Goodmorning dames! Ik mag na 3 weken vakantie helaas weer aan de slag. Valt tegen zo vroeg opstaan Fijne dag allemaal!
Tamaramama veel succes met de echo vandaag, geniet ervan Hier nog 2 ochtenden werken voor ik eindelijk een weekje vakantie heb. Ben er zo aan toe! Hopen dat de tijd om vliegt!
Het lijkt me een goed idee om de lijst op te schonen voor wat betreft inactieve leden. Met nieuwe leden heb ik niet zo'n probleem eigenlijk, dat gaat inderdaad meestal wel zo, maar de meesten melden zich toch aan na de positieve test en maar een paar echt later, en die zouden anders een heel klein miniclubje moeten vormen (vind ik een beetje zielig?). Andere keren was het altijd maar een klein groepje waarmee de topics tijdens het verlof helemaal volgekletst werden Het gaat toch maar over de helft van een maand, met topics van een hele maand is het echt veel drukker en valt ook een groot deel uiteindelijk af omdat ze niet meer meekletsen. Ik zou het dus bij opschonen houden
Wat een vroegte pff 6u ging de wekker weer..gelukkig is het maar voor twee dagen haha. Lijkt me inderdaad een goed idee om de lijst wat op te schonen
Nog een paar leden erbij maakt mij ook niet zoveel uit. Het is wel erg druk, dat wel. Want volgens mij zijn andere topics veel rustiger? Februari wordt een babyboom denk ik Hier neemt de misselijkheid ook echt af. Wel wat last van darmen nu, en steekjes onderin. Hoop dat de baby nog lekker vast zit. Eetlust komt ook iets terug, nog niet super maar eet beter. En ik kan me gek eten aan frikandellen speciaal haha.
Ik moet denk ik echt vakantiedagen opnemen om bij te komen. Mens ik zou uren, dagen kunnen slapen, ben zo vreselijk moe. De misselijkheid is ietsjes minder, maar ik durf nog niet te juichen en vanaf de namiddag voel ik me nog steeds vreselijk beroerd (ondanks de emesafene). Zijn er anderen die last hebben van stijve vingers?
O Evenstar hier ook zo moe! Heb me ziek gemeld, heb oorpijn keelpijn opgezette klieren en m'n hoogtepunt wat misselijkheid betreft bereikt. Ik hou haast niets binnen (erg lekker met keelpijn) en ben 2,5 kilo afgevallen zag ik. Ook niet zo raar hou hooguit 2 witte bolletjes op een dag binnen. Voel me zo slap kan me nergens toe zetten. Ik moet wel want een kleine dreumes houdt me wel bezig hier. Tel de uren af tot m'n man thuiskomt. Sorry voor m'n geklaag meiden maar ben de misselijkheid zo zat!!
Ik lees altijd alles mee maar reageer weinig.. @wensje, veel sterkte de komende tijd!! Wat een verschrikkelijk nieuws! @hormonsters, vd week bij de tour de France moest froome (winnaar van vorig jaar) afstappen na valpartijen.. Hij stond echt even heel verloren naast zijn fiets, ik begon echt keihard te janken en maar tegen mijn vriend zeggen dat ik t zo zielig vond.. Belachelijk was het, dit was wel mijn meest beschamende uitbraak haha. Merk ook wel dat ik soms een beetje chago ben, lukt me alleen niet goed om er iets tegen te doen! @darmen: zijn hier ook wel echt gevoelig.. Of het gaat te soepel of het gaat juist helemaal niet soepel.. Durf er dus ook niet echt iets tegen te doen.. Verder voor de lijst is de 21ste mijn termijnecho en na meting bij echo vorige week zou ik 2 dagen langer zwanger zijn maar ik wacht nog even de termijnecho af of dit ook echt zo is.. O en mijn leeftijd mag op 24.. Jippie O en voor de misselijke dames, sterkte!! Ik heb t maar heel even soms met vlagen gehad en vond t al vreselijk dus ik leef met jullie mee.. Sterkte! Hopelijk gaan de misselijke dagen nu snel voorbij en is t daarna genieten geblazen!!
Lijst opschonen kan geen kwaad, toch? Lijkt me prima. Hier ook moe, moe, moe.... Gister eigenlijk niks gedaan, veel gelegen... Vandaag vakantie voorbereiden, willen eigenlijk vanmiddag weg. Heb nog twee weken en willen lekker met onze eigen boot gaan varen! Meiden die voor echo gaan vandaag, succes en veel plezier!
Goedemorgen dames, Ik zou graag met jullie willen meeschrijven als dat goed is. Ik ben 34 jaar en ben nu 10 weken en 3 dagen in verwachting (vooralsnog 5 februari uitgerekend). Aanstaande woensdag krijgen we de 1e echo. Echt hartstikke spannend!
