Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Meiden met een echo heel veel succes! Dat maar veel hartjes bijkomen

2. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Faylin, evenstar, wespje, mama Lucy, mamsvan6 en calimero; veel succes vandaag bij de echo's! Geniet ervan! Eline, jij uiteraard veel succes met de NIPT!

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nee, ik bedoelde dat blis dat op fb kon zien omdat Anouk89 dat misschien niet meer hier apart komt melden.

Even voor mensen zich onnodig zorgen maken ;)

4. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ah zo kan je hem ook lezen jah.... ;)

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    15:30...

Ik had 'm zelf nog liever met 11 of 12 weken gehad, bij V had ik ook een echo met 11.4, dat was waanzinnig. Ben benieuwd! We mogen hier niet filmen.

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    veel plezier Evenstar !

Dit zal vast ook mooi wezen hihi, al snap ik wel want met 11-12 weken is het helemaal een goed beeld.

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    OMG, ik ben me een partij beroerd nu. Krampjes (groei?), rugpijn, kotsmisselijk.. dacht dat de piek er wel af zou zijn maar voor vandaag niet...

Ja heel sneu van Anouk :(

Hoop dat we vandaag weer mooie echo's bij krijgen!

8. Wespje

Wespje Lid

22 jun 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit juist op de piek volgens mij, vliegje... (Wij lopen bijna gelijk, zoals ik het zelf berekend heb) Heb nu in ieder geval al 2x gespuugd. En de afgelopen dagen was dat niet anders. Ben echt wel flink misselijk totdat ik avondeten naar binnen heb gewerkt. Dan voel ik me weer een heel stuk beter. Dus 's avonds heb ik weer mijn normale energie terug.

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb gister voor het eerst echt overgegeven maar vandaag ga ik het ook niet tegenhouden denk ik. Wat een rotgevoel in mijn maag..
    Ik heb al dagen geen normaal avondeten op, vanavond ga ik weer een poging wagen.
    Krijg niet eens thee weg nu.. vanochtend wel muesli op maar denk dat dat niet lekker is gevallen ofzo.
    Ik had vorige week ook een hele slechte dag, het komt en gaat nu maar vandaag is het wel erg. En ik zit op kantoor.. zo vervelend.

10. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Hebben jullie ook een facebook groepje?

Ik was vanmorgen ook zo beroerd zeg. Had eigenlijk wel haast voor werk, maar was best misselijk en duizelig.
    "Gelukkig" een uur in de file gestaan, dus kon nog even bijkomen en rustig aan wat eten.

Heel veel succes met de echo allemaal vandaag. Hoop dat jullie allemaal wat moois te zien krijgen. Ik zal vanavond mijn banner ook even aanpassen. Ik ga voorlopig even uit van uitgerekende datum van 7 februari.

Ik krijg al buikpijn als ik er aan moet denken het op mijn werk te vertellen. Ik heb echt de meest slechte planning die je je maar kan voorstellen. Voor ons zijn januari tm april echt de drukste weken van het jaar en die ga ik nu precies missen. Oeps!

11. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

Vliegje wat leuk die echo!!!:D

Hier gister echo gehad en wat is die gegroeid zeg! Bijna 2,5 cm en het zag er zo goed uit dat de vk zei dat ik er echt vanuit mag gaan dat het goed zit nu.....:D Helemaal blij!

Beweging heb ik nog niet gezien, dat zal ik wel bij de 12 weken zien denk ik.

Ik ben precies nog op datum zeg maar gerekend vanaf de eisprong echt super!

volgende afspraak 21-07 12 weken echo

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hanneke, als je wilt toegevoegd worden aan het groepje moet 1 van ons ff vriendjes met je worden en dan kunnen we je toevoegen. Je mag mij je echte naam (voor- en achternaam sturen) dan kan ik je opzoeken en toevoegen.

