Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Spannend meid! Beter het zekere voor het onzekere en het zo vroeg mogelijk weten! Voor jullie is het echt spannend, wat ben ik dan aan het zeuren eigenlijk.... Succes meid!

2. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hanneke g,

daar kom ik ook niet. we hebben bijna de hele middag in de speeltuin gezeten. wel bij de paarden geweest en konijntjes en kuikentjes geweest.

Je kunt wel geitjes aaien, maar dan moet je door 2 hekken en over een rooster. En 3 van de 6 zijn bang van de geitjes. Vinden ze wel leuk achter het hek, maar om ze te aaien, ho maar.
    m'n schoonzusje gaat ook vaak mee, die gaat dan met een paar naar de geitjes. en de friet rook daar zooooooooooo lekker. toch maar niet aan toegegeven.

eline spannend

3. Bambinooo

Bambinooo Lid

27 mei 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, ik weet niet waar je woont maar hier in de buurt zit Sumo (alleen wel all you can eat) en die hebben op de kaart speciaal aangegeven wat geschikt is voor zwangere dames. Het is wel iets minder, maar er is best veel wat wel kan, dus als je het echt niet meer houdt dan kan dat een optie zijn ;)

4. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Pffff wat een vreselijk nieuws he, 154 Nederlanders in dat vliegtuig. Na zo'n nieuws ga je zelf ook alles weer relativeren. Ik was me druk aan het maken over het werk. En nu heb ik echt zoiets van Jezus waar maak ik me druk over?? Familie/liefde en gezondheid is het enige dat echt telt. Voor zover m'n sentimentele bui...

Memskie, volgende keer die frikadel proberen. Ik hoor wel hoe je m vond. :D
    En maak je niet zo druk. Het komt zoals het komt. En je kunt er niets aan veranderen. Geniet er gewoon van! Dat probeer ik mezelf ook iedere dag in te prenten haha. (Eigenlijk word ik helemaal gek dat ik al een week geen echo heb gehad.;))

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja vreselijk nieuws idd :(

6. aardbeitje18

aardbeitje18 Niet meer actief

@Memskie ik snap de onzekerheid! Het is zo spannend tm 12 weken..maar we zijn bijna zover! Ik vond het ook eng dat mijn klachten sterk afnamen maar door de echo is het toch maar weer bevestigt dat het niks zegt. Het is vast allemaal wel goed!

Hier nog een foto van mijn buikje, begint toch wel een beetje te komen, al zie je het met kleren aan wel minder haha :p

20140718_004542-1.jpg

7. demel89

demel89 Lid

23 sep 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, wat een mooie buikjes al! Bij mij begint het nu ook een beetje te komen :) wij hebben het gisteren bekend gemaakt aan de buitenwereld, we hadden gisteren onze tweede echo omdat de eerste veel vroeger was dan we dachten (7 weken ipv 9). Zou gisteren bij de echo dus 9+ 6 zijn maar toch weer een week vooruit gezet! Heerlijk om te zien hoe de kleine aan het rollebollen was in m'n buik :)♡ vandaag de 11 weken bereikt, kan niet wachten tot we kunnen zien of lucas een broertje of zusje krijgt!! Nieuwe uitgerekende datum : 6 februari 2015♡

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Had van de week een doppler gekregen van mijn lief, kon hartje maar niet vinden maar kon te vroeg zijn. Gister lager gezocht en ja hoor, daar was hij! Hele mooie krachtige hartslag van onze beeb. Zooo bijzonder!
    Moest wel even flink drukken hier en daar om hem goed te vinden.
    Daarna wilden we opnemen, lukte niet via mobiel en laptop. Dus naar boven naar de pc. Kon het hartje niet meer vinden. Vind ik hem iets later veel meer naar links, dus de baby was weggezwommen maar kreeg hem niet meer zo duidelijk in beeld. Misschien van de week nog eens :)

Ben weer flink misselijk vandaag, vraag me af of dat nog over gaat.. haha.

SUSHI!!! Ik moet vanmiddag mijn maten voor mijn trouwjurk opnieuw laten meten en daar zit zo'n sushi take away, vers gemaakt wel. Ik ga echt voor die komkommer, ik zou het mogen hebben :)
    Kan nu al niet wachten, ondanks dat ik weer super misselijk ben...

