Heel heel veel sterkte Eline, wat een verdriet.... Hier gister de pretecho gehad bij 13w 3d maar de baby lag er niet heel duidelijk bij. Dit is de beste foto.. Ik hoorde van de week iets over de nub theorie tussen de 12 en 14 weken en als ik deze toe zou passen zou er wel een meisje uit komen denk ik hahaha spannend! Dat weten we met 2 weekjes <3 Liefs
O en ik doe de 14 weken wave (volgens mijn eigen telling, volgens vk ben ik 14 +2). Staat dan zo in contrast met wat Eline moet meemaken
Die is duidelijk idd.. maar pin je er niet op vast laatst was ik bij twee vriendinnen in shock..een giga meisjes nub (12+3), iedereen zag het,en allebei krijgen ze een zoon .. dus ik geloof er niet zo heel veel meer in, pas als de echo het zegt
Nee daar heb je gelijk in, en als het toch over 2 weken een jongetje blijkt te zijn dan vind ik dat net zo heerlijk!!! Uiteindelijk telt alleen maar de gezondheid maar wordt er nu wel nieuwsgieriger door hoor!
Ik denk trouwens dat ik gister de baby heb gevoeld. Voelde iets fladderen in mijn buik. Alsof er een klein vogelt over mijn buik vloog. Maar het was heeeeeel licht en eventjes maar. Moet dan echt stilliggen en me concentreren. Misschien is het veel te vroeg. Weet natuurlijk ook nog hoe het precies voelt.
♥ Bevallingslijst 1-15 februari 2015 ♥ 1: ♥ Furby, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) F ♥ Ellada, 27 jaar, 1e kindje (29 januari) ♥ Staartje80, 34 jaar, ?? (31 januari) ♥ Vio, 23 jaar, 1e kindje, F ♥ JimmyChoo, 27 jaar, 1e kindje ♥ Vliegje, 30 jaar, 1e kindje F (meisje?) ♥ Eline83, 31 jaar, 4e kindje 2: ♥ Bambinooo, ??, 1e kindje ♥ Key, 26 jaar, 1e kindje F 3: ♥ Aardbeitje18, 22 jaar, 1e kindje (meisje?) ♥ Evenstar, 34 jaar, 3e kindje F ♥ Wishgirl, 28 jaar, 1e kindje 4: ♥ Tamaramama, 30 jaar, 4e kindje (meisje?) F ♥ Mouster, 30 jaar, 1e kindje F ♥ Wespje, 29 jaar, 1e kindje 5: Anique87, 26 jaar, 2e kindje F ♥ BLiS, 29 jaar, 4e kindje F ♥ Calimero1979, 34 jaar, 2e kindje F ♥ Riean, 28 jaar, 3e kindje ♥ Sanjaxx, ??, 2e kindje 6: ♥ Aukje83, 30 jaar, 3e kindje F ♥ Cassera, 21 jaar, 1e kindje F ♥ Manonniii, 27 jaar, 1e kindje F ♥ Liss90, 24 jaar, 1e kindje 7: ♥ Zonnetje04, 31 jaar, 2e kindje F ♥ R85, 28 jaar, 2e kindje F (Meisje?) ♥ Lauren1984, 30 jaar, 1e kindje (jongen?) ♥ Firsttimemom, 28 jaar, 2e kindje F ♥ JMay, 22 jaar, 2e kindje F 8: ♥ Ing82, 32 jaar, 2e kindje ♥ Napje1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Mama Lucy, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Kiwipitje, 25 jaar, 1e kindje F ♥ Whoppie, 32 jaar, 2e kindje F 9: Cobydecoba, 28 jaar, 1e kindje ♥ HannekeG, 31, 2e kindje F ♥ Kellyk, 33 jaar, 2e kindje 10: Kiwi2010, 26 jaar, 2e kindje F 11: ♥ Faylin, 30 jaar, 2e kindje F ♥ Duvellie, 24 jaar, 1e kindje ♥ Memskie, 28 jaar, 2e kindje ♥ Muis87, 27 jaar, 1e kindje ♥ Kimm1985, 29 jaar, 2e kindje 12: 13: ♥ Vraagtekentje, 21 jaar, 1e kindje ♥ demel 89, 24 jaar, 2e kindje Koosje25, 25 jaar, 1e kindje 14: ♥ anemdo, ??, 1e kindje ♥ bo1986, 27 jaar, 1e kindje ♥ Toeteke, 28 jaar, 1e kindje F(Meisje?) ♥ mamalicious, 32 jaar, 2e kindjeF ♥ Rugi, 29 jaar, 1e kindje ♥ Maire4, 32 jaar, 4e kindje F(Meisje?) ♥ Mamsvan6, 37 jaar, 8e kindje ♥ japino181, 29 jaar, 1e kindje 15: ♥ miemie79, 34 jaar, 2e kindje ♥ Lady87, 27 jaar, 1e kindje Vlindertjes: Julia1979 ♥ Melliemuis Adriana85 ♥ Ukkieuk Anouk89 ♥ Wensje88 Afspraken: Augustus: 5: Vraagtekentje 2e echo 5: Toeteke, afspraak gyn en echo 5: JMay Controle VK 6: Lauren1984 Controle VK 6: BLiS 4e echo 6: R85 13wkn echo 8: vervolg vk en uitslag bloed 11: Calimero1979 echo bij vk 13: Vio geslachtsbepaling 13: bo1986 13.00u nekplooimeting 14: Furby controle vk 18: vliegje Pretecho 2D 19: Vliegje controle VK 16wkn 19: R85 Geslachtsbepaling 19: Liss90 geslachtsbepaling 20: Ellada controle VK 16wkn 21: Kiwipitje controle VK 21: aardbeitje18 Controle VK 25: Vio controle VK 27: HannekeG Pretecho (geslachtsbepaling) 27: bo1986 Controle VK 28: JMay Geslachtsbepaling 28: Anemdo Controle VK September: 9: Vliegje 20 weken echo 12: aardbeitje18 20 weken echo 11: Ellada 20 weken echo 13: calimero1979 20 weken echo 15: Vio 20 weken echo 16: Liss90 20 weken echo 25: HannekeG 20 weken echo 25: JMay 20 weken echo 25: japino181 20 weken echo Wijzigingen graag doorgeven in kleur
Ff snel gister vk om 23.30 kreeg kramp (voorweeen) bmm 1 cm open, cervix lengt nog normaal. Vroeger operatie gehad aan bmm dus nu met zorg naar zh. 11.30 echo 14.30 gyn daarna zien we het wel bandje erom of niet. Baby alles goed erg beweeglijk.
