Zo dat is een lap tekst! Veel plezier met Divorce terug kijken, moet ik ook nog doen. Nee denk niet dat jullie het bedrijf kennen, maar misschien wel een stukje ervan haha
Je maakt ons nieuwsgierig JMay Aukje: Divorce was weer geweldig, veel plezier met terug kijken. Jij bent dus ook bekend met bloedverlies tijdens de zwangerschappen, het maakt je zo vreselijk onzeker. Ik hoop dat het onschuldig is en blijft.
Ik zit al helemaal te koekeloeren naar mooie kinderwagens.. hihi Wij hadden nu een quinny maar dat vond ik echt een lomp en onhandig ding vooral de 3 wielen vond ik niet fijn
Onze kinderwagen is nauwelijks gebruikt, ik ben draagdoekfan! Zit nu al te denken wat voor een nieuw doekje ik zal gaan kopen Maar eerst maar 'ns uitzitten tot die eerste echo. Ik weet dat dat geen garantie geeft, maar ik vond het beide keren toch wel zo'n keerpunt in het kunnen genieten. Even voor de mama's die al meerdere kindjes hebben: ik heb klachtjes die ik niet herken, maar die misschien wel te maken hebben met het feit dat het m'n derde zwangerschap is... ik heb echt heeeel laag in de rug pijn, eigenlijk meer rond de stuit/billen. Het voelt als een soort beursheid van mijn hele bekken, het doet ook pijn rond het schaambot. Ik heb nooit bekkenklachten gehad in de zwschappen, maar had wel een heel vlotte 2e bevalling, waardoor mijn bekken NA de bevalling een tijdje goed wiebelig is geweest. Zou mijn pijn daar nu van kunnen zijn? Of zie ik spoken?
Wij hadden ook een Quinny, ik vond het een erg fijne wagen Nu wel op zoek straks naar wat anders denk ik. Evenals een kamertje voor de kleine, zo veel keus!
Divorced altijd leuk om te kijken, jammer dat het alweer de laatste aflevering was. @aukje, ik heb twee stiefdochters van bijna 11 en 13 en een dochter van mezelf van 3. Ik heb wel een beetje medelijden met mijn man met al die meiden, ik denk dat hij van zijn stoel valt als het weer een meid is.
Evenstar, ik herken je pijn. Deze pijn had ik ook bij de 5e zwangerschap. Mijn advies is om zsm aan de bel trekken bij een therapeut.
Ja, als het blijft ga ik dat ook doen! Ik zit natuurlijk ook te vrezen of het een voorteken gaat zijn van slecht nieuws
Mijn vl is lekker aan het koken en hij probeerde een mango te pellen. Ik kreeg een gigantische lachbui. 10 minuten later nog hing in boven het toilet nog steeds helemaal melig haha. Vriendje vond het leuk om het te filmen en nu ben ik boos. Haha. Ik wou mijn spiegelreflex verkopen om te sparen voor een betere (mijn vriend werkt bij een videoproduciebedrijf en die hadden een Canon 7D die ik voor een mooi prijsje over zou kunnen kopen) maar ik hou hem ook nog wel ff om wat mooie buikfotos te maken.
Lekker wat eten jullie ? Ik heb toevallig paar weken terug een nieuwe spiegelreflex camera gekocht, alsof het zo heeft moeten zijn haha. Ben benieuwd hoe snel mijn buikje dit keer zal groeien
Iets met kip en mango haha, hrt ruikt in ieder geval goed! Ik heb een 500D die ik toen moest kopen voor mijn opleiding, het enige dat ook nuttig was haha. Maar hij is een beetje aan het verslijten. Ik had er echt vet hard voor gespaard dus ik doe hem niet zo graag weg. Het is mijn lievelingetje haha.
