Fijn dat ook jouw echo goed was bambinooo! Waarom moest ie weer inwendig dan als ik vragen mag? Bij mij werd ie met 9 en een beetje al uitwendig gedaan. Vandaag ook uitwendig. En is het beeld dan slechter? Ik dacht juist beter..
Poeh wat een hitte he! Hou het hier amper vol! Fijn om te lezen van de goed echo's! Hier aan het aftellen voor de termijn echo. Nog een ruime week. Bij ons worden tot de 12 weken alle controles inwendig gedaan. Geeft toch een beter beeld blijkbaar en dan zou ze nauwkeuriger kunnen meten. Weet het ook niet maar vind het allemaal prima. Met 16 weken pretecho kan anders niet zo lang wachten tot de 20 weken.
denk dat het voor de kleine meer kwaad kan dat je met die infectie blijft lopen dan dat je dat medicijn slikt..
Pfff, warm! Ik zit even op de iPad dus kan niet zo uitgebreid reageren. Ik mekt binnenkort ook voor oogonderzoek met mijn zoontje. We dachten ook dat hij scheel keek, maar dat bleek me te vallen. Ze gaan nog wel een uitgebreider onderzoek doen en ook zijn sterkte testen. Mijn vorige echo 2 weken geleden was ook uitwendig. Nog aftellen tot maandag en ik mag voor de termijnecho. Ik ga denk ik pas na 20 weken een pretecho doen, dan zie je veel meer. Super nieuws voor de meiden met goede echo's vandaag!
Hier met 9+6 ook uitwendig een mini pretecho gehad. Maandag de termijnecho. Toch spannend! Blijf toch onzeker. Gek eigenlijk he, gister het hartje thuis nog gehoord. Ben vandaag weer misselijk, maar heb zalig genoten van de sushi komkommer
Ik heb nog nooit een inwendige echo gehad. Heb ook een keer schimmelinfectie gehad tijdens zwangerschap en heb gewoon die pil gebruikt. Tijd om naar binnen te gaan voor de muggen me op hebben. Termijn echo is leuk natuurlijk, maar zolang deze niet heel erg afwijkt als een paar dagen, geloof ik het allemaal wel. Knap als je op de uitgerekende datum bevalt! Die vliegtuigramp is echt verschrikkelijk. Je wordt weer even met 2 benen op aarde gezet.
He meiden, Idd vreselijk van de vliegtuigramp bah bah bah! Je beseft dan toch weer even dat we in een harde wereld leven vol oorlog en oneerlijkheid en dan zijn mijn pijntjes ineens helemaal niet belangrijk meer! Wat een mooie buikjes allemaal! Vandaag 11 weken en dit is mijn buikje... Al bijna niet meer te verbloemen.. Nog 1 weekje en dan mag iedereen het weten!!! Spannenddddd
Ook al een mooi buikje liss! Ja bah ik denk er steeds aan aan die ramp.. tis verschrikkelijk word er raar van
Liss mooi buikje krijg je al! Hier wel al een dikke buik, maar is echt nog allemaal darmen. Baby zit natuurlijk ook tot 12 week achter je schaambot verstopt, maar ik heb al wel het idee dat ik nu ook net daarboven een lichte bolling begin te voelen. Nog 3 dagen tot de termijnecho .
Volgens mij valt dat wel mee hoor muis, bij mij zette de gyn gisteren het echo apparaat echt op mn buik vlak onder mn navel! Dus kan best zijn dat je buikje van je baarmoeder is. Ik voel ook echt een bal zitten in mn buik
Kom er nu net achter dat ik gisteren mijn vitaminen vergeten ben. Weet dat het geen kwaad kan als je ze een dagje vergeet, maar nu maak ik me stiekem toch een beetje zorgen .
O ben ze ook al een keertje vergeten. Tot de 10 weken is het belangrijk zeggen ze maar 1x vergeten kan vast geen kwaad. heb huisje beetje gepoetst, mijn lief is werken. Ik moet nog wat studeren eigenlijk. Straks naar schoonouders, zwemmen! Pfff ben wel alweer doodmoe..
Toevallig ik was gisteren ook mijn pilletje vergeten, ach maak me er niet druk om hoor. Ik zie al echt buikjes voorbij komen ik heb dat niet zo echt hoor. Is ook niet je baby maar je darmen. Het is bij mij de 2e en heb vanmorgen ff de foto's terug gekeken. Bij mij zag je echt goed dat het een baby buik was met 16 weken. Ik voel wel boven mijn schaambeen een bol komen en als ik te ver naar voren zit voelt het niet lekker meer. Je voelt echt wat zitten dan. Verder ben ik niet meer misselijk alleen vaak moe en af en toe hoofdpijn. Ook veel slijmverlies. Ik heb maandag met 11 weken mijn termijn echo al. Ik had al gebeld zo van moet dat niet met 12 maar hun doen het vaker met 11 zegt ze. Vorige week woensdag hebben ml en dl voor het eerst uitwendig het hartje gehoord.....dat blijft echt bijzonder hé! Hier ook nog steeds onzeker dus had het aan de vk voorgelegd. En ze zegt dat heeft iedereen! Pas wanneer de kleine voelt stopt dat zegt ze. Nou dan kan ik nog ff mijn lol op want bij de 1ste voelde ik haar goed met 23 wkn
De foliumzuur heb je tot en met de 8e week nodig, daarna is de neurale buis gesloten. Dus ik weet ook rationeel wel dat daarna een keer vergeten echt geen kwaad kan . R85 maakt het tijdstip van de dag waarop je ze inneemt nog wat uit? Momenten van de dag waarop je juist minder misselijk bent? Hier neem ik ze meestal 's ochtends in voordat ik uit bed kom en blijf dan een half uur liggen. Dan houd ik ze 9 van de 10 keer wel een uurtje binnen en dat is lang genoeg om op te lossen en opgenomen te worden. Overgeven kan ik hier verder ook geen peil op trekken wanneer wel of niet, dus ik kan er verder ook maar weinig rekening mee houden met innemen op een bepaald tijdstip.
Ik heb dinsdag met 11 weken ook de termijnecho al. Zou hem eigenlijk afgelopen woensdag al hebben maar dat is toen een kleine week verzet omdat dat misschien toch iets te vroeg zou zijn. Hier doen ze de termijnecho ook altijd rond de 11 weken.
Ik heb ook maandag termijn echo. Als t goed is ben ik 11 weken nu, maar kan ook iets korter zijn. Vanavond borrel van m'n voetbalteam. Ik ga t ze nog niet vertellen, maar moet wel even kijken hoe ik het dan met drinken moet doen. Maar een hoofdpijn verzinnen ofzo
Hanneke, ik ben veel zuipavonden op de tennisbaan doorgekomen door te "nippen". En een keer heb ik zelfs in het kleedlokaal 0% bier neergezet in een tas en heb ik dat af en toe stiekem omgewisseld. Haha was een heel gedoe maar iedereen was zo druk bezig met dronken worden dat het vast niemand is opgevallen. De hele tijd smoesjes verzinnen dat ik me niet lekker voelde viel meer op.. Vanavond bbq bij ons thuis, de 0% staat al klaar Gaat gelukkig wat makkelijker als je in je eigen huis bent.
Even een ego-post, ik word echt knettergek van de buikpijn. Blijf gewoon bang dat het mis gaat met ons frummeltje. Heb echt dag en nacht buikpijn
Sorry, vraagje tussendoor meiden. Wij liggen lekker voor anker met de boot.. Mag ik eigenlijk zwemmen? Zal wel geen kwaad kunnen, maar voor de zekerheid