Uitgerekend 1-15 februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door furby, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Leuk idee kipje! Ga ik ook doen, maar dan hou ik het bij 1x per maand :)

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat leuk, ik ga ook eens een fotootje maken van de buik. Doe het gewon zelf dan zie ik wel of ik er nog iets mee ga doen.

@jmay. Pfoeh 28 juli dan ben je al 12 weken! Kan het echt niet eerder? Vreemd hoor. Maar idd we slepen elkaar er doorheen, daar is het topic toch voor?

Hier net uit eten geweest. Toch even wennen dat ik er geen wijntje meer bij kan drinken ;)

@elance. Welkom hier! Ik kon het ook niet vinden maar er stond een link in het andere topic! Hier ook al een februari kindje (2012). Is gewoon een leuke maand :p

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Van mijn vorige zwangerschap heb ik ook elke week een foto genomen. Op 4w hebben we hier ook weer onze eerste genomen.
    Mijn rijtje van 2jaar geleden:

Bijgevoegde bestanden:

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wow wat was jij mooi zwanger! Leuk om zo je rijtje te zien

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Heel mooi! Ik heb trouwens ook al een februari kindje ;) (mijn kleuter uit 2010).

Hebben jullie ook zo'n hoofdpijn? Het zal ook wel komen doordat ik amper rust kan nemen en mijn kinderen allebei op een eh, 'veeleisende' leeftijd zijn (mama, mama, mama, mama!! MAMMMAAA!) :)

Ik heb wisselend honger en misselijk gevoel, echt zo'n hormonenbom voel ik me.

En onzeker door die stomme test. Zaterdag weer een CB?

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Leuk zeg!

ik ga het denk ik ook zo doen, ben zelf 'hobby' fotograaf dus hoef alleen op mijn knopje te drukken en voor de camera te gaan staan hihi

@Adriana
    jaa pff erg he ..lijkt wel jaren te duren.
    gelukkig heb ik jullie haha

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik heb dat ook honger-misselijk-honger-misselijk moet de hele dag door kleien dingetjes eten dan gaat het goed haha.

Ik zou niet meer testen, zit echt wel goed hoor..die testen maken je alleen maar meer onzeker ;)

8. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Wanneer vertellen jullie het blijde nieuws trouwens aan je ouders of hebben jullie dat al gedaan? En op een leuke manier?

9. Liefebeesje

Liefebeesje Niet meer actief

Grappig dat er meer zijn die al een februari kindje hebben, hier ook.
    Wordt een drukke maand nu.

Elance: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

10. Liefebeesje

<3 Bevallingslijst 1-15 februari 2015 <3

1:
    Vio, 23 jaar, 1e kindje (31-1)
    Gigii, 26 jaar, 1e kindje

2:
    Annemieke, 26 jaar, 2e kindje
    Ukkieuk, 33 jaar, 4e kindje
    Vliegje, 29 jaar, 1e kindje

3:
    Furby, 27 jaar, 1e kindje
    Wensje88, 25 jaar, 1e kindje

4:
    Evenstar, 34 jaar, 3e kindje
    Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje
    Kajsa, ?? jaar, 2e kindje

5:
    JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje
    Anique87, 26 jaar, 2e kindje
    Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje

6:
    Aukje83, 30 jaar, 3e kindje
    Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje
    Riean, 28 jaar, 3e kindje

7:
    Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje
    Elance, 26 jaar, 2e kindje

8:
    Napje1986, 27 jaar, 1e kindje

9:
    Adriana85, 28 jaar, 2e kindje

10:
    JMay, 22 jaar, 2e kindje
    Melliemuis, 23 jaar, 1e kindje
    Kipje1, 25 jaar, 1e kindje

11:
    Faylin, 30 jaar, 2e kindje
    Liefebeesje, 29 jaar, 4e kindje

12:
    Kellyk, 33 jaar, 2e kindje

13:

14:

15:

Afspraken:

12/6: jimmyChoo intake VK
    17/6: vliegje 1e echo
    17/6: Anique87 1e echo
    18/6: Melliemuis 1e echo
    20/6: Kipje1 1e echo
    20/6: mama lucy 1e echo

Ik heb je aan de lijst toegevoegd Elance.

11. calimero1979

2 jun 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig dat er al broertjes/zusjes zijn die in februari zijn geboren. Ook hier het geval, 27 feb 2011.

En wat een mooie buiken foto's! Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik ook foto's gemaakt, de enige tijd dat ik trots op mijn buik was. Haha.

Nog maar 8 uur en nu al in slaap gevallen op de bank. Ben echt gesloopt en dan moet ik morgen ook nog om 8.30 in Groningen zijn, wat niet echt naast de deur is.

12. Liefebeesje

Dat zal hier nog wel even duren denk ik, dit ivm de eerdere ervaringen dat het mis is gelopen.
    Soort van zelfbescherming nu.
    Maar het kan ook best zijn dat we het al vertellen over een paar weken, ligt er ook wel een beetje aan hoe snel ik ga groeien.

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Kan ik me voorstellen liefebeesje... wanneer is het die keren misgegaan? Ik zou het zo eng vinden om weer opnieuw zwanger te zijn. Die eerste weken, dan is het echt fijn om een groepje te hebben, juist omdat je het nog met zo weinig mensen kan delen.

Ik heb het mijn beste vriendinnen en onze ouders al wel verteld hoor ;)

14. Liefebeesje

Evenstar: In juni 2013 ging het de eerste keer mis bij 9wkn. In november vorig jaar ben ik bevallen van ons overleden kindje. En afgelopen februari de spontane miskraam bij 8wkn.
    Inmiddels zijn we al iets meer dan een jaar bezig voor de wens van een 3e (levend) kindje.

15. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Dat is niet niks liefebeesje. Hopelijk verloopt het deze keer allemaal perfect.

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Tjee meis, wat een verhaal :( Ik snapte het eerst niet, maar je hebt dus ook nog 2 goede zwangerschappen meegemaakt en dus net als ik al twee kindjes rondlopen (ik zag dat niet in je onderschrift, dacht dat dit de vierde zwangerschap was na 3 sterretjes). Ik kan me voorstellen dat je er gereserveerd in staat na zo'n geschiedenis, en hoop dat jullie wens voor het 3e (4e) kindje nu vervuld raakt.

17. Liefebeesje

Ik hoop ook enorm dat het ons nu eens gegund is.

Evenstar: Ja klopt, ik heb 2 goede zwangerschappen gehad(2009 & 2011)....daarna ging het mis vanaf 2013.
    Dit is mijn 6e zwangerschap.

Maar ik probeer zo goed als ik kan positief te blijven, het is toch weer een wonder dat ik zwanger ben!

18. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wij hebben het mijn schoonouders en mijn ouders al verteld :)

In 2011 is het een keer mis gegaan maar niemand wist dat, en niemand begreep dus waarom wij verdrietig waren.
    Ik zeg dus altijd, zo hebben we mensen waar we op terug kunnen vallen mocht het fout gaan nu, maar gewoon voor de hele zwangerschap.
    Want na die twaalf weken ben je niet meteen safe, het kan altijd fout gaan.

Voorheen dacht ik niet zo, maar in 1,5 jaar hebben we zoveel narigheid meegemaakt in onze omgeving.

19. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Zo dames wat een geklets hier! Ik hoop dat ik het altijd bij kan houden, het gaat wel erg snel.

Faylin: Gefeliciteerd en welkom hier! Wij gaan het de familie pas vertellen na een goede echo. Ook omdat we het graag echt als eerst aan ons dochter en zoon willen vertellen, daarna gaan we de rest inlichten dus zal zo rond de 10 weken zijn.

JMay: Je maakt mij ook nieuwsgierig, werk je voor een bedrijf dat wij moeten kennen?

Evenstar: Herkenbaar!! Hier ook de hele dag (alleen dan Mem). Ben doordeweeks ook veel alleen met de kids en soms wordt ik echt tierelier... Blij als het 19.30 uur is... Ik heb trouwens ook veel hoofdpijn, heb ik normaal ook bij menstruatie dus zal wel hormonaal zijn. Neem jij er iets voor?

Elance: Welkom en gefeliciteerd! Wat was je mooi zwanger vorige keer! Reken maar dat het dit keer iets sneller gaat beginnen met groeien.

Adriana: Jij ook gefeliciteerd!!

Kipje: Jij bent dus ook nog lekker aan het sporten. Ik ga het ook proberen om zo goed mogelijk vol te houden, normaal gesproken geeft het veel energie. Al viel de bootcamp mij gisteren tegen.

Foto's: Dat ga ik dit keer ook weer vaker doen, bij de eerste vaak gedaan en bij de tweede bijna niet. Achteraf wel een beetje spijt van...

Lauren: Is Lauren ook jou echte naam (snap trouwens als je dat niet zo op het forum gaat vertellen)? Wij hebben die naam hoog op ons lijstje staan voor een meisje. Ik maak het vlees altijd goed gaar, nog neit extra bij nagedacht behalve dit weekend bij de BBQ.

Lievebeestje: Jij ook gefelciteerd! Alweer zo'n indrukwekkend verhaal. Ik hoop dat dit kindje lekker blijft zitten en gezond bij jullie op mag groeien!

Melliemuis: Gelukkig is het bloeden gestopt, hopelijk is morgen het bloed goed. Ik heb beide zwangerschappen ook redelijk vaak en veel bloed verloren en toch is het goed gegaan. Maar hier ookal weer het eerste bloed gestopt (gelukkig niet veel) en direct wel weer onzeker... Ik hoop dat het goed zit voor je!

Vliegje: Jullie ook gefeliciteerd! Mijn dochter haar vriendinnetje heeft ook twee moeders, krijg het regelmatig naar mijn hoofd geslingerd, dat wil zij ook, helaas heeft zij gewoon een hele lieve vader, haha. Veel succes met de voorbereidingen voor de trouwerij!

Calimero: Lekker Toscane! Heerlijk! Hoe oud zijn jou kids? Wij gaan naar Zuid Duitsland, verder wil ik eigenlijk nog niet rijden (ze zijn niet zo van het auto rijden), maar ik wil eigenlijk ook wel weer eens die kanten op.

JimmyChoo: Jou vakantie is ook echt jaloersmakend! Geniet ervan!
    Ik denk wel dat je een echo krijgt hoor, ik verwacht dat de VK zelf ook voor die 3 weken even wil kijken.

Zo volgens mij ben ik wel weer bijgelezen!

Hier vandaag ook weer het eerste bloedverlies gezien, heel weinig maar toch... Heb het beide zwangerschappen gehad en die zijn goed afgelopen dus ik was niet direct in paniek maar toch dat knagende gevoel. Kwaaltjes beginnen nu wel wat te komen, bij vlagen een beetje misselijk en mijn borsten zijn zeer aanwezig zeg maar. Plus de bekende krampjes, dus dat stelt opzich wel weer gerust.

Nu ga ik even Divorce terug kijken!

20. Liefebeesje

JMay: Dat is helemaal waar, die magische 12 weken grens zegt mij ook niks meer.
    Wanneer ik straks weer mag komen voor een echo zal ik van echo naar echo leven..totdat je je kindje in je armen mag sluiten!

Deel Deze Pagina