Jeetje Kelly, wat een schrik! Met de baby alles nog oke? En ze gaan nu je bmm afsluiten begrijp ik? Sterkte!
Ooh bah Kelly dat is even schrikken! Gelukkig kunnen ze er iets aan doen.. Hier ook de 14 weken wave yeah!! En vandaag komt de doppler binnen Over de theorie, er is ook een theorie dat in de meeste gevallen de hartslag van een meisje sneller is (boven de 140) dan een jongetje (onder de 139) dus misschien is dat in combinatie met elkaar nog zekerder haha Eline hoe is het nu met je?
Wat een mooie buikfoto's kwamen er voorbij! Evenstar, bij jou is het echt al een strakke zwangerschapsbuik hè? Ik heb nog een vetrol zeg maar, het is echt nog allemaal zacht en flubberig Is dat ook 'normaal' en wordt dat straks nog wel een strakke zwangerschapsbuik? Qua cupmaat had ik 70E, nu 70F, dus een maatje verschil. Ben ook benieuwd wat er na de bevalling blijft hangen. C of D zou ik prima vinden. Eline heel veel sterkte toegewenst, wat een verdrietig bericht Kelly dat is schrikken, hopelijk is het te verhelpen!! Sorry ben hier niet zo actief, meer op facebook. Hier gaat het allemaal goed, voel me goed ook! Ben wel heel benieuwd naar het geslacht van ons kindje. Daar moeten we nog even op wachten, over een kleine 2 weken een geslachtsbepaling gepland!
Ik ben thuis.... Iza is gister om half 5 geboren. Vanaf 4 uur voelde ik echt weeën, ik heb echt geperst om ze er uit te krijgen. Je hoeft nu niet op 10 cm te wachten, natuurlijk. Ze is natuurlijk net zo mooi als de anderen en je kon toch ook wel verschil zien met Sylke. Morgen krijg ik als het goed is de kaartjes. Dan zal ik er een foto van plaatsen. Helaas moest ik nog naar de ok, voor curettage. Hoewel ik daar wel vanuit ging. Daarna heb ik vooral geslapen, zo zo moe. Nog te moe om eens flink te huilen. Nog steeds. Ik kon nog wel de nacht daar blijven. Toen Sylke geboren was hadden we een hele fijne mannelijke verpleegkundige. Hij had hele mooie afdrukjes van de handjes en voetjes gemaakt met inkt en op gips. Gister was hij er ook, helaas was zijn dienst net afgelopen toen Iza werd geboren. En omdat er geen tijd was, werden de afdrukjes van Iza pas gisteravond gemaakt door een of andere doos. Helemaal niet mooi geworden. Gelukkig kwam die fijne man vanmorgen weer binnen en heeft opnieuw de handjes in gips gezet, super mooi! Sylke heeft toen ook 's nachts in de koeling gelegen, maar ze zeiden dat Iza wel bij mij kon blijven met een koelelement. Nou, ik schrok vanmorgen toch wel hoor. Ik heb afscheid genomen en de doek dichtgevouwen en zo bij mij in het mandje gehad. Dan was ze toch nog wel bij mij. We hebben een mooie mand, waar Sylke ook in heeft gelegen, met een mooie wikkeldoek, roosjes en een knuffeltje en daar Iza in gelegd. Zo konden we mooie foto's maken. Met de doek en een roos wordt ze gecremeerd. 25 augustus is de gezamenlijke crematie. De 22e was ik eigenlijk van Sylke uitgeteld. Vreemd allemaal. Bij de crematie mag je niet bij zijn, maar we kunnen toch naar het terrein om bloemen voor Sylke te brengen. 9 september is de uitstrooiing, daar kunnen wij gelukkig wel bij zijn. Dan is ze echt bij haar grote zus.