Zoals er al stond, haar excuses als je hier tussen staat en wel actief bent. Je bericht komt namelijk een beetje over alsof op je tenen getrapt bent Maar gelukkig ben je nog gezellig actief hier!
11 weken wave Nieuwe verslavingen: haken en gedroogde mango . Zwanger zijn is echt raar, haha. Ik wilde al heel lang leren haken en had een beginbroddelwerkje liggen omdat en vriendin me ooit had laten zien hoe het moest. Gisteren opgepakt en even goed gaan zitten. Wow, ik kan mijn misselijkheid dan gewoon echt vergeten. Van beeldschermen wordt het erger, dus ik denk dat ik mezelf een plezier ga doen als ik wat minder actief ben op fora en fb. Het is al erg genoeg dat mijn werk continu beeldscherm staren vereist. Maar ik zal me wel dagelijks melden hoor
Hello dames! Ik belde vanmorgen de verloskundige i.v.m. de termijnecho, kan ik vanmiddag om 12.30 al komen Ga nu dus even heen en weer en daarna terug naar het werk. Ben gewoon zenuwachtig terwijl ik vrijdag nog een echo heb gehad Hoe is het hier verder? Hebben jullie nog plannen voor komende week? Ik hoorde dat het erg warm gaat worden! Jmay: jou geduld word wel op de proef gesteld he! Komt echt goed, volgende week zie je een prachtige beeb op echo! @ buikpijn: dames echt niet druk om maken! Ik heb zoveel buikpijn al de hele zwangerschap. Volgens de gynaecoloog een gunstig teken dat je lichaam zich aan het voorbereiden is
Meid spannend en leuk! Nou lekker van genieten van dat bewegende mensje straks, dat heb je wel verdiend
Jaa ik hoop het wel! Eerlijk gezegd soms best wel bang voor die echo hoor haha maar probeer er niet te lang bij stil te staan.
@jmay: er heeft nog nooit iemand met mij hierover gesproken. Best vreemd, ga het donderdag zeker vragen bij verloskundige. Succes straks bij de echo, leuk! Maar ja, ik moet ook nog niet te hard van stapel lopen, voordat ik de uitslag van de nipt heb, nog 2 weken............
Ja stom he ! zou het zeker even vragen kijken wat ze zeggen. haha ik heb straks geen echo,was het maar waar..volgende week vrijdag pas de eerste echo..lijkt jaren te duren.
Sorry Jmay, was voor furby bedoeld, maar die ligt er al. Duurt dan nog lang voor je eerste echo. Al dat wachten........ Ga nu weer lekker werken!!!!
Hoi dames! We zijn helemaal goedgekeurd. Ben weer vooruit gezet en mijn uitgerekende datum word 29 januari. Hopelijk mag ik met jullie mee blijven kletsen, ik heb niet zo'n behoefte aan een nieuwe groep Morgen krijg ik de combinatietest, best spannend dus. Als de uitslag goed is maken we het donderdag algemeen bekend. Vanavond plaats ik een foto van de echo maar ik ga nu weer aan het werk!
Wow meid fantastisch! Ben echt zo blij voor jullie, het blijft toch een bizar verhaal hoor. En nu ook nog voorruit gezet. Lekker bij ons blijven kletsen hoor
Ik lig al hele dag op bed met migraine. Lijkt nu iets beter te gaan maar duurt langer omdat ik niks in kan nemen. We doen wel de 11 weken wave! Wel onzeker nog, maar gister konden we hartje nog niet vinden met de doppler en vandaag leek het alsof we een dubbele hartslag hoorden. Dus de mijne sowieso maar er ging er nog 1 doorheen denk ik. Alleen zwakker van geluid en het lijkt alsof de baby ervoor weg zwemt. Nou ja, nog 6 dagen tot de 12 weken echo pfff. Furby fijn dat alles goed is! Tamaramama heel veel sterkte. Lijkt me inderdaad heel dubbel dit. Komen tweelingen voor bij jullie of heb je hormonen geslikt?
Dag dames, wij zijn vanochtend met de boot vertrokken om vakantie te vieren! Het weer is nog niet top, maar dat gaat beter worden heb ik gehoord! Vandaag voor het eerst in weken weer twee 'normale' broodjes gegeten! Darmen werken nog niet echt mee, maar daar ben ik ook mee bezig. JMay: wat zul je blij zijn als het zover is! Aftellen meid en misschien een beetje afleiding zoeken...? Wel lastig als je al zo lang wacht... Furby: geweldig dat alles goed is! Nu kan het echte genieten bijna beginnen! Vliegje: beterschap meid... Niks aan die migraine! Omdat we weg zijn zal ik misschien wat minder reageren of lezen, maar blijf wel actief hoor!
Sorry, ik ben echt super weinig actief vanwege het op vakantie zijn. Doe af en toe nog mee op FB, maar hier lees ik af en toe nog mee hoor! Als ik thuis kom ga ik proberen bij te lezen Voor zover dat lukt, want er worden hier aardig wat pagina's volgekletst! Ik ben nog op vakantie tot 30 juli. Het is erg leuk, veel gezien maar ook heerlijk veel strandgehangen! Al heb ik met het Mexicaanse eten wat moeite. Lijkt nu iets beter te gaan, ik kan weer wat meer eten. De eerste 1,5 week was het echt een paar happen en dan wilde ik al niet meer. De misselijkheid is wel grotendeels verdwenen gelukkig! Wat ik hier helemaal geweldig vind: de zelfgemaakte limonade met citroen of limoen. Is vooral koud water met veel verse uitgeperste citroen/limoen en wat (maar weinig) suiker. Heerlijk, ik ga dat thuis ook maken!!
Vliegje hopelijk gaat het snel wat beter. Migraine is echt zo klote en nu mag je inderdaad bijna niets er tegen innemen.
Hoi meiden! Ik ben terug van een lang weekend weg. Wensje wat verschrikkelijk.. een vriendin van me had precies hetzelfde (ook bij 10 weken er achtergekomen dat het bij 8 weken gestopt was) echt wat een vreselijk nieuws..! Wens jou heel veel sterkte de komende tijd Wat betreft het opschonen; daar ben ik ook voor. Ledenstop niet omdat er nou eenmaal topics zijn voor halve maanden en er laatst 2 eind-januari topics waren die zijn samengevoegd. Hier donderdag combinatietest, begint toch wel erg spannend te worden zeg pff.. Wel de 11 weken voorbij sinds gisteren!!
Furby, Wat fijn dag de echo goed was!! En van mij mag je zeker mee blijven kletsen hoor meis! Vliegje, oei migraine is geen pretje en zeker niet als je niks mag innemen!! Hopelijk trekt het snel een beetje weg! Hier, even een vraagje.. Ik heb al 2 weken soms spierpijn diep in mijn bil maar sinds vandaag onwijs last van m'n onderrug! Zitten/ liggen/ staan niets is fijn! Het voelt alsof ik heel lang op een houten plank heb gezeten..😔 herkennen jullie dit? Of ben ik de enige?