimmyChoo: Klopt, naar de streepjes op de CB digital mag je niet kijken. Melliemuis: Nog nooit van gehoord, maar pfeiffer is wel erg heftig. Ik heb het ook gehad en had er goed last van. Beterschap!
Thx voor de bevestiging Vraag me af of ik volgende week al direct een echo krijg. Is dan net geen 7 weken. Bij de intake hoort wel een echo staat op de website. Maar het is wel nog vrij vroeg dan. Hopen dat ik erna met een gerust hart op vakantie kan gaan!
Ben je onder controle bij de verloskundige of bij de gynaecoloog? Als jij liever een echo wil voordat je op vakantie gaat kun je dat vast wel overleggen als er standaard geen echo gedaan wordt bij de intake. Ga je lang op vakantie?
Ik heb de intake bij de vk, maar ik weet niet of ik misschien wordt doorgestuurd naar gyn. Heb reumatoïde artritis.. slik nu al 4 maanden geen medicijnen omdat de pijn in m'n gewrichten nog wel meevalt. Wil het liefste de hele zwangerschap niets slikken. We gaan 3 weken naar florida.. achtbanen misschien maar overslaan?
Ik zou de achtbanen overslaan ja, dat zou ik sowieso al doen Daar kan ik echt niet meer tegen. Maar wat gaaf naar Florida, dat lijkt mij een ontzettende gave ervaring. Maak je een rondreis? In ieder geval wel met de verloskundige overleggen wat wijsheid is qua medicatie voor de reumatoïde artritis.
@liefebeesje. Ik zou graag een echo willen in week 26 (7 weken zwanger) omdat we daarna op vakantie gaan. Ik kan indd wel wat hulp gebruiken met de lijst ben vandaag vrij maar als ik moet werken (meestal van 12-12!) heb ik daar echt geen tijd voor. Ik heb net alle codes eruit gehaald om het nog overzichtelijker te maken. @jimmychoo. Wat gaaf florida! Zou mooi zijn als je erheen gaat na een goede echo. Dan is het vakantiegevoel toch heel anders denk ik
Reumatoloog heeft al gezegd dat zwangere vrouwen met reuma tijdens de zwangerschap weinig tot geen last hebben van hun gewrichten door een bepaald stofje dat dan vrijkomt. Hopen op een paar pijnloze maanden dan maar! We komen aan in Miami en gaan dan door naar de Keys, de Everglades, Fort Myers, Clear water Beach en honeymoon island (hint hint!!!haha nee ik leg geen druk op hem ) , tampa, cape canaveral en Orlando.
Adriana: Rond die periode zou ik ook graag de eerste echo willen (tussen 7 en de 8 weken). Hele vroege echo's geven je ook vaak een hoop onrust. Die ervaring heb ik ook helaas. Ik zal je proberen te ondersteunen met de lijst, deze is al erg mooi en gezellig geworden. Werken van 12-12 is best pittig, wat voor een werk doe je?
Als je dat aangeeft doen ze dat misschien wel? Ik wilde ook graag een echo voor de vakantie, wij gaan in week 26 weg en gaan ruim 2 weken naar Mexico, voornamelijk all in, maar ook wel wat dingen bezichtigen. Wil toch graag vooraf even kijken of t goed zit voor we daarheen gaan.