Die vliegtuigcrash... echt vreselijk... hoorde dat er veel Brabanders in zaten, ik kom uit Brabant en zie op fb nu al berichten her en der verschijnen van vrienden van mij die de overledenen kenden... echt heel erg :(

9. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eline spannend dus maandag. Hopelijk is alles goed!

Memskie wanneer heb jij de volgende echo? Misschien dat die iets van de onzekerheid weg kan nemen?

Aardbeitje mooi buikje al!

Demel super dat je een week vooruit gezet kon worden op de echo.

Nou hier al weer een enerverende ochtend achter de rug :p. Vanochtend belde mijn vader op, die is hier gisteren op bezoek geweest en was toch wel erg geschrokken van hoe het met mij ging. Ben natuurlijk veel afgevallen en zo slap als een vaatdoek op het moment en flink duizelig erdoor. Ik maak me er zelf niet zo druk om, want drinken gaat gewoon prima en ja het is naar dat ik zo ziek ben iedere keer, maar het hoort erbij. Heeft mijn vader vanochtend vroeg de dienstdoende gynaecoloog gebeld en overlegd over hoe het met mij ging. Mijn vader is huisarts dus de gynaecoloog nam hem natuurlijk serieus en heeft toen cyclizine voorgeschreven zonder mij gesproken te hebben :p. Dus ik vanochtend mijn huisarts hier in Grunn maar eens gebeld en die hebben cyclizine natuurlijk niet op voorraad. Daarna de vk maar gebeld wat die ervan vond en die was het met mij eens dat het nog niet nodig is om medicijnen te gaan gebruiken. Nu moet ik mijn vader weer gaan bellen om dat door te geven en die zal het daar natuurlijk niet mee eens zijn :p. Flink heen en weer gebel dus vanochtend :p.

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Shit trouwjurk passen is verzet naar volgende week, daar gaat mijn sushi dacht ik. Maar Sumo in Breda doet ook afhaal als het goed is. Ik ga dus vanavond benzine opmaken Ʃn parkeergeld betalen Ʃn de stad doorslenteren, als ik maar sushi heb! :D

Hier ook nog geregeld onzeker hoor! Gister het hartje gehoord en dan ruimen we de doppler op en dan zeg ik tegen mijn vriendin 'we hebben echt de baby gehoord he, het was hem echt he, alles is goed toch?' Pfff haha.

Muis, lief dat je pa zo bezorgd is! Maar je voelt zelf aan of je (andere) medicatie wilt. Sterkte!

11. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha vliegje, alles voor sushi :p. Hopelijk smaakt hij dan straks ook lekker als je hem eindelijk hebt ;).

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb aan lief gevraagd of ze mee wil, ze lust geen sushi maar dan eet ik mijn sushi lekker op een bankje of in het park op. Nu alleen tot 16u werken :S Das ff balen als je denkt dat je maar een halve dag hebt.

13. Vio

Vio Actief lid

19 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eline83, gezellig we lopen gelijk!

Memskie, ik was ook voortdurend bang dat het mis was en durfde ook niet te genieten. Maar het heeft helemaal geen zin om je zorgen te maken mocht het mis gaan is het iets wat je zelf toch niet in de hand hebt.

Patat, ik heb dus al weken zin in dikke slappe patat met heulll veeeeuuuuul mayo. Heb er tot op heden niet aan toe gegeven :D Ik lust trouwens normaal ook geen patat. Maar goed er zijn wel meer dingen die ik normaal echt niet weg krijg en waar ik nu zin in heb. Andersom trouwens ook.

Rare trek, ik heb dus sinds een weekje zin in currysaus en dan bedoel ik niet currysaus op iets maar gewoon currysaus hoppa zo uit de fles XD

Het hartje hier gister eindelijk gevonden =D helemaal blij!

14. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italiƫ
    Echo was helemaal goed:) nekplooi mooi dun 0,1cm en alles zat erop en eraan! Maagje hersentjes etc allemaal mooi op schema! Kindje is 5,67cm, zo mooi!!

15. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Key gefeliciteerd met dit goede nieuws!

16. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voor de lieve woordjes.

