Eline ik wil je ook even heel veel sterkte wensen! Heb de afgelopen tijd niet mee gekletst, maar wel zo nu en dan meegelezen... Fijn zo'n werkgever zeg, sjonge jonge!! Verder hebben vliegje en evenstar echt al mooie zwangere buikjes! Vond dat die van mij al wel wat werd. Maar vergeleken met die van jullie valt dat toch echt wel mee... Ik las over verschillende cupmaten. Heb normaal een D cup, en nu E maar de onderwijdte wordt al een beetje krap... Vanmorgen bij de verloskundige geweest en naar het hartje geluisterd! Alles klonk goed, helemaal fijn.
pff Eline heel veel sterkte, denk aan je <3 @Cupmaat ik had hier maatje: Pickwick, theezakjes dus maar nu beginnen ze thank god te groeien haha happy me !
Nee morgen word hij bezorgt tussen 3 en 5 hihi spannend!! Hoop dat we hem wel vinden anders word ik toch wel wat zenuwachtig, ondanks dat het niet erg hoeft te zijn
Hier een link hoe je het gebruikt. Mijn tip houd heb stil op 1 plek boven schaambeen dan als je niks hoort beetje links schuin ff wachten dan rechts schuin als je dan nog niks hoort gaan dan meer naar rechts of naar links. Maar geef het de tijd ff 30 sec op 1 plek blijven als het niet lukt misschien zwemt ie wel voorbij.... https://www.youtube.com/watch?v=8aOZyTPk5Ug
Heel veel sterkte Eline! Sorry, erg late reactie van mij, ik kijk nu pas op het forum, dus had de berichten van vanmorgen niet gelezen. *knuffel*
Oke dankje voor de tip Kelly! Maar t mocht toch niet langer dan 1 of 2 min? Of gaan die pas in als je het hartje hebt gevonden?
Ik heb vanmiddag dan eindelijk de kraamzorg geregeld en dit ook gelijk gemeld bij de zorgverzekeraar. Fijn om alvast wat dingen door te kunnen strepen van de to-do lijst
Heel veel sterkte Eline. Wat een rotdag weer voor je. Heb je al een mooie naam gekozen? Mijn buik begint ook echt te groeien. Een collega zei het zelfs tegen mij vandaag. Hij wist het al en wist niet of de andere collega's het al wisten. Dus was benieuwd of anderen het al gezien hadden. Volgende week moet ik in bikini! Mijn borsten worden ook al wel groter, dat is dan wel weer leuk. Ik heb voor morgenavond een pretecho gepland. Ik ben er echt weer zenuwachtig voor. Hoop op goed nieuws, zodat ik volgende week gerust op vakantie kan.
Wat een nare dag voor jullie Eline en wat een verdriet... Heb je wel de tijd gekregen van je baas om het allemaal een beetje te verwerken? Heel veel sterkte en een virtuele knuffel!
Heeft hier ieman in de vorige zwangerschappen zwangerfit gedaan? Of is er al aan begonnen? Weet iemand wat ongeveer de kosten van zijn? De cursus zelf ga ik niet doen, maar als ik stop met paardrijden wil ik de gym wel doen, de cursus las ik laatst hier dat ie nog al prijzig was.. 240,-?
Mijn uitgerekende datum mag veranderd worden naar 5 februari gisteren nog een keer mogen kijken en iets vooruit gezet.