Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbeitje18

aardbeitje18 Niet meer actief

En zo mooi dat filmje Vliegje, snap dat je er steeds naar kan kijken!

2. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    vanmorgen mijn eerste echo gehad. mooi kloppend hartje.
    ben wel blij, maar blijft spannend.
    Ik lees wel steeds mee, maar reageer niet altijd. kinderen hebben hier vakantie, dus heb niet zoveel tijd als anders.
    iedereen met een goede echo gefeliciteerd.
    anouk sterkte toegewenst.

Volgende echo 29 juli

groetjes mamsvan6

3. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ja beetje rekbaar geel slijm had ik gisteren

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.789
    7.374
    113
    Super zeg die goede echo's! Gefeliciteerd meiden!

Hier zijn nu de witte bolletjes met calve nootjes pindakaas in. En cup-a-soup. Tussen de middag heb ik een chocoladetoetje zitten eten, was het enige waar ik trek in had. Gelukkig kan ik het nu uitleggen aan de kids, en ze vinden het best. Wel bizar hoor, hoe zoiets werkt als je zwanger bent. Op naar de 12 weken. En woensdag ga ik maar geen voetbal kijken denk ik, want zondag was een rotdag, ik denk dat weinig slaap bij mij zorgt voor nog meer misselijkheid. Vannacht goed geslapen, en dan gaat het best aardig.

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb trouwens ook een keer snotterige afscheiding gehad (beetje genant..). Groen/gelig. Was gelijk bang maar daarna was het weer weg. Zomaar beetje met afvegen.

Heb vannacht heel beroerd geslapen. Om de haverklap wakker, naar de wc, last van mijn buik en borsten. Heb alleen maar liggen draaien. Mijn lief heeft een voedingskussen gekocht, dus hopelijk slaap ik vannacht beter :) Lag nu tegen een normaal kussen, maar is net te kort of te dik.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Fijn mamsvan6!

7. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier vandaag een betere dag, wel flink misselijk vanochtend, maar ik had zowaar zin in lunch :O. Heb een panini mozarella kunnen eten en die bleef er in :). Nu wel de hele middag een vol gevoel, maar ben blij dat ik iets heb kunnen eten.
    Enige eten wat hier (op de panini van vandaag na) wel wil is zuur. Dus yoghurt, yoghurtdrink, sinaasappel en dat was het al wel zo'n beetje :p. Verder eet ik vrij weinig, niets wil binnen blijven. Alleen yoghurt enzo wil redelijk.

Oh help, nu vraagt mijn man net of ik wel mozarella had mogen eten, stress :p. Ben meteen gaan googelen en als het verwarmd is mag het. Zo'n panini wordt flink warm gemaakt dus ga ervan uit dat het kan. En volgens mij mag in de Nederlandse horeca geen ongepasteuriseerde producten verkocht worden. Dit was zelfs in het ziekenhuis, dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat het gewoon mag.

Las dat de kleine van anouk een vlindertje geworden is, wat jammer. Als ze dit leest wens ik haar heel veel sterkte.

Vliegje gave filmpjes zeg! Die moet je koesteren.

@afscheiding, hier af en toe ook groenig/gelig maar ik ga er vanuit dat dat niet heel veel betekent. Wisselt ook per dag hoeveel en hoe het eruit zit. Zolang het niet dagen groen is of vies ruikt maak ik me geen zorgen.

8. aardbeitje18

Oja hier ook afscheidin (gelig of wit/doorzichtig) ik heb zowieso altijd al wat meer last van afscheiding, denk dat het niet erg is hoor zolang het inderdaad niet stinkt

9. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Mijn blaas moest ook juist leeg zijn voor de uitwendige echo. Ze had het aan de telefoon twee keer gezegd en bij aankomst nog een keer en toen we naar de wachtkamer gingen zei ze nog: daar is de wc ga nog maar even. Vond t best gek amar deed het braaf natuurlijk. Toen ze eenmaal zat te drukken met dat apparaat was ik wel blij haha

10. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Oh roggebrood, daar heb ik ook wel zin in! Goed idee! :D Heb al een hele poos geen gewoon brood gehad. Dat krijg ik er echt niet in.... Wit stokbrood gaat wel, maar een gewoon sneetje brood niet. Ik wordt ook helemaal naar van de geur van gebraden/ gebakken vlees :( Ik lees hier veel dames die spinazie heel lekker vinden. Onze zoon is er ook gek op, dus dat eten we zometeen... Ga het maar gewoon weer proberen.

Fijn Aardbeitje dat alles goed is meid, wat een stress...

Anouk heel veel sterkte..

11. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

Ja zomaar af en toe raar hé

12. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

Oke jij ook dus een keer gehad.

O z'n voedingskussen is heel fijn ik slaap nu met met een stuk dekbed onder mijn buik is zo fijn.:D

13. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

Ik heb daar niks van mee gekregen wat is er gebeurd?

14. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

Ja precies maar hier gelijk stress dan he;)

15. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Het hartje is gestopt bij 6 weken bleek bij haar echo gisteren

16. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Hier ook eindelijk de eerste echo gehad en het hartje klopt! Ben zo blij! :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      5
  17. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dank voor jullie lieve reacties, brr ja het was zeker schrikken.. nu een week geleden en het zinkt langzaam weer in dat alles okay is :)
    ik mag dus ook een hartje voor mijn naam en ik ben 34 jaar trouwens :) vrijdag heb ik de eerste vk afspraak ..

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Fijn, nog meer goede echo's!

19. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Gefeliciteerd dames met goeie echo's! Wij mogen morgen weer om 15.00 uur! Succes voor degenen die morgen ook gaan!

20. aardbeitje18

Gefeliciteerd met alle goede echo's!!

Hier nog even onze echo van vanmiddag :D

20140708_205250-1.jpg
    20140708_205242-1.jpg

Deel Deze Pagina