Wat een hitte vandaag. Moest vanmorgen eerst werken en dacht dat ik het bijna zou begeven, maar na een kop koffie ging het stukken beter!

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik vind het moeilijk om mijn hoofd erbij te houden vandaag. Die vliegramp, wat een vreselijke gebeurtenis op zoveel niveaus (persoonlijk voor de familie/vrienden van de inzittenden, maar ook wat dit mondiaal betekent voor de politiek en de onrust in dat gebied).

Verder prive ook heel slecht nieuws over een dierbare vriend gehad, dus ik zit met tranen te werken. Gek genoeg gaat het wel goed. Heb toch een stap gemaakt in mijn analyse waar ik nu heel tevreden mee ben, dus ik rond maar af en ga de oudste van de BSO halen.

De jongste had ik een halve dag thuis (man is nu thuis, heeft me afgelost). De CB arts had bij de 2 jaar controle gezien dat haar ogen soms wat leken te loensen, maar de ortho-optometrist heeft dit niet gezien. Wel een lichte astigmatische afwijking, dat heb ik ook (wordt met bril gecorrigeerd). Ze moet misschien dus een bril over een jaar of 2. Ik kom uit een nogal slechtziende familie van 1 kant dus echt een surprise is het niet, maar ik had natuurlijk gehoopt op de goedziende genen van mijn vaders en mijn man's kant...

Oh, bij mij is de misselijkheid echt weer op zijn retour, ben zo blij. Zeker met dit warme weer, bleh. Het komt zo rond 5 uur 's middags opzetten, en is dan wel vervelend de rest van de avond, maar ik kan toch echt weer goed werken en 's avonds zit ik tegenwoordig te haken, en dat geeft fijne afleiding.

Sorry, wat een kletsverhaal. :p

18. japino181

japino181 Lid

10 apr 2013
    25
    0
    0
    goeden middag dames,

Ff een vraagje. ik heb met me stomme hoofd te lang in mijn natte bikini gezeten. en last gekregen van mijn ... (prive terein:p)
    naar de vk geweest en die heeft een mostertje afgenomen en schijnt een schimmel infectie te zijn. ondanks dat ik geen klachten meer heb heeft ze me doorgestuurd naar h.a. en die heeft mij en mijn man een receptje voor geschreven.

nou staat er in de bijsluiter dat er geen specifieke problemen zijn ontstaan tijdens gebruik in zwangerschap.

maar ik durf het niet. kan het echt geen kwaad??.

ik heb vk gebeld en gevraagt en zegt dat het geen probleem is en op internet gezocht daar staat niks raars over.

en nu???

19. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.783
    7.372
    113
    Japino, als ze dat allemaal zeggen, dan zal het idd geen kwaad kunnen

Key, gefeliciteerd met je goed echo!

Wat een warmte he, houdt iedereen het nog vol? Hier maar veel in het zwembad springen, dan gaat het prima. Moest de stad nog even in voor shirtjes zonder mouwen voor man en zoon, maar daar was het toch echt te warm voor, deels geslaagd gelukkig, maar morgen nog maar eens op pad, maar dan om 9 uur 's morgens ofzo :)

20. Bambinooo

Bambinooo Lid

27 mei 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Memskie, snap je onzekerheid goed. Heb het zelf niet zo, maar toch komt het nog steeds niet echt binnen, durf niet te geloven.

Heel goed nieuws gehad, positieve termijn echo. Armpjes beentjes alles en hersenen zagen goed uit, hartje en navelstreng of placenta ik weet even niet meer klopte ook goed. Moest helaas wel weer inwendig :( Dus was meten ook lastiger en vager en ik ben vooruit gezet naar 29 jan, maar dat kan niet want had 11/12 mei ovulatie gemeten.

Toen ze hoofdje opgemeten had, dan kwam ik wel uit op 2 feb, wat ook met mijn eigen berekening klopte, maar die meting is niet betrouwbaar en mag niet gebruikt worden deze termijn.... Dus wordt toch andere aangehouden.

Had zo graag mooi uitwendig beeld gehad en mag nu pas weer met 20 weken, denk er dus wel aan om met week of 14 pretecho/ geslachtsbepaling te doen. Gaan meer meiden dat doen en hebben jullie tips?

In Lommel schijnt goede te zitten ?

Deel Deze Pagina