Even delen hoor ! vanochtend kon ik het hartje nog niet vinden maar net wel ..zo verliefd!! Stelt me wel een beetje gerust voor onze eerste echo volgende week ! Even delen hoor..ben helemaal in loveeeee ! Vanochtend kon ik het hartje nog niet vinden,maar net wel ! https://soundcloud.com/xmiepertx/spraak-015/s-AFmrb
Zo begon bij mij m'n bekkeninstabiliteit de vorige zwangerschap. Hoop niet dat dit bij jou ook zo is. Ga anders ff naar de fysio, even laten los masseren
Dat van bil naar onderrug heb ik ook al een week. Ga eens vragen of lief straks wil masseren. Ik ben er sterk over aan het nadenken om ook een Angel sound te kopen. Jullie laten me twijfelen! Overigens, onze "relatieproblemen" zijn weer opgelost. Hij is weer zo lief als hij normaal ook is. Denk dat hij door z'n Asperger het af en toe moeilijk heeft om dit allemaal te verwerken. Maar het is weer helemaal goed
pijn in onderrug en bil heb ik ook. bij mij is het ischias. maar heel vreemd bij week 14 is het bij mij over. Hier vanmiddag bloed/slijmverlies gehad. net ook buikpijn. Echobureau gebeld mag morgen voor een echo om kwart over 8. voel me nu niet echt happy. weet niet wanneer ik het jullie laat weten. Ze hebben hier vakantie en mijn dochter van 6 heeft een leesniveau van eind groep 5, dus die houd ik niet voor de gek, maar zal het tussendoor even proberen jullie te laten weten. groetjes mamsvan6
Jmay tof zeg hahahah echt leuk hoor om te horen! Ik heb het hartje afgelopen zondag voor het eerst gehoord en morgen mag ml en dl even mee om het ook te horen Super lieve vk heb ik!
@mamavan6 hé bah wat vervelend zeg nu. Ja dat wordt een onrustige nacht ben ik bang...ik ken het helaas. Maar vaak is er niks aan de hand hé, ik heb me ook al zo vaak druk gemaakt om niks! Was het helder rood? En hoe is het nu....gestopt?
hoi kellyk, nee het was niet helderrood, maar bloed tussen slijm. heb bij goede zwangerschappen ook wel bloedverlies gehad, ook bij de zwangerschap van onze oudste 2 heel veel. Maar na de zwangerschap van Aron zit de schrik er weer goed in. Wist niet dat ik zo onzeker kon zijn, maar morgen weten we meer. en hopenlijk maak ik me druk om niks!!!!!!!!!! de rest: bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Heb weer even wat berichten gelezen van de laatste paar dagen. Afgelopen zondag had ik me hier voorgesteld. Mamsvan6 wat spannend zeg.. Hopen dat het goed is! Ik heb ook al een paar keer (licht) bloedverlies gehad, gelukkig niets aan de hand. Hoe voelen jullie je verder? Ik ben gelukkig bijna niet meer misselijk. Wel nog steeds erg moe!
Ik heb ook (zwangerschaps) ischias, erg vervelend! Vooral na een dag werken is geen enkele houding prettig. Ik ga zaterdag op vakantie hoop dus dat het iets beter wordt, anders ga ik na de tijd even naar de fysio. Maar nu het goede nieuws; ik heb vandaag weer een echo gehad en die zag er helemaal goed uit. Was precies even ver als gedacht! Dus dat was weer super. En de misselijkheid wordt nu echt veel beter, ideaal. Heb nu dus last van ischias, maar dat trek ik beter dan het continu lamlendig zijn van de misselijkheid en moeheid. Mamavan6; ik hoop dat jij ook een goede echo hebt morgen. Ik had vanmorgen ook weer bloedverlies, dus dan is zo'n beweeglijk kindje in je buik echt prachtig om te zien.
Furby, super goed nieuws zeg. Top! Mamsvan6, sterkte voor morgen. Het moet gewoon goed zijn, daar duimen we voor.
Hey meiden straks om kwart voor 10 heb ik de eerste echo zo spannend allemaal.duimen jullie met mee voor een mooie echo.ik laat het zo snel mogelijk weten met hopelijk een mooie foto
Aukje, wat fijn dat alles goed was! Wat een heerlijk gevoel he! Cobydecoba, spannend meis!! Wat fijn om eindelijk jullie frummeltje te zien! Mamsvan6, hoe gaat het nu met je? Ik wil je nogmaals heel veel succes wensen voor zo. Om 13.00 hebben wij de Nekplooimeting voor de combinatie test, ik heb er gewoon slecht door geslapen.. Een kleine aanvulling op de lijst: * Ik ben 27 jaar en 14-08 heb ik weer controle bij de verloskundige (helaas geen echo )