Wow Amerika, geweldig zeg. Ben ooit eens in Florida geweest maar toen was ik nog zo jong. Ik heb foto's toegevoegd aan mijn album, hoop dat het gelukt is. 1 van de 1e test en 1 van een week later, afgelopen zondag. En onze testverzameling maar daarop zijn de streepjes slecht te zien terwijl ze in het echt goed te zien zijn.
We hebben er ook echt heel veel zin in! Maarrrr, zondag hadden we een babyborrel en dat stel is vorig jaar ook naar Florida geweest. Bij thuiskomst heeft ze toen met 8 weken een mk gehad. Dan breekt me het zweet natuurlijk alweer van alle kanten uit!!! Maar 2 weken later was ze gelukkig weer zwanger, vertelde ze. Ze wist natuurlijk niet dat ik ook zwanger ben anders had ze dat horrorverhaal waarschijnlijk niet verteld.
Brrr, nee dat soort verhalen wil je nu niet horen. Maar dat komt niet door de reis hoor JimmyChoo. Ik heb zelf een half jaar in Boston gewerkt en ben dit jaar nog een weekje voor werk in LA geweest. Maar VS en ik gaan qua cultuur niet zo goed samen. Daarentegen trekt de natuur (en diversiteit over de hele states heen) me enorm.
Ik heb via een site mijn uitgerekende datum opnieuw berekend, dit keer op basis van mijn ei en de meest normale cyclus die ik normaal heb. Ben dan 5 feb uitgerekend. Pff, had ik niet getest vanmorgen zeg. Ik ga nog een digitale doen dit weekend, dan moet 't maar eens voorbij zijn met dat gemiep!
Leuk al die vakanties! Wij gaan elk jaar in december/november naar Tenerife. Vorig jaar met zijn ouders en broer met vrouw en kids, dit jaar met alleen zijn ouders haha. Ben benieuwd hoe dat is straks met een flinke buik, mag dan nog net vliegen.
Ja, dat trekt me ook echt! 2 jaar terug in las vegas geweest. Grand canyon was indrukwekkend! En ook nog 60 dollar gewonnen met roulette, hahaha vetpot! Ik denk ook dat ik nog 1 cb met indicator doe.. en dan houd ik ermee op!! Via een andere app komt 2 februari uit als uitgerekende datum..
Leuk hoor om over de vakantie's te kletsen, lekker diverse plekken zie ik al voorbij komen. Voordat je op vakantie gaat is een goede echo wel zo fijn, ik hoop het hier ook weer mee te mogen maken.
Jee wat kunnen jullie kletsen zeg...haha er was alweer genoeg bij te lezen. Ik leest ik niet de enige ben die dmv steeds testen de rust kan bewaren...ik was in maart zwanger dat was de eerste ronde na verwijderen van spiraal. Ik was wel een keer ongesteld geweest dat wel. Heel blij was ik met mijn positieve test..borsten groeiden...deden pijn..Dus dat zat wel goed dacht ik...alleen mijn testen liepen terug heel duidelijk en toen kreeg ik bloedingen eerst klein beetje maar de dag erna..De dag van mijn intake liep ik helemaal leeg..echo liet zien dat er enkel nog slijm was...het was al heel vroeg misgegaan zei ze. Dit was voor mij een koude Kermis...ben immers drie keer zonder problemen zwanger geweest...Drie gezonde kids...wss toch nog teveel hormonen van spiraal in mijn lijf..nu beleef ik het echt heel anders...niet meer als vanzelfsprekend..maar alles lijkt tot zover ok...
Ukkieuk: Helaas weet ik precies hoe het voelt. Hier ook 2x een prima zwangerschap gehad met een goede afloop. De overige 3 zijn helaas slecht afgelopen in een spontane miskraam een missed abortion en een overleden kindje. Dit is mijn 6e zwangerschap.
