Ja bij ons in eindhoven gem. 3d voor 100,- belachelijk! Er wordt zo op je gevoel in gespeeld. Ik laat het niet doen, kan zoveel leuks voor dat geld kopen. Eventjes over de doppler. Ik heb het verschillende vk gevraagd en allemaal zeggen ze niet doen!!! Nu in deze periode dat ze een groei doormaken zijn de geluidsgolven niet goed. Iedere dag en om de dag is zeker niet goed zeggen ze. Als je het al wilt doen vertelden ze doe het dan 1x per week heel eventjes. Dussssss ik stop ermee, heb al vele horror verhalen gelezen dus echt gerust ben ik er niet over. Ik pak het ding max 1 x pw en dan super kort anders vind ik het tot de 4 weken telkens echt lang duren. Ik dacht dat ik gerust zou zijn met dat ding maar nu ik met verschillende gyn's en vk's en gesproken kom ik er toch echt achter dat je het max 1 x per week moet doen. Ben blij dat ik er nu achter ben Zal wel moeilijk worden als je weet dat het ding in je lade ligt.
Wij doen verder ook geen 3d of zo, het is inderdaad erg duur. Deze echo was vanuit verloskundige praktijk, was echt geluk hebben! Echo voor geslacht is 30, dat kon ik niet laten Ik heb trouwens overmorgen screening, ook wel weer even spannend. Vooral als je de verhalen leest waarbij het geen goed nieuws is. Morgen ook wel een spannende dag, hoor of ik boventallig ben op t werk.....
Ja inderdaad. Heb ik vorige keer ook gedaan. We hebben vorige keer ook een 3d echo gedaan (rond 28 weken denk ik) en best veel betaald. Daarna kijk je er een paar keer naar en doe je er niks meer mee. Je voelt tegen die tijd je kindje ook bewegen en het is dus ook niet meer nodig ter geruststelling.
Ik zal hier ook weer eens wat van me laten horen. Ik lees eigenlijk vooral op facebook. 2 weken geleden een prachtige echo gehad met een kindje vol leven wel 3 dagen achteruit gezet.
Nog een uurtje en dan richting België voor de termijn echo en combinatietest! Behoorlijk de kriebels.....
Eline heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis. Wanneer krijg je de uitslag van de vlokkentest? Meiden met echo's, hopelijk krijgen jullie mooie plaatjes te zien!
Zo dames, Hele tijd niet geweest. Vakantie gehad en verhuzing, tante overleden en erg druk door dit alles. NU gewoon weer aan het werk. Heb een paar dingen terug gelezen, maar alles wordt een beetje lastig denk ik. Vandaag verteld op het werk. Ze waren gelukkig blij voor me. Jeetje eline: wat heftig! Heel veel sterkte. @hanneke: inslapen en doorslapen hier ook een probleem. Behalve smiddags, dan kan ik vrij snel slapen. Helaas weer aan het werk, dus nu geen kans meer om smiddags te slapen. Ik heb gister de 12-weken wave gedaan, want ben drie dagen vooruitgezet. Nu dus op 8 februari uitgerekend!
Ik heb wat nieuwe afspraken staan: 05-08 - Controle VK 28-08 - Geslachtsbepaling 25-09 - 20 Weken echo
Wij gebruiken de doppler iedere dag eventjes. Raar dat de meningen zo uiteen lopen daarover bij de vk's. Wij waren trouwens volgende gyn gister 13 weken, maar hou mijn eigen telling aan want de IUI is zo gepland dat ik eigenlijk geen 13 weken kán zijn zeg maar. Of moet ik gewoon de gyn aanhouden? Hahaha. We hadden trouwens afgelopen zaterdag een goede uitslag combinatietest binnen maar vond het lastig dat hier te plaatsen ivm het slechte nieuws van Eline. Onze kansberekening is uitgekomen op 1:5000. We zijn dus wel een stuk geruster. Hoop zo dat er bij Eline nog een wonder gebeurd.. Vandaag nieuwe auto halen! Morgen babyshoppen bij de dump in Eindhoven, eindelijk alles kopen. En ik word 30....
Indd vreemd dat de 1 zegt dat het echt niet goed is en de ander dat het niet zoveel uit maakt..ja wat zou dan waar zijn, daar komen we helaas niet achter. Vliegje mooie uitslag van de combinatie test! En wat betreft de datum, ja moeilijk is dat..je hoort wel vaker dat de vk het verkeerd berekent, persoonlijk zou ik dan op de iui vertrouwen. Wij gaan morgen ook naar babydump maar dan in Friesland, echt zin in!
Oja hier de laatste dagen ook moeilijk inslapen ' s nachts.. waar zou dan aan liggen? Want ben wel gewoon moe en moet er 2 a 3 keer af te plassen dus dan is het wel jammer dat ik dan niet snel weer slaap haha
Hey vliegje ik zie nu dat we beide 12 weken en 6 dagen zijn hoe kan het dat jullie dan 1 febr zijn uitgerekend en wij 3 februari ?
Ik heb mijn banner nog op 3 febr. staan, dan hou ik de IUI aan namelijk Wij gaan naar Eindhoven, is de grootste geloof ik
Hoi dames! Erg druk geweest na mijn eerste bericht van vorige week. Ik had 23-7 een echo en die was fantastisch! Zo enorm bewegelijk al en gigantisch gegroeid. Ik ben van 15 februari 5 dagen vooruitgezet naar 10 februari, een dag na mijn eigen verjaardag. Dus ook al lekker dichtbij de 12-wekengrens, al zei de VK wel dat zo'n bewegelijk kindje niet zomaar ergens heengaat meer.
Oohh vandaar vliegje! Okee ik heb geen idee hoe groot deze hier is zal wel niet zo heel groot zijn haha Fijn van de goede echo lady!