Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O zalig als ik lees dat jullie lekker kunnen relaxen en tukkies doen en lui zijn. Ik wil ook! Haha!

Vanavond zangles waar ik gewoon de fut niet voor heb. Maar ja, hierna een paar weken vakantie en dan nog 3 x en dan stop ik ermee.
    we hebben met de band nog nieuwe nummers gekozen, Nickelback en Pink (doe maar lekker hoog met mijn stembandknobbels :p).

Ik ga dadelijk eens proberen mijn boek open te slaan, maar voel me weer weeig.. door vermoeidheid denk ik. Misselijkheid wel stukken minder! Ligt toch aan het aantal weken zwanger zijn denk ik, want lees bij iedereen dat het wat minder wordt.

2. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    @mamsvan6 de opschoning is alleen voor de meiden die niet meer actief zijn hier. Die ons zeg maar niet meer op de hoogte houden van hun echo's. Of echt nooit reageren maar ik denk ook wel dat het vanzelf wel minder wordt hier

3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Fijn dat een aantal meiden minder misselijk worden
    Heb hier ook het idee dat het iets minder wordt, ik hoef niet meer de hele dag te eten om het tegen te gaan.
    Wel nog steeds zo moe. Was van plan om vanmiddag eens niet te gaan slapen, maar toen dochter er eenmaal in lag ben ik toch in slaap gevallen. Nouja, nu het kan neem ik het er maar van :)

Ik heb trouwens 24 juli mijn 2e echo

4. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Ik reageer ook niet heel vaak, ik lees overigens wel alles weer bij als ik op zwpagina kijk.

Met betrekking tot kinderwagens ben ik helemaal weg van de mutsy igo urban nomad met zwart frame en verder zwart antraciet. Ml is ook een stuk langer dan ik, het handvat is uitschuifbaar dus ideaal voor ons! De joolz vond ik ook mooi, echter vond ml hem te vierkant in de winkel.
    We waren bij de babydump afgelopen zaterdag en zagen ook meteen een mooie babykamer. Je kunt er ook een meegroeibed bij bestellen, lijkt me ook ideaal. Echter wachten we nog wel een poosje met het halen van deze grote aankopen (vind het nog te pril).

Ik mag btw 6 augustus voor controle bij vk

Yasmientje wat bedoel je met HG?
    En ik had laatste ook twee rare plopjes net boven m'n schaambod, ik was ook erg verbaasd. Met name omdat k al m'n hele leven last van een spastische darm heb en dit was dat absoluut niet.

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Joolz is zeker mooi en handig met de uitschuifbare duwstang maar ik vind hem te duur daarom bij mijn dochter niet gekocht aangezien ik weet van mezelf dat ik gauw iets anders wil haha

Andere wagens hebben gelukkig ook een verstelbare duwstang

6. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

Hier weer heerlijk geslapen voor 2 uur;)

Ik heb de quinny wagen, gewoon een simpele met een zwenkwieltje voor. Doet het nog goed dus kan hier makkelijk nog een ronde mee.

@plopjes ik ben er ook zeker van! Al een keer of 4 achter schaambeen klein plopje. En dat waren niet mijn darmen dit voelde echt anders. Het is mijn 2e en weet echt het verschil nu wel hahha

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mijn lief heeft een kadootje voor me... ikke benieuwd... over een halfuurtje thuis. Hoop stiekem op een doppler hahaha. Maar we zaten in twijfel of we er niet bang van worden als we niks vinden haha.

Als ik naar de kinderwagens kijk kom ik toch uit bij de Transit en Musty, ook qua prijs. Maar we gaan nog ff proberen binnenkort.

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    HG = hyperemesis gravidarum = overmatig braken bij zwangerschap.

Volgens mij wordt die diagnose gesteld als je werkelijk geen glas water binnenhoudt en je uitdroging riskeert. Dat kan voor jou gevaarlijk zijn maar volgens mij op termijn ook voor de baby als er ketonen in je urine zitten. Er is een site voor en er is hier op zp ook een apart topic over bij de pijler gezondheid. Rosao is een lid dat hier veel ervaring mee heeft.

Gebruik je emesafene Yasmientje?

Met 8 weken een baby voelen lijkt me heel onwaarschijnlijk eerlijk gezegd. Ik voelde mijn 2e met 12-13 weken en dat was erg vroeg. Je kan natuurlijk wel kleine trekkingen voelen in de omgeving van je baarmoeder. Je kleintje heeft met 8 weken nog amper ledematen en is minuscuul klein.