Wat is precies een missed abortion? Dat je gewoon ongesteld wordt op de juiste dag, maar wel een positieve test had? Zoiets? Ik hoop dat we het allemaal nooit (meer) meemaken. Ik voel me nu al verbonden, heel raar misschien, maar er groeit gewoon een mensje in me. Zo wonderbaarlijk!
Vliegje: Ik was toen 9 wkn zwanger toen bleek dat ons kindje niet meer leefde. Het kwam toen niet vanzelf los en moest in het ziekenhuis gecuretteerd worden. Bij een miskraam komt het spontaan op gang en begin je van het ene op het andere moment te bloeden, dit had ik bij een andere zwangerschap bij een termijn van iets meer dan 8wkn. Daarvoor hadden we een prima echo gehad bij 6wkn inclusief een kloppend hartje. Om dan nog maar niet over de zwangerschap te spreken waar bleek dat ons kindje al was overleden in mijn buik, om dan ook nog te moeten bevallen Ik hoop zoiets nooit maar dan ook nooit meer mee te maken.
Wij gaan als huwelijksreis nog een midweekje naar Centerparcs met onze hondjes haha. We hadden Ibiza geboekt, maar nu de nieuwe wet voor lesbisch moederschap er doorheen is, wilden we dit jaar ook graag trouwen (in de hoop dat we ook zwanger raken natuurlijk). Dus Ibiza geannuleerd en besloten te trouwen (voor het geld wat we voor Ibiza kwijt zouden zijn, trouwen we nu) en nu ook zwanger dus het heeft zo moeten zijn. Ibiza komt nog wel eens denk ik haha. We zijn niet van het drukke en toeristische, dus een rustig weekje CP is ook leuk.
Jeetje lijkt me zo heftig Dus als je miskraam niet op gang komt zeg maar en je komt erachter met een echo, is het een missed abortion?
Lekker hoor al die vakantie's. Krijg er zelf ook zin in. Ik moet alleen nog even geduld hebben tot augustus en dan vertrekken we lekker voor twee weken met de drie kids naar Toscane! En CP is ook lekker hoor.. Wij gaan in juni een lang weekend weg met de schoon familie, altijd gezellig, maar na twee dagen heb ik ook er ook weer genoeg van . Maar jeeeh liefebeesje al 6 keer zwanger geweest? Poeh heftig hoor.
Dat klopt, wanneer het kindje/vruchtje niet zelf los komt. Dmv een echo kom je erachter dat het niet meer leeft.
Calimero1979: Ja al voor de 6e keer zwanger voor een 3e (levend) kindje. Ik heb 2 gezonde kinderen en de wens voor een 3e is zo groot. Na het verlies van ons kindje is die wens nog groter geworden.
Oh Liefebeestje en dan loop in te zeuren over mijn kwaaltjes. Heftig zeg Dit word de derde keer dat we naar Tenerife gaan met mijn schoonouders. Vorig jaar zou de laatste keer zijn, maar vl kon het niet laten en heeft tegen zijn moeder (hij is echt een mamakindje ) gezegd dat wij dit jaar weer meegaan. Ik heb er dan even nadruk op gelegd dat dit ECHT de laatste keer is. Zijn moeder is echt superlief, maar ze kan me toch zo irriteren haha (echt Engels dametje). Ze geeft ons totaal geen tijd om ff met z'n tweeen te zijn.. Maar voor dit jaar heeft vriendlief al gezegd tour te boeken om te vulkaan op te gaan 's avonds om sterren te kijken dus nu kunnen ze er niet omheen hahaha. Och wat voel ik me gemeen zeg..
Wat zijn trouwens leuke, grote winkels om te shoppen voor spulletjes? We zijn pas bij de Babydump geweest, ook leuk. Misschien willen we 2e Pinksterdag eens lekker gaan neuzen, maar het wordt erg warm. En een kinderwagen uitkiezen, dat lijkt me zo moeilijk. Je hebt zóveel keus, ook in prijs. Tis een beetje vroeg nu, maar vind het zo leuk om te gaan shoppen hihi.