Ik ben ook voor opschonen van de lijst, dan wordt het veel overzichtelijker. Hier gisteren een extra echo gehad ivm beetje bruin. Kleine lag te zwaaien en met zijn benen te bewegen echt zo leuk om te zien joh!
We hebben meer dan 60 leden en denk echt dat er nog wel 20-30 bijkomen. Opschonen lijkt me zeker goed plan. Ben eigenlijk ook voor ledenstop, maar dat is niet iedereen met mij eens dus laten we het dan maar zo doen. Dan kijk ik binnenkort wel of ik het nog bij te houden vind of dat ik alleen op fb volg. Ik geloof dat firsttimemom ook alleen nog maar op fb zit?
Welkom Saartje, als je in kleur je leeftijd, uitgerekende datum en hoeveelste kindje wilt doorgeven dan kan dat worden opgenomen in de lijst
Kelly gelukkig was bij jou de echo wel goed, mooi dat de kleine zo actief was. @kinderwagens ik denk dat ik voor de maxi cosi mura ga, heb hem in de prenatal even geprobeerd en vond het echt een fijne wagen om mee te lopen. Dus ben nu aan het proberen om hem ergens tweedehands te kunnen scoren. Valt nog niet mee, ze vragen allemaal nog flinke prijzen ervoor. Maar ik heb nog maanden de tijd om er 1 te vinden dus ik geef de moed niet op.
Ik ben ook wel voor het opschonen. @misselijkheid, niet echt misselijk, heel soms komt het even opzetten ineens dan moet ik even niet bewegen en rustig ademen. @honger, mijn maag heeft continu honger wat echt vervelend is want zelf heb ik dan geen eetlust en weet ik soms echt niet meer wat ik moet eten @moe, ik ben niet echt moe dat mijn ogen dicht vallen maar meer moe van geen energie/conditie om ook maar iets te doen, hoop dat dat ook snel over is klaag klaag.
Heel herkenbaar, al heb ik het nog makkelijk in vergelijking met jou. Ik hoef niet over te geven, godzijdank. Bij mij was het ergste toen ik nog net geen 10 weken was. 9w4d, vorige week zaterdag. Afschuwelijk, ik heb de hele dag als een dweil rondgehangen en heb twee keer geslapen overdag. Ik ben gelukkig niet afgevallen, heb een laag bmi dus het zou echt bagger zijn als ik nog verder onder die ondergrens raak. Volgens mij ben ik zelfs wat aangekomen, al is het vooral omvang en geen kilo's. (meer vet, minder spieren... ik trainde voor halve marathon, nu zit ik zoveel mogelijk stil, beh). Op dagen alleen met de kinderen tel ik de uren ook af, ik vind het pittig en niet leuk op dit moment. Ik voelde me er enorm slecht over, en heb er gisteren met mijn man over gepraat, maar die vindt het heel normaal. Niks is echt leuk nu, het liefst zou ik de hele dag op de bank hangen en wat tv kijken. Toch wil ik echt uit deze 'modus' raken. Ik doe het op maandagen nu rustig aan, andere dagen ga ik gewoon werken (dan gaat het opeens ook wel), en ik wil gaan leren haken om afleiding te hebben. Wie weet kan ik wel leuke knuffeltjes haken tegen de tijd dat de kleine er dan is Idee misschien? Sorry, wat een ego post
Ik zou het trouwens wel jammer vinden als er alleen op facebook gekletst gaat worden door de nu meest actieve leden hier, ik heb namelijk geen facebook .
Oh, en over het aantal leden, mijn ervaring is dat lang niet iedereen actief blijft, dus dat het zich uiteindelijk zelf wel reguleert. Ik snap het wel hoor, maar stel dat je nieuw lid bent, dan heb je dus geen clubje als je je nu pas meldt... vind ik wat cru Verder over fb, heel eerlijk was ik wel gecharmeerd van het idee dat er ook een papa is die meeleest, maar omdat het toch op eigen naam is en ik (daarnaast) door mijn werk enigszins 'publiek' ben, vind ik het lastiger om daar dan echte intieme dingen te delen. Dus ik zal hier zeker actief blijven voor de gore verhalen
Wij weten nog niet wat voor kinderwagen we willen. Had de transsit geloof ik gezien van de Babydump (of transaction, in ieder die je ook naar je toe kan draaien). Maar we hebben nog niet gereden of geprobeerd. Dus we weten het nog niet. Had over de Joolz gehoord dat hij goed is, maar die is weer een van de duurste. Dus we moeten nog shoppen.