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja een doppler gekregen! Maar hartje niet gevonden.. geen paniek toch? Ben morgen 11 weken en staat vanaf 12 weken te gebruiken. We hebben de Luvion Deluxe 80.

10. cobydecoba

4 sep 2011
    80
    16
    8
    NULL
    NULL
    Sinds gister af en toe last van rozige/zalm kleurige afscheiding alleen bij het afvegen maar niet iedere keer. ben gelijk in de stress.herkent iemand dit?:)

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Oeee spannend wat zal t zijn ?!

Ja ik kan ook nog steeds geen hartje vinden maar ik weet heel goed dat het veel te vroeg is en miss de placenta wel voor ligt enz.
    Als je dat in je achterhoofd houd dan gaat t best wel goed met de onzekerheid

12. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Lieve meiden, bedankt voor al jullie lieve berichtjes en sterkte wensen..!
    Ik wilde jullie toch nog even het hele verhaal vertellen..
    Zondag mocht ik dus voor een echo ivm bruinverlies (nu achteraf was dit het begin van de miskraam..) Tijdens de echo bleek het hartje niet te kloppen en is waarschijnlijk al gestopt met 8 weken en een paar dagen.. Met 8 weken was mijn eerste echo en klopte hij nog prima..!
    Erg verdrietig, maar ik probeer ook maar te relativeren dat het kindje waarschijnlijk niet gezond was en het daarom gestopt is.. :( Neemt niet weg dat het een super grote teleurstelling is en je hele droom even in duigen valt.

Vandaag heel de dag krampen en ineens werden deze heel heftig na een uur voelde ik iets knappen en is de miskraam op gang gekomen. Nu hopen dat men lichaam alles netjes op ruimt, maar het is iig al heel wat dat men lichaam toch na 2 weken zelf het vruchtje aan het loslaten is...

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met jullie verdere zwangerschap.. Voor nu gaat het bij iedereen gewoon voorspoedig verlopen hier duim ik voor..! Ik zal nog af en toe eens komen kijken hoe het met jullie verloopt, maar voor nu zal ik in ieder geval in dit topic even niks meer van me laten horen. Op naar hele mooie februari baby's :)

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeetje dat is heftig zeg :( heel veel sterkte!

14. aardbeitje18

aardbeitje18 Niet meer actief

Cool vliegje dat je 1 hebt gekregen! Misschien indd nog wat te vroeg om het te kunnen horen en ik denk dat het ook best wel nauwkeurig komt..

Heftig verhaal wensje :(

15. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Wensje heel veel sterkte! Neem de tijd ervoor om dit een plekje te geven.

16. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Wensje wat heftig! Heel veel sterkte gewenst.

Cobydecoba ik herken het niet. Heb je de vk gebeld?

17. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Wat heftig, wensje! Nogmaals heel veel sterkte. Dat je snel opnieuw zwanger mag worden en dat dit kleintje 9 maanden blijft plakken!

18. cobydecoba

4 sep 2011
    80
    16
    8
    NULL
    NULL
    Nee verloskundige niet gebeld ik heb woensdag de eerste echo dus als het niet erger word of echt rood van kleur word wacht ik woensdag de echo af.

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    pff wat heftig wensje heel veel sterkte <3

20. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    @furby En, hoe was de eerste dag werken weer?

@kellyk Gelukkig was je echo goed! Hele geruststelling

@aardbeitje Dat heb ik nou ook. Heb best wel honger, maar inderdaad nergens trek in. Heb net maar klein beetje gegeten, dus ga zo maar op zoek waar ik wel trek in heb

@toeteke Lekker hoor dat je vakantie hebt!

@babyvoelen Ik denk ook wel eens wat te voelen, maar volgens mij kan dat echt nog niet. Ik was in de veronderstelling kwam dat het kwam omdat je darmen een beetje verschuiven?

@cobydecoba Hopelijk is er niks aan de hand en heb je een goede echo woensdag

@moe Ik ben ook moe. Vandaag cursus gehad en zat echt de hele tijd te gapen. Wilde gisteren ook op tijd gaan slapen, maar toen zat er een mug. Zo irritant!
    Heb het ook echt nog even erg druk met werk, deze week nog 3 dagen werken en daarna nog 3 weken tot ik vakantie heb.

Oh ja, ik 21 juli mijn termijnecho en 25 juli intake VK (zo moet dat toch?)

Deel Deze Pagina