Yfke is erg mooi, net als Ilse. De namen zijn wel een beetje 'onze' richting op, dus ik geef je ook mijn dochters namen mee - Renske en Veerle.
Sterkte eline!! Pff heftig dat je dit weer mee moet maken. Wat vind je van Stella of izzy? Tess of lizz? Mooie echo muis! Ik heb over 2weken combinatietest, ben ook zo vang dat er iets mis is is het normaal dat je dan echo's meekrijgt of scheelt dat per zh? Zal voor de zekerheid een usb meenemen.
Hier moet je bij de 20 weken echo zowieso 10 euro betalen voor dvd en foto's valt wel mee op zich. Iris is trouwens ook mooie naam
@Aardbeitje; betalen voor de foto's van de 20wkn echo ja? Dat heb ik nog niet eerder gehoord, ik heb dat zelf ook niet meegemaakt.
Jaa wij laten het doen in het ziekenhuis (konden uit 3 plaatsen kiezen, zh is het dichtst bij) en daar stond bij 10 euro voor foto's en dvd en bij een andere plek was het ook 10 euro dus precies hetzelfde zou vreemd zijn dat het toevallig bij ons in de buurt allemaal 10 euro kost en bij anderen niks
@eline: heel veel sterkte! Als naam vind ik Luna, lune, Noa erbij passen en Ruby ook. Hdbben ook allemaal mooie betekenis. Of Hanne, Janne, benthe, Lana, vera, Joelle zijn namen van kids uit vrienden groep die niet veel voorkomen en toch hollands zijn. Vind ik er ook wel bij passen.
Kraamzorg: vorige keer afgegaan op vk en heel fijn geweest. Nu dus weer. Zuid Gelderland zuid of zoiets.
Eline wat stom dat je zo weinig begrip krijgt van je baas, ongelooflijk! :x Neem je tijd en hopelijk heb je steun aan maatschappelijk werk en je eigen netwerk!
Vandaag een mooie echo gehad, alles erop en eraan. Het was heel beweeglijk en we hebben prachtige foto's mee gekregen. Weet iemand wat de M linksboven in de hoek betekend? Ik hoorde iemand zeggen dat dit betekend dat het een jongetje is... Iemand ervaringen mee? We hebben er niet over gesproken bij de verloskundige.
@Memskie; Die M betekent niet dat het een jongen is. Wat het wel betekent weet ik niet zeker. Ik heb mijn echo's erbij gepakt en bij mij staat er telkens een T.
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: ♥ Furby, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) F ♥ Ellada, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) ♥ Staartje80, 34 jaar, ?? (31 januari) ♥ Vio, 23 jaar, 1e kindje, F ♥ JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje ♥ Vliegje, 30 jaar, 1e kindje F (meisje?) ♥ Eline83, 31 jaar, 4e kindje 2: ♥ Bambinooo, ??, 1e kindje ♥ Key, 26 jaar, 1e kindje F 3: ♥ Aardbeitje18, 22 jaar, 1e kindje ♥ Evenstar, 34 jaar, 3e kindje F ♥ Wishgirl, 28 jaar, 1e kindje 4: ♥ Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje (meisje?) F ♥ Mouster, 30 jaar, 1e kindje F ♥ Wespje, 29 jaar, 1e kindje 5: Anique87, 26 jaar, 2e kindje F ♥ BLiS, 29 jaar, 4e kindje F ♥ Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje F ♥ Riean, 28 jaar, 3e kindje ♥ Sanjaxx, ??, 2e kindje 6: ♥ Aukje83, 30 jaar, 3e kindje F ♥ Cassera, 21 jaar, 1e kindje F ♥ Manonniii, 27 jaar, 1e kindje F ♥ Liss90, 24 jaar, 1e kindje 7: ♥ Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje F ♥ R85, 28 jaar, 2e kindje F (Meisje?) ♥ Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje (jongen?) ♥ Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje F ♥ JMay, 22 jaar, 2e kindje F 8: ♥ Ing82, 32 jaar, 2e kindje ♥ Napje1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Kiwipitje, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Whoppie, 32 jaar, 2e kindje F 9: Cobydecoba, 28 jaar, 1e kindje ♥ HannekeG, 31, 2e kindje F ♥ Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 10: Kiwi2010, 26 jaar, 2e kindje F 11: ♥ Faylin, 30 jaar, 2e kindje F ♥ Duvellie, 24 jaar, 1e kindje ♥ Memskie, 28 jaar, 2e kindje ♥ Muis87, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kimm1985, 29 jaar, 2e kindje 12: 13: ♥ Vraagtekentje, 21 jaar, 1e kindje ♥ demel 89, 24 jaar, 2e kindje Koosje25, 25 jaar, 1e kindje 14: ♥ anemdo, ??, 1e kindje ♥ bo1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Toeteke, 28 jaar, 1e kindje F(Meisje?) ♥ mamalicious, 32 jaar, 2e kindjeF ♥ Rugi, 29 jaar, 1e kindje ♥ Maire4, 32 jaar, 4e kindje F(Meisje?) ♥ Mamsvan6, 37 jaar, 8e kindje ♥ japino181, 29 jaar, 1e kindje 15: ♥ miemie79, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lady87, 27 jaar, 1e kindje Vlindertjes: Julia1979 ♥ Melliemuis Adriana85 ♥ Ukkieuk Anouk89 ♥ Wensje88 Afspraken: Augustus: 4: Napje1986 Controle VK 5: Vraagtekentje 2e echo 5: Toeteke, afspraak gyn en echo 5: JMay Controle VK 6: Lauren1984 Controle VK 6: BLiS 4e echo 6: R85 13wkn echo 8: vervolg vk en uitslag bloed 11: Calimero1979 echo bij vk 13: Vio geslachtsbepaling 13: bo1986 13.00u nekplooimeting 14: Furby controle vk 18: vliegje Pretecho 2D 19: Vliegje controle VK 16wkn 19: R85 Geslachtsbepaling 19: Liss90 geslachtsbepaling 20: Ellada controle VK 16wkn 21: Kiwipitje controle VK 21: aardbeitje18 Controle VK 25: Vio controle VK 27: HannekeG Pretecho (geslachtsbepaling) 27: bo1986 Controle VK 28: JMay Geslachtsbepaling 28: Anemdo Controle VK September: 9: Vliegje 20 weken echo 12: aardbeitje18 20 weken echo 11: Ellada 20 weken echo 13: calimero1979 20 weken echo 15: Vio 20 weken echo 16: Liss90 20 weken echo 25: HannekeG 20 weken echo 25: JMay 20 weken echo 25: japino181 20 weken echo Wijzigingen graag doorgeven in kleur
Hi, ik breng mn dagen nu door op een donkere kamer met zo weinig mogelijk prikkels dus kom ik weinig online. Gisteren een mooie echo gehad, alles gaat prima met het kleintje. Die was lekker aan het bewegen. Hartje horen kloppen. Volgende afspraak vk 28 augustus Het overgeven is helaas nog niet voorbij. Vanochtend en vanmiddag helemaal niets binnen kunnen houden. Voel me dan ook helemaal niet zo gelukkig om zwanger te zijn op dit moment.
Vreselijk zeg anemdo. In de ergste weken wilde ik ook het liefst zo min mogelijk prikkels, juist beeldscherm en vooral scrollen maakte het erger. Maar ik spuugde dus niet. Lijkt me vreselijk uitputtend, sterkte! Hier werd het na 12 weken merkbaar beter!
Eline ik wil je heel veel sterkte wensen. Niemand zou dit mee mogen maken! Ik moest meteen denken aan de naam M.eike. y.vke vind ik er ook mooi bij passen.
Hier ook nog steeds vaak moe en nu komt regelmatig ook hoofdpijn op zetten. Ik was ff mijn buikfoto´s van bo aan het vergelijken en mijn buik is nu toch echt kleiner hoor Ze zeggen dat de 2e altijd sneller gaat....nou hier nu niet dus. Ik voel ook regelmatig leven, vooral in de ochtend als ik zit. Ik voel het dan echt draaien. Met bo had ik dat pas bij 23 weken Wel fijn dat ik nu af en toe wat voel! Dadelijk met 28 graden naar de dierentuin pfff
Vervelend Kelly Jaa dat zeggen ze wel maar is dus niet altijd waar haha! Pff heb eigenlijk nooit een bloedneus en nu net ineens een bloedneus gehad, had wel eens gelezen dat dit vaker voor kan komen als je zwanger bent. Hopelijk blijft het bij 1 keer..ben er niet zo weg van bah. Nu ook nog licht in het hoofd wat wel vreemd is want heb vanmorgen rond half 10 belvita gehad (ontbijtkoekjes) en rond half 12 roggebrood en een snee volkoren brood. Zal dan zo nog maar een sneetje nemen en miss cup a soup..echt vervelend dat lichte gevoel
nee idd hoeft niet zo te zijn, ik dacht eerst dat mijn buik wel hard ging maar dat valt eigenlijk reuze mee. alleen in de avond wat boller. Ik moet zeggen dat mijn moeheid lijkt af te nemen, soms doe ik nog even een middag dutje maar lang niet altijd meer.
Wie van jullie gaat mee doen aan een zwangerschapscursus? Ik heb net gezien dat mijn zorgverzekeraar 100 euro vergoed maar de cursus kost 245 euro dus blijft nog aardig duur. Zou het echt nodig zijn? (Qua voorbereiding op bevallen, zou het de bevalling beter laten verlopen?) Ook is het zo dat het elke week op bijv dinsdag avond is en ik werk om de week op elke dag van de week dus zou ik steeds 1 keer missen..ook niet echt handig denk ik..
@anemdo Echt vervelend joh, hoop echt voor je dat het snel beter zal gaan. Zo is zwanger zijn niet leuk @buik ik heb wel het idee dat mijn buik groter is dan bij de eerste. Bij de eerste wist ik pas net dat ik zwanger was @moe ik ben nog steeds veel moe. Net even op bed gaan liggen, maar lukt niet echt om te slapen. wordt weer avondje bank hangen denk ik. @cursus ik heb het wel gedaan en heb er wel veel geleerd over hoe zon bevalling nou werkt (kan je ook in boeken lezen) en ademhalingstechnieken. Maar vooral vond ik t gezellig. Dat had ik niet verwacht, stond er beetje sceptisch tegen over.