Intake en Echovandaag afspraak gemaakt bij de vk 16/6 intake en 3/7 echo het hartje kunnen ze toch zonder echo laten horen? Hoop namelijk dat ik in elk geval een teken van leven kan krijgen met die intake. 9 maanden dagboek ben ik van plan om bij te gaan houden ik ben alleen zo dom om niet te checken naar welk adres ik het stuur. Bleek dat de laatste keer dat ik bij bol.com bestelde ik nog in Den Haag woonde. Dus ben al dagen bezig met annuleren. Om vervolgens weer een nieuwe te bestellen. vertellen 22ste gaan we langs mijn mama en haar vriend om het te vertellen. Mijn schoonouders zien we beide echt enorm tegen op. Want die gaan het waarschijnlijk maar niets vinden. Dus denk dat we daar pas vertellen na de echo. Verder weten een aantal vrienden het die wisten ook al dat we bezig waren. buikfoto'swij hebben het plan om elke dag een foto te maken zijn we overigens ook al mee bezig zodat we aan het einde een timelaps kunnen maken Haha ben blij te zien dat ik niet de enige test verslaafde ben. Ik geloof dat ik inmiddels zo'n 15 testjes heb gedaan. Heb er nog 4 in huis. 4 verschillende denk ik. Morgen mvm dus doe van te voren even een testje hihi kon me ook niet bedwingen nog even een Etos testje gedaan. Nou voor de meiden die de kv testjes te langzaam vinden doorlopen die van de Etos loopt in 1 keer door. En hier dus een knaller.
Dat is een mooie knaller !! Waarom.zouden je schoonouders t niets vinden ? Is toch jullie leven ? Jullie beslissingen ?
Kletskouzen hier Wij maken iedere maand een buikfoto. Ondanks dat ik ook fotografeer en regelmatig buikshoots, huwelijken etc heb gedaan doen we het nu met mobiel gewoon.. beetje stom misschien nu ik erover denk.. Toch maar met reflex gaan doen denk ik. Vind het leuk voor een boekje ook! Bruidskapsel is gelukt, heb mooie gekozen. Vanavond kwam er een kapster. Heb heel lang haar dus iets met een vlecht doen we. Weet even niet meer wie er schreef over vriendinnetje van dochter die ook 2 mama's heeft, maar wat leuk! Hoe gaan andere kindjes en ouders daarmee om? Ben wel benieuwd. Ga ff broodsmeren voor vrouwlief en dan bedje toe. Ben doodmoe en enorm winderig en opgeblazen.
Ja dat is ook zo. M'n schoonmoeder is gewoon een beetje raar. En het is zeker onze keuze. Alleen tja ik kan gewoon nooit iets goed doen ik haar ogen. Ik zal nu wel te jong zijn ofzo ach ze heeft zichzelf er alleen maar mee. Maar dan nog blijft het niet leuk dat je schoonmoeder het waarschijnlijk niet leuk vind dat ze een kleinkind krijgt. Ach de tijd zal het leren.
pff echt stom, kan het me haast niet voorstellen. Hopelijk reageert ze toch leuk,ik bedoel je word niet elke dag oma toch ?! Ik had mezelf laten pendelen bij de dames die ook gependeld hadden op positieve testen, 1tje zei meisje en de andere zei meisje en/of jongen ze wist het niet haha dus gaat het over een week nog een keer doen. Leuk om te doen, just for the fun !
Nou meiden.... Klep klep klep Haha Ik heb t over de dag een beetje steeds tussendoor gelezen. Jullie zijn in 1 dag gewoon 13 pagina's verder. Ik las wat over vakanties... Ook altijd een leuk onderwerp! Wij gaan eind juni een paar dagen naar luxemburg. daar staan mn schoonouders op een camping. We gaan dan voor t eerst in een tent. Die staat op de plek naast mn schoonouders al klaar als we aan komen rijden. Haha. Spannend, vooral voor onze dochter. Maar ik heb er zin in! Verder gaan we ws rond 2 sept een dag naar texel, miss 2 dgn. Dan zijn we 3 jr getrouwd en we gaan elk jaar een dagnaar texel. Mijn ouders hebben we t zondag verteld, die waren dolblij. Volgende week dinsdag gaan we t mijn schoonouders vertellen. Ben benieuwd! Hebben jullie trouwens al een voorgevoel wat t gaat worden? Ik denk dat wij dit keer een jongen krijgen. Vorige cyclus met de miskraam dacht ik dat het een meisje zou zijn, Bij onze dochter hadden we t iig juist. Voor het lijstje: 17 juni heb ik de eerste echo Kwa symptomen tot nu toe; eigenlijk alleen vermoeidheid en een trekkend gevoel in de onderbuik. Bij mn vorige zwangerschap maakte ik elke week foto's. Ga het nu elke maand doen.
JMay, wij hebben vorige zwangerschap bij mijzelf gependeld. Het is idd een meisje geworden. Ik zal binnenkort maar eens weer proberen te pendelen... Mijn gevoel zegt n jochie...