Hier ook zo beroerd en ook bij ons zijn mijn verlofmaanden de drukste maanden.. Mijn oom is nogal een stresskip ook, die werd al iets geruster toen ik zei redelijk veel te blijven werken na de bevalling. Maar misschien werk ik zo nu en dan nog wat door als ik me goed blijf voelen, ook in verlof. Om wat te ondersteunen..
    Mijn vader is ook nog eens ernstig ziek (ziekte van Kahler), die werkt nu nog fulltime maar we kunnen echt niet ver vooruit kijken dus hopelijk blijft hij wel wat stabiel.

13. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Gaaf dat filmpje!!
    Ik heb gisteren nog een echo gehad (heel kort) maar ik wil nu gelijk nog een keer! Vorige zwangerschap heb ik pretecho laten doen bij volgens mij 25 weken, dat wil ik ook wel weer gaan doen

14. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Vliegje supermooie echo! Hopelijk vandaag iedereen ook zo'n mooie echo! Succes iig dames vandaag!!

Miemie heftig zeg! Maar goed dat het de volgende dag tochgoed is gekomen, maar wat een stress lijkt mij pfff!

Nee niet nog een mk sterkte Anouk!!

Hannekeg hier hetzelfde! Ik werk ook in een branche waarbij januari t/m april t erg druk is. Maar ik heb nu ook nog dat m'n contract niet verlengd is ivm bezuinigingen, kom nu maar eens aan de bak zwanger en in januari t/m april niet aanwezig kunnen zijn :(. Maar gelukkig heb k nog een poosje ww. en kom k hopelijk na zwangerschapsverlof wel weer aan de bak. Thuis zitten is niks voor mij, dus hopelijk vind k iig tijdelijk iets.

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hier ook nog steeds heel beroerd, maar ik ga er toch vanuit dat deze weken het ergste zijn, en dat ik me vanaf 12 weken geleidelijk aan wat beter ga voelen. Brrr. Echt niks aan he? Ben zo jaloers op vrouwen die niet misselijk zijn...

16. aardbeitje18

aardbeitje18 Niet meer actief

Anouk sterkte :( echt rot..

Nou hier hopelijk z.s.m. naar de verloskundige voor een echo..ik moet gewoon weten of het nog goed is want zo voeld het helemaal niet en daar ben ik dus continu mee bezig. Maar ze zitten zo overvol dat het volgende week pas kon maar er kan misschien nog geregelt worden dat het eerder kan..afwachten nu dus..hoop zo dat het eerder kan..

17. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Bij ons op het werk is het vanaf september tot eind november heel druk. Dus daar kijk ik nu al als een berg tegenop. Wat als ik te moe ben of me niet goed voel?! Ik kan me dan niet ziek melden omdat het werk dan gewoon niet afkomt. Maar eigenlijk is dat niet mijn probleem. Bedrijf moet zorgen dat er een vervanger is die dat werk ook kan uitvoeren. Maar toch voel ik nu al stress als ik aan die periode denk...

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hier is het voor mij in september-oktober het drukst, heb dan een grote groep studenten en moet een volledige cursus coordineren/geven. Wel leuk. Maar ik ben dan al over de 16 weken, ik verwacht (nee, EIS) dat ik me dan beter voel. Ik vond vorige zwangerschappen de periode tussen 16 en 30 weken het beste te doen. Daarna werd het echt zwaar en vermoeiend.

Aardbeitje, heb je geen pretechobureau in de buurt?

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik voel me ook snel schuldig om het werk, zeker omdat het bij ons een familiebedrijf is. Ben nooit ziek. Dus papa weet ook wel dat ik me niet zomaar zou ziek melden.

Aardbeitje, waarom pak je ook niet een echo bureau tussendoor?
    Het heeft ons 50 euro gekost, maar we hebben wel 5 extra foto's en een dvdtje en de geruststelling dat alles nog goed zit. Zo beweeglijk en zo'n krachtig hartje. Natuurlijk zijn we nog niet bij de 12 weken, maar het heeft me wel meer rust gebracht.

20. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

Wat is er dan met anouk?
    Kan niks terug vinden...
    Hoelang was ze zwanger?

Deel